4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep Wrangler TJ by Jeepparts
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=10106
Stránka 1 z 3

Autor:  Andrej [ Štv, 18.02.2010, 10:51 ]
Predmet príspevku:  Jeep Wrangler TJ by Jeepparts

Ďalšia prestavba z našej dielne.

Jedna sa o TJ z roku 2005, auto v neskutočne perfektnom stave. Všetko ide hladko povoliť, nič neponičené, nezhrdzavené. Jednoducho po dlhej dobe auto ako má vyzerať v seriovom stave.
Motorizácia je 4l, auto má dynamiku, je živé a ľahko ovládateľné. Uvidíme aký bude rozdiel po prestavbe.

Sériová leštenka

Obrázok

Obrázok

Samozrejme ak upravovať auto tak začíname liftom a to rovno maximálnym aký ide na krátkych ramenách, konkrétne RE 4,5" Super flex.

Pôvodné vyvesenie nápravy

Obrázok

A samozrejme maximálne vyvesenie nápravy po namontovaní ramien.

Obrázok

Budúce kríženie

Obrázok

Max. zatlačenie nápravy na horný doraz

Obrázok

Max vyvesenie pri krížení

Obrázok

Pokračovanie nabuduce :-D

Autor:  romo11 [ Štv, 18.02.2010, 10:54 ]
Predmet príspevku: 

jeee, aj ja by som take chcel na hranie :-D :-D :-D

Andrej, vyzera to velmi pekne :smt023

Autor:  jeepa [ Štv, 18.02.2010, 10:56 ]
Predmet príspevku: 

Hezká práce.Těším se na další pokračování.Mám taky černou saharu TJ 4L automat.

Autor:  fajer [ Štv, 18.02.2010, 11:34 ]
Predmet príspevku: 

repete... uncome fooo..
jak cez kopirak, enem ho treba streknut na strieborno :-)
odkazujem majitelovy :
konecne plnohodnotna konkurencia, tesim sa na porovnanie, prirovnanie, testovanie, skusanie, nicenie... a samozrejme vymenu ramien s inymi silentamy.

Autor:  Andrej [ Sob, 20.02.2010, 19:12 ]
Predmet príspevku: 

Jaké cez kopirák???????

K tomuto ked bdue hotové tak tvoj strieborný zčervená od hamby :-D

Takže viacej sa makalo ako bola možnosť niečo hodiť na net.

Predok sa doskladal

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Vymenené brzdové hadice za predlžené, nová panhardka - tu ešte príde zmena ale potrebujeme to rýchlo hodiť na kolesá. Samozrejmosťou sú odpájacie stabíky. Ešte čakáme na HD panhardku a potom sa namontuje spolu z novým úchytom, ktorým dosielima rovnobežnosť priamok tyče riadenia a panhardky. Potom po navešaní všetkého na auto sa spraví geometria.

Zádná náprava je riešená podobne.

vyvesenie štandartnej nápravi v sériovom stave:

Obrázok

a po lifte

Obrázok

samozrejme sa odskúšalo maximálne kríženie

Obrázok

Max vtlačenie kolesa do karosérie

Obrázok

a samozrejme max vyvesenie nápravy na opačnom konci

Obrázok

Zadná náprava okrem komplet ramien dostala aj relokáciu panhardky, nové tyčky stabilizátora a v konečnom dosledku aj nové brzdové lanká ručnej brzdy, nakoľko stávajúce sú už krátke.

Obrázok

Okrem toho samozrejme pribudla prerábka rozvodovky na SYE, zamerali sa kardany ktoré sa dali upravovať. Po ich nahodení doladíme záklony náprav aby nič nevybrovalo a šup na skušobnú jazdu.

Autor:  fajer [ Sob, 20.02.2010, 23:55 ]
Predmet príspevku: 

co to pleties?? od mojeho to ma este ku.va daleko..

Autor:  tono [ Ned, 21.02.2010, 10:17 ]
Predmet príspevku: 

...ale ktorým smerom? :-D

Autor:  fajer [ Ned, 21.02.2010, 10:51 ]
Predmet príspevku: 

hele, neser, bo ti na dalku odpojim winch :-D

andrej co vsetko okrem RE sa na tom bude riesit??
je to v AT alebo M?
co prevody?
brzdy zadok?
vspera riadenia?
a neake ine vychytavky?

Autor:  Andrej [ Ned, 21.02.2010, 12:02 ]
Predmet príspevku: 

Vtipálek jeden.

Takto po technickom stave je auto hodne pred Tvojim Kajo, hold najazdených nejakých 27 tisc. km, tak ani motor nieje poriadne zabehnutý :-D

Je to manuál 6kvalt ako má Thunder. Prevody idú osvedčené 3,73 vpredu je klasika D30 vzadu D44. Zároven pri prevodoch sa zmaknu aj uzávierky OX Locker plne elektricky ovladané. Zadné brzdy zatial ostávajú take ako sú, no v tomto si lepší kedže máš kotúče :-D Ale nikdy nevieš čo bude a čo si majitel vymyslí. Sám vieš že navešať sa dá všeličo.

Samozrejme idú pevnostné nárazníky vpredu, vzadu, predný ochranný skid plech. Zadný pevnosták z úchytom na rezervu a hi-lift. Vpredu navijách Super Winch EP9i. Ochranu spodku neriešime keďže továrenský skid plech je dostatočne masívny a od výroby je osadený aj kryt nádrže.

Tak zatial všetko čo prezradím :-D

Autor:  fajer [ Ned, 21.02.2010, 14:55 ]
Predmet príspevku: 

Ach jaj Andrej ...
mas zjavne rezervy..
Thunder ma AT, ja mam 6q a toto je druha wrana o ktorej viem ze ma 6q okrem mojej, je to r2005 = zhodne co ja, hlavne ze ste kecali aky to ma sirsi a iny ram... blabla..
prevody su osvedcene... cim su osvedcene?? boly tam take alebo ste menili??
sak pis co robis a nie co je ako overene..
OX locker.. no vies, ja som mal vzadu ARB a do predu som ho doplnil , mam za to ze prax ukazala, ze ARB je ok, ci je OX tam kde je ARB a kedy bude mat take postavenie na trhu ako ARB bude casom lahko overene..

okrem ineho , ja som auto kupoval ako lestenku pri cca 33tis. km cize zhodny stav ako toto.

Vies ja som bol dlllllho zastancom postoja ze bogger je top pneu a to proste pojde lebo bogger, ono to pojde to je samozrejme , ale az I.LUCKY ma naucil ze je lepsie ked ti niekedy penu preklzne nez uj.bes hromadu ustrojenstva.

Skidplate paliv. nadrze je pokial viem standart u TJ od 2003.

kotuce vzadu ma kdekdo , ale zatial neviem o nikom co by ich riesil vratane ABS nakolko to standartny prestavbovy kit neobsahuje a palo
to taktiez nechcel riesit, ale uznavam ze pri mojom natlaku ustupil a doriesili sme to na poriadok = naozaj to ABSkuje a nekurvy sa to.

Podebatuj s palom , ten ti povie co a ako musel so mnou absolvovat :-D (to bude reciii)

Autor:  Andrej [ Ned, 21.02.2010, 15:53 ]
Predmet príspevku: 

Kua Kajo, bavili sme sa o ráme medzi TJ a YJ pokial ma pamäť neklame, možno si s Palom zabrusil na toto Tj to neviem.

A prevody tam idu klasika SPICER 3,73 kedže je to manuál. Na automat by osobne šiel do 4,11. Auto bude jazdiť na 33" pneu takže ešte pomalšie prevody niesu potrebné. Pôvodné su 3,07.

No o tvojom wraníku už nejaké prúpovídky vim od Pala dávnejšie muhehe.

Každopádne čakáme na uzávierky, potom budeš mať možnosť porovnať rozdiel medzi ARB a OX. Foto bude pri montáži. Nepopieram ARB má dlhú tradíciu a dobrý managment predaja, OX je oproti tomu domáca firma a tu v EU ich málokto pozná. Rozdiel je ten že OX je čiste mechanika a primárne ovládanie je lankom a či už ťaháš cez ručnú páku alebo cez elektrický prevod je jedno. Takže od začiatku nehrozí žeby ARB pofukovala ako na niektorých D30 (že diesel)

:-D
Každopádne osobne už mal možnosť držať v ruke aj jednu aj druhú uzávierku pre D30 na jeep. Rozdiel tam je. Skor ma zaujíma teraz OX na D44 ako robustné to bude, nakoľko len pri D35 je jej plný diferák.

No s tými wranami priznávam nejako z voleja neviem kto má akú prevodovku, vedel som že je tu aj automat a pôvačine manuáli, no sekol som sa


A.

Autor:  diesel [ Ned, 21.02.2010, 16:27 ]
Predmet príspevku: 

Andrej píše:
Takže od začiatku nehrozí žeby ARB pofukovala ako na niektorých D30 (že diesel)


po treťom "natlakovaní" (už ozaj na hulváta) ložísk koša zase z a t i a l nepodfukuje! :-D

Autor:  ORKO [ Ned, 21.02.2010, 19:12 ]
Predmet príspevku: 

krasna praca....celkovo wrangler je pekny ale bude este krajsi alebo sa mylim??:D:D

Autor:  Juraj Surovec [ Ned, 21.02.2010, 19:36 ]
Predmet príspevku: 

Nádhera aj ja chcem také ! :D

Autor:  fajer [ Ned, 21.02.2010, 20:35 ]
Predmet príspevku: 

Andrej píše:
prevody tam idu klasika SPICER 3,73 .....
Pôvodné su 3,07.

andrej pri takejto zmene musite menit aj kose = vacsia invest.
inak ja som isiel na 3,55/1 a 33" , podla mna je to dostatocna zmena

Andrej píše:
No s tými wranami priznávam nejako z voleja neviem kto má akú prevodovku, vedel som že je tu aj automat a pôvačine manuáli, no sekol som sa
A.

nemas co priznavat, predsa nemozes poznat vsetky wrany.

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/