4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Úprava Jeep Cherokee - WSA http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=13304 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | OFFroad4wd [ Pia, 08.07.2011, 19:12 ] |
Predmet príspevku: | |
paráda parádne expedičné vozítko ![]() |
Autor: | palopu [ Pia, 08.07.2011, 20:38 ] |
Predmet príspevku: | |
este mu chyba snorchel.inak na jednotku s hviezdickou. |
Autor: | efendi [ Pia, 08.07.2011, 21:15 ] |
Predmet príspevku: | |
palopu píše: este mu chyba snorchel.inak na jednotku s hviezdickou. zapamataj si jednu vec!!!!! Jeep je aj bez snorchlu 1 s * ![]() ![]() |
Autor: | palopu [ Pia, 08.07.2011, 21:21 ] |
Predmet príspevku: | |
to je mi jasne. ja ho tam tiez nemam a ide to. ![]() |
Autor: | Abyo [ Pia, 08.07.2011, 21:29 ] |
Predmet príspevku: | |
toto je inspiracia pre mna ![]() |
Autor: | traktoristaa [ Pia, 08.07.2011, 22:52 ] |
Predmet príspevku: | |
No darmo Xj patri po uprave medzi najkrajsie offroady. Prejazdnost terenom slusna , len su troska tvrde. Celkom sa mi paci to zadne pero. Ma ich 5 ale to najmensie je navolno. Asi to sposobuje ze auto je ralativne maksie - voci peram od RE. ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 10.07.2011, 13:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Tono pochybujem o tom ze ome je maksie ako re. Skor naopak. Ome je zatazovy podvozok,nie krizivy. 2wsa:vyzera to@celkom "expedicne" to je plus kolko? 2palce? Co ste este robili na podvozku? Ci len struny,listy,tlmice? |
Autor: | Tiboffroad [ Ned, 10.07.2011, 13:11 ] |
Predmet príspevku: | |
lukaš venuješ sa iba autíčkam A ČO BREZNO NEBUDE nenaplánuješ nejaku akciu ČI... ![]() |
Autor: | pablo [ Ned, 10.07.2011, 14:32 ] |
Predmet príspevku: | |
pepo_ba píše: Mne sa taketo riesenie paci, len som zatial u nas nestretol nikoho, kto by mal nejake skusenosti ci uz s prestavbou, alebo s jazdou na takej uprave. treba prísť pozrieť niekam na akciu kde bude aj Pal ![]() ![]() |
Autor: | efendi [ Ned, 10.07.2011, 15:35 ] |
Predmet príspevku: | |
pepo_ba píše: . V júes predavaju kompletne sady dielov na prestavbu, ale da sa asi vela veci vyrobit doma. Mne sa taketo riesenie paci, len som zatial u nas nestretol nikoho, kto by mal nejake skusenosti ci uz s prestavbou, alebo s jazdou na takej uprave. P. Nuž Palko Zachar z Ružindola ma takeho Jeepa - pavuka, ako o nom snivas,, len sa kukni na jeho delo raz,, a uvidis co je ozajstne križenie,,a nehovorym aj o ostatnych upravach,, je ak Edison,,jeho jeepku zavidia velaja.. ![]() ![]() ak sa nemylym, tak aj Masurko mal nieco podobnee, aj ked nie celkom tak ako mal Palino, ale asik len prednu napravu ale nie som si isty,, k tomu by sa musel vyjadrit - Barátom- Masurko ![]() ![]() |
Autor: | marisko [ Ned, 10.07.2011, 16:28 ] |
Predmet príspevku: | |
pepo_ba píše: povodnym cielom bolo navrhnut vozidlo na tazku pracu pre americkych farmarov vratane vlecenia privesov... No o tom pochybujem, na pomery USA je XJ malé SUV, na prácu a ťahanie tam mali v časoch keď sa XJ predávalo iné autá, hlavne fullsize, napr. pickupy F-250 a najmä F-350, alebo GMC K30, či Dodge Ram |
Autor: | masurko [ Ned, 10.07.2011, 21:21 ] |
Predmet príspevku: | |
Efi, kdeze ja som mal len predne custom army na flex jointoch a osobne by som ani neriesil zadok na struny. Podla mna je vyhoda XJcka prave v tom, ze zadok je tuhy a dobre spraveny predok artikuluje az az. Ak sa mi podari este niekedy XJcko, tak budem riesit maximalne long army na predok ale zadok ostane na listakoch ako ma byt. A myslim si, ze ani pal by uz druhykrat nedaval zadok na struny. ![]() |
Autor: | pepo_ba [ Ned, 10.07.2011, 23:17 ] |
Predmet príspevku: | Struny na XJ |
masurko píše: Efi, kdeze ja som mal len predne custom army na flex jointoch a osobne by som ani neriesil zadok na struny. Podla mna je vyhoda XJcka prave v tom, ze zadok je tuhy a dobre spraveny predok artikuluje az az. Ak sa mi podari este niekedy XJcko, tak budem riesit maximalne long army na predok ale zadok ostane na listakoch ako ma byt. A myslim si, ze ani pal by uz druhykrat nedaval zadok na struny. ![]() Masurko, ked sa mozem opytat... Dnes je na trhu zopar uznavanych offroadov so strunami aj vpredu, aj vzadu... mnoho "odbornikov" v roznych specializovanych publikaciach vyzdvihuje vyhody strun voci listom.... ze vraj vela komfortu, vela krizenia, vela kopirovania terenu, atd.. proste super... Listy su vraj dobre pri velkom zatazeni... tazke naklady na korbe, alebo vlecenie tazkych privesov... Aku ma teda nevyhodu prestavba zadneho vypruzenia u XJ na struny, ked nechem vlacit nic tazke, len sa komfortne vozit? Zaujimal by ma aj nazor cloveka, co struny na zadku XJ osobne okusil, pripadne na tom dlhodobo jazdi a vie to zhodnotit a porovnat s listami. Preco je ten Pal taky nespokojny? P. |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |