Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 01.05.2024, 0:48
Dnes je streda 1. mája 2024, meniny má nikto a zajtra Žigmund




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Jeep Grand Cherokee WSA-offroad edition 
Autor Správa
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 31.12.2011, 22:10
Príspevky: 150
Bydlisko: SL
Odpoveď s citáciou
Laci píše:
sup.agency píše:
a po dlhšom váhaní čo kúpiť som sa rozhodol pre Grand mám s ním veľké plány a zatial to vyzerá dáko takto

myslím,že sa vyjadril zrozumiteľne,tzn. auto úpravy len čakajú... :smt148


Prave, ze tie upravy moc asi nechce :-(

_________________
Nissan Patrol GR 2004 3.0 DDTI
ex Jeep GC 2006 5.7 HEMI
ex Mitsubishi Pajero 2003 V60 3.2DiD


Uto, 23.07.2013, 22:58
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Sak v tom linku co dal tak tam pise ,ze pouzil ironman a neaku upravenu zahradku+navijak doble red a super ,,silne,,-sorry zosilnene disky doble red :-D a potom to auto bude zase napredaj-typujem.Aj jeden kus od nich upraveny jazdi po Vranove-ten cerveny land rover z cemerneho olepeny nalepkami


Uto, 23.07.2013, 23:03
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 31.12.2011, 22:10
Príspevky: 150
Bydlisko: SL
Odpoveď s citáciou
na nejake hard core upravy to nebude, sak pise: "Pevnostný je pekný ale toto auto je na iné účely a pevnostný mu nie je treba práveže by tam bol iba na škodu a nie na osoh" asi s tym nechce zrazat tiezobcanov popri ceste :-D

_________________
Nissan Patrol GR 2004 3.0 DDTI
ex Jeep GC 2006 5.7 HEMI
ex Mitsubishi Pajero 2003 V60 3.2DiD


Uto, 23.07.2013, 23:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
podľa mňa WJčko vôbec neni vhodné na expedičnú úpravu. Je to super auto na všestranné použitie, ale na expedície? Dízel 2,7 common rail je háklivý na kvalitu nafty a benzín s LPG zas má málo miesta v kufri :-D Inak pohodlie na cestovanie je super.
A ešte jedna vec, k jeepu mi iron mann vôbec nepasuje. Je kopa lepších špecialistov ktorí robia veci na jeepy.

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Str, 24.07.2013, 10:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28
Príspevky: 811
Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
romo11 píše:
podľa mňa WJčko vôbec neni vhodné na expedičnú úpravu. Je to super auto na všestranné použitie, ale na expedície? Dízel 2,7 common rail je háklivý na kvalitu nafty a benzín s LPG zas má málo miesta v kufri :-D Inak pohodlie na cestovanie je super.
A ešte jedna vec, k jeepu mi iron mann vôbec nepasuje. Je kopa lepších špecialistov ktorí robia veci na jeepy.


v prvom rade treba rozlišovať expedície a expedície na cestu cez celú Afriku by som nebral určite Grand ale celá Európa je v pohode kvalitnú naftu nie je problém nájsť v okruhu 800km (dojazd na plnú nádrž) okrem toho vyskúšal som veľa aut a keď auto na cestovanie tak už len dačo novšie a pohodlné a to Grand určite je(spotreba 9litrov, rýchlosť na dialnici 130, tempomat, a zvyšok výbavy ), A áno auto bude určite na predaj ako každé, ktoré postavíme. Čo sa týka Ironmanu mal som ho na sklade a išlo viac o skúšku ako sa bude správať a zatiaľ spokojnosť veľa tam spravil zadný vzduch AIR lift s tým je to paráda.

