4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

problem s motorom!!!
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=32&t=6281
Stránka 2 z 2

Autor:  konik [ Str, 03.12.2008, 11:49 ]
Predmet príspevku: 

benzinaky atmo japonske motory vseobecne v nizkych otackach nic moc a radsej sa vytacaju...2000 otacok mam iba ked dobrzdujem k semaforu:-D

v porovnani s vitarou asi ma vitara inak riesene prevody neviem ci ten rozdiel robi daco ine.

a zranie oleja... kazdopadne 1l na 1000km je moc

tak ja olej do tohto motora lejem mineral 15w40 kedysi davno texaco odkedy ho niet tak lejem kastroool
spytam sa kolko ma auto najazdene? a ci ti nahodou necrci olej inakadial ako vyfukom /nemas mastnu mlaku pod autom?/
a co vodne hadice? nie su tvrde? snazim sa zistit ze ci nahodou nemas skrutenu hlavu to potom robi rozne divy...
ja som daval hlavu 2x brusit a nakoniec pomohla az nova hlava na 3ti pokus.

Autor:  Igor_SB [ Str, 03.12.2008, 13:42 ]
Predmet príspevku:  re

Tak sa mi zda ze to vsetko speje k jedinemu. Kupiť novy motor. Ale co viem, vitary všeobecne, nie su veľmi živé. Česť výnimkám.

Autor:  bolfikXxX [ Str, 03.12.2008, 18:12 ]
Predmet príspevku:  problem s motorom!!!

auto ma najazdene 165tis....a s tym olejom ci my odnekial netece tak to jednoznacne nie

Autor:  konik [ Str, 03.12.2008, 18:16 ]
Predmet príspevku: 

165t je pre ten motor nic, ja mam 251t a akurat na studenom motore trocha hrkocu ventily ked sa zohreje uz je vsetko OK...
je ale pravda ze ja jazdim iba na LPG cize velmi cista prevadzka.

a co chladenie? netlaci vodu? nebuble do expanzky?

Autor:  LOSOS [ Str, 03.12.2008, 19:24 ]
Predmet príspevku: 

Predaj a kúp druhé nevrážaj zbytočne do niečoho ktoré nebude lepšie .

Autor:  Igor_SB [ Str, 03.12.2008, 20:16 ]
Predmet príspevku:  re

165 tis. km, to ho máš od nova? že si si isty tými kilometrami.

Autor:  efendi [ Str, 03.12.2008, 21:23 ]
Predmet príspevku: 

masurko píše:
efendi s tymto by som nesuhlasil lebo na hustote oleja dost zalezi. Preto sa dava do novych motorov redsi olej lebo lepsie maze a medzera medzi kruzkami a valcom je mala a do starsich hustejsi aby sa nedostal pomedzi kruzky a valce do spalovacieho priestoru, samozrejme ma trosku zhorsene mazacie vlastnosti kedze je dost husty



nuz tak misim na totokas kusok reagovat,,volakedy boli oleje M6AD,, za studena boli znacne hustee, a ked sa zohriali bola ako voda-riedkaa,, co sa tyka jej hustoty, a mazanie slabe, teda mazacia schopnost,, boli to mineralne oleje,,,,, dnes mas uz aj polosynteticke a plnosynteticke, oleje,ktorych mazacia schopnost je na vyssich stupnoch,a ich kvalita je na vysokej urovni, cize oleje vyrobene na zaklade syntetickej baze,, napr. do fiat punto grande sa dava origo itali olej ,plnosynteticky, neviem ptresne ako sa to volaa,teda znacka oleja, ale je znacne husty a pritom motor fiata ma uz iba 2 kruzky,,isty kolega to nazval fritol,,,,takze neni to celkom tak ako pises,,isteze do starych motorov sa dava olej ako si nazval hustejsii- je to iba lacnejsi, bo motor olej zere a unika kadialkde,,a drahy olej do takeho motora je prepych,, ale k danej problematike co som pred tym pisal, vymeneny olej nehra tu az taku rolu na vykon co som uviedol,,vymeneny olej nema s tym nic spolocneho, ze mu motor hafruje a nema vykon,,,, a to si dovolim tvrdit,,,, :smt023

Autor:  Igor_SB [ Štv, 04.12.2008, 8:23 ]
Predmet príspevku:  re

Súhlasím s tebou efendi. Olej na to nemá vplyv. Ale vyrobcovia neodporúčajú do starších áut zmeniť olej z minerálu na syntetiku. Práve kvôli spotrebe oleja. Opačne ano.

Autor:  ferjon [ Pia, 05.12.2008, 21:32 ]
Predmet príspevku: 

čau lubo konečne si zavital na rady medzi odbornikov :wink: :wink: .

Autor:  bolfikXxX [ Ned, 14.12.2008, 15:15 ]
Predmet príspevku: 

ferjon píše:
čau lubo konečne si zavital na rady medzi odbornikov :wink: :wink: .


sewas....viac ludí viac nápadov..no nie?? ..a odborníci by mohli mat daco skusenosti...cem to uz konecne dat naporiadok nech to fakci tak ako ma.. :smt125

Autor:  penaj [ Pon, 29.12.2008, 20:05 ]
Predmet príspevku: 

Zdravím,
Skúšal si už ako máš nastavené rozvody?Lebo keď som skladal svoj motor pomylil som sa o jeden zub a motor som nemohol dostať pri jazde do vyšších otáčok, maximálne do 2000.A potom to uz dusilo.
Tie semeringy na ventiloch som vymenil za nove lebo staré boli už také tvrde, že to už ani nebol semering.Motor od vtedy je velmi živý.Má najazdené cez 350000 KM.

Autor:  Sparco505 [ Pon, 29.12.2008, 20:13 ]
Predmet príspevku: 

Inac ja ta tu zdravim u nas, lebo jak vidim si to new :) :) aa Feroza velmi pekne auto v buducnosti by som aj ja taku nejaku najradsej poriesil

Autor:  marisko [ Pon, 29.12.2008, 22:04 ]
Predmet príspevku:  Re: re

Igor_SB píše:
Súhlasím s tebou efendi. Olej na to nemá vplyv. Ale vyrobcovia neodporúčajú do starších áut zmeniť olej z minerálu na syntetiku. Práve kvôli spotrebe oleja. Opačne ano.


Ono to nie je koli spotrebe ale koli tomu ze kvalitna syntetika rozpusti karbon a ten moze upchat mazacie kanaliky

Autor:  marisko [ Pon, 29.12.2008, 22:32 ]
Predmet príspevku: 

moj tip je nizky tlak paliva alebo posunute rozvody, zazil som to na lagune 16V ze pri nespravne nasadenom remeni motor mal asi o 25 perc mensi vykon, inak sa javilo vsetko OK. Lambda sondu by som vylucil, ta nema na vykon badatelny vplyv. Pred rokmi som si doniesol z CH Renault 21 2,2i a 1500 km s odpojenou lambdou isiel ako pila az na STK mal vysoke emisie a tam som to zbadal, po zapojeni sa vykon vobec nezmenil

Autor:  rustycj [ Uto, 30.12.2008, 11:18 ]
Predmet príspevku: 

hovori ze mu to zerie olej a a ide slabo potom ako tam dal syntetiku, vraj kvalitnejsi olej, cokolvek to v tomto kontexte znamena. overil by som kompresiu pri teplom motore.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/