agos píše:
Ahojte, stal som sa majitelom XJčka 2.5td rv1991 pred FL.
To asi nie. To by si musel mať nejaké zázračné XJ. Pretože 1. XJ s týmto motorom prišlo na trh až koncom roka 1994 ako XJ model 95.
agos píše:
Chcel by som ho dať na 31 pneu .Čo sa týka podvozku tam je toho po forach kopu no názori sa rôznia - necham si poradiť (oldmanemu,ironman,fox,rc, atd ??? Rozpočet na podvozok cca 2000). Zdvihol by som ho kolko treba na 31pneu.
Na 31" pneu potrebuješ minimálne 3,5" s obmedzeným krížením alebo vyrezanými blatníkmi.
Ak to má byť do terénu, tak 4 až 4,5" OME ani IM takto vysoké podvozky nerobí. Rough Country je síce budget friendly, ale ak to chceš naozaj do terénu a nie pred Tesco na obrubník, tak buď veľa vecí prerobíš a vymeníš alebo to proste nebude fungovať.
K rozpočtu sa nevyjadrujem, to si zisti sám.
agos píše:
Preto príjmem aj rady ohladom vystužovania náprav , prerábky zadných brzd na kotúče . Stačí seriová Dana 35 na takýto setup?
na 31" a výletný offroad tam nič závažné vystužovať netreba. Max držiak horného silentu vpredu a ak chceš tak C-čka.
IMHO zadné kotúče na D35 tak ako to riešia všetci prerábkkou zo ZJ nie sú až taká výhra. Tie bubny brzdia rovnako dobre.
A narozdiel od ZJ funguje na nich aj dospelá ručná brzda. Jediné dve výhody kotúčov sú to že im menej vadí brodenie a že v prípade prasknutej poloosi ti koleso nevylezie von
Alebo potom to spraviť s úplne iným brzdičom
agos píše:
A kedže ho budem rozoberat rovno by som sa pustil asi aj do rozvodovky...je velký rozdiel s rozvodovkou s cestnou štvorkolkou?
Rozvodovka je niečo iné. Ale ak myslíš prídavnú prevodovku, tak áno je v tom rozdiel. Ale zohnať dnes dobrú NP242 je celkom výzva.
agos píše:
Ak je to možné ideálne všetko zapísať.
To závisí od toho, kto to bude robiť a ako to bude spravené. Doba kedy sa dali pozapisovať nárazníky z lešenárskej rúry je dávno preč.