_________________
http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície


Str, 24.07.2013, 13:34
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28
Príspevky: 811
Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
A ešte jednu vec benzín maximálny nezmysel pri cestovaní ako jazdím ja napr posledná cesta vyše 3000km cesta pred tým 1400km(spotreba) a dať tam plyn zoberie to veľa miesta, ktorého v Grande nie je na rozdávanie, a ešte okrem toho 2,7dmička ja jazdné vlastnosti ako osobák narozdiel od väčšiny aut s tuhými nápravami a 100koníkovými motormi , čo sa týka prezentovania sa mojej firmy staviame autá podľa potreby pre seba momentálna potreba bola na cestovanie vzhľadom na akcie, ktoré chystáme
http://offroadweb.eu/akcie?type=za_nami&akcia=69
a plus robíme na ďalších 4akciach, ktoré za chvíľu zverejníme

a jankarol nič v zlom ale ..... :-D

_________________
http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície


Str, 24.07.2013, 13:44
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
sup.agency píše:
A ešte jednu vec benzín maximálny nezmysel pri cestovaní ako jazdím ja napr posledná cesta vyše 3000km cesta pred tým 1400km(spotreba)


no to by som až tak netvrdil. Až si prepočítaš náklady na servis a prevádzku na úsek povedzme 100tisíc km, tak sa to minimálne zrovná. A pri LPG si na tom aj s palivom lepšie ako v nafte. Ročne najazdím z bezínoplynom cca 40-50 tisíc km, tkaže viem o čom hovorím

sup.agency píše:
a dať tam plyn zoberie to veľa miesta, ktorého v Grande nie je na rozdávanie...

zrovna do WJ sa dá LPG nádrž luxusne schovať namiesto rezervy, takže v kufri nezaberá žiadny priestor.

sup.agency píše:
a ešte okrem toho 2,7dmička ja jazdné vlastnosti ako osobák narozdiel od väčšiny aut s tuhými nápravami a 100koníkovými motormi


To nemá nič spoločné s 2,7. Je to dané autom. WJ je podarené SUV so slušnou výdržou aj v strednom teréne. Ale také isté (ak nie lepšie) vlastnosti má vo WJ aj 4,7 alebo aj blbý starý 4.0. Akurát že je tam asi tak o 45 až 60% menej elektronických možností ktoré by to auto dostali do núdzového režimu, prípadne znehybnili úplne :-D

Aby bolo jasné ako to myslím, tak 2,7CRD (270CDI, OM 647) je dobrý motor, ale (ako každý moderný commonrail) je mechanicky relatívne komplikovaný a citlivý na kvalitu paliva. W5A580 je vynikajúca prevodovka. Kľudne by som si to kúpil ako auto na denné jazdenie po Európe. Ale LEN AKO NOVÉ.
A vzhľadom na prílišnú komplikovanosť elektroniky by som s tým určite nešiel za hranice priemerného dosahu servisov.

sup.agency píše:
Čo sa týka Ironmanu mal som ho na sklade a išlo viac o skúšku ako sa bude správať a zatiaľ spokojnosť veľa tam spravil zadný vzduch AIR lift s tým je to paráda.


potom daj postrehy povedzme za 10-20 tisíc km. Zaujíma ma hlavne výdrž oválnych silentblokov v ramenách, silentblokov a guľového čapu na zadnom A-ramene a homokĺby na kardanoch.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 24.07.2013, 14:23
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39
Príspevky: 911
Bydlisko: Vranov nad Toplou
Odpoveď s citáciou
Opakujem bez urazky to auto sa mi páči iba nieje ničím výnimočne ...

_________________
Toyota Land Cruiser LJ70


Str, 24.07.2013, 15:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28
Príspevky: 811
Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
PALO:
čo sa týka nákladov uvidíme nafta mi vyhovuje a netvrdím že nemáš pravdu len....

čo sa týka nádrži na LPG nastáva problém čo s rezervou, ktorá je pri aute na cestovanie veľmi dôležitá nehovorím o tom koľko iných vecí mam pod rezervou schovaných , záhradka je plná stan, ktorý som si obľúbil rýchle a komfortne spanie na každom povrchu, Ačko dozadu som pár krát na aute mal a neustále otváranie ma otravovalo

čo sa týka elektriky to beriem je jej tam dosť to je jasné

čo sa týka servisov napísal som rovno že toto auto by som nebral do afriky pre mňa je dôležité destinácie sú servismi pokryté pomerne dobre

čo sa týka Ironmanu rád ti potom poviem ako dopadli nakoľko na jeepe s nimi nemám veľa skúsenosti a na väčšinu jeepov čo sme robili sme ironman nedávali, skúsil som to vyhovuje mi malé zdvihnutie cca3cm od sérií a komfort pruženia .....

takže tak veľa som zvažoval aj nad benzínom uvidím žiadne auto sa pri mne dlho nezohreje tak uvidíme čo bude ďa :lol: lej

jankarol:
nikde som nenapísal, že to auto je dáko výnimočné mrzí ma ak som ti pokazil deň že si sa musel pozrieť na málo výnimočné auto :smt135

_________________
http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície


Str, 24.07.2013, 19:24
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 03.07.2011, 11:10
Príspevky: 853
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Ja si dovolím len tak skromne poznamenať, že mám 2.7 už tretím rokom a každý kto tvrdí, že je to lenivé, sa v tom aute v živote neviezol. Servis zatiaľ len bežný. Remeň čo poháňa vodnú pumpu a neviem čo ešte + kladky, jeden žhavič, olej do diferákov a prídavnej prevodovky, olej do motora, nové vyhrievanie sedačky pre spolujazdca, nová chladiaca kvapalina, nové gumy, palivový filter.
A pre istotu nová baterka. Nabehyných to má nejakých 187 000 km +- Každý mesiac pozerám olej v motore, nič neodbúda, tak som minule dolial 1/2 litra pre dobrý pocit :-)
Zatiaľ len spokojnosť.

_________________
MAZDA CX-30
EX: Jeep Grand Cherokee Overland 2004
2.7 Diesel
bbooble zavináč gmail.com


Str, 24.07.2013, 19:55
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Toto WJ je pekne. Ja by som uprednostil LPG. A aj na expedicie. Na expedicie je vhodne kazde auto. Statisticky len 2. Defender alebo Landcruiser. 8-)

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Str, 24.07.2013, 20:05
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Booble ja som sa v 2,7 viezol a bolo to take,, nemastene neslane,, benzin je benzin na novsie auto sa pyta silnejsi motor-netreba to porovnavat s starymi diezlami co su lenive Ale k teme keby upravarenska firma WSA alebo ako sa vola sa rozhodla kupit neaku toyotu alebo novsi jeep alebo patrol s motorom aspon 4,5litre a viac a urobila komplet upravu potom pocestovala niekolko tisic km skusobne-expedicne a potom by to auto isla predat-samozrejme pod cenu-amortizacia,,nevyhoda velkej poistky a podobne,, tak by som potom mal zaujem kupit taky Poolepkovany Showcar :-D


Str, 24.07.2013, 20:45
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 31.12.2011, 22:10
Príspevky: 150
Bydlisko: SL
Odpoveď s citáciou
Tak neviem, ja sa chystam upravit moj JGC (WH/WK) 5,7 HEMI, rv 2006, a nezda sa mi to az take zle na expedicie. Dojazd benzin/plyn je cca 750km a ten motor vydrzi hadam aj tahanie vagonov, takze nejakych mimoriadnych problemov sa nebojim. Par veci mi uz zastrajkovalo a vacsinou boli sposobene debilnymi americkymi spojmi, ktore oxiduju ako besne (niet nad japonske skrutky). LPG nadrz mam miesto rezervy a rezerva pojde na strechu. Stan mi na streche netreba, vojde sa tam aspon batozina, kanistre aj sprcha.

_________________
Nissan Patrol GR 2004 3.0 DDTI
ex Jeep GC 2006 5.7 HEMI
ex Mitsubishi Pajero 2003 V60 3.2DiD


Str, 24.07.2013, 20:59
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Paco77sk tu Hemi strojovnu mam oskusanu v chryslery 300C par rokov dozadu :smt023 ideal by bol ten 6,1hemy SRT :mrgreen:


Str, 24.07.2013, 21:05
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 31.12.2011, 22:10
Príspevky: 150
Bydlisko: SL
Odpoveď s citáciou
SRT je fasa, ale u nas je v zime kopa snehu :-) kamos sa SRT po 3 mesiacoch radsej zbavil, lebo nevedel narabat s plynom a auto vzdy "hrabalo" na mieste :-)

toto je na expedition upravu jak stvorene :-D http://suchen.mobile.de/auto-inserat/do ... Image=true

_________________
Nissan Patrol GR 2004 3.0 DDTI
ex Jeep GC 2006 5.7 HEMI
ex Mitsubishi Pajero 2003 V60 3.2DiD


Naposledy upravil paco77sk dňa Str, 24.07.2013, 21:13, celkovo upravené 1



Str, 24.07.2013, 21:08
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron