4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Nissan Patrol Y 60 - výmena turba
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=20000
Stránka 2 z 2

Autor:  dindaj [ Str, 13.05.2020, 15:02 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol Y 60 - výmena turba

Daj si povedat. Vyser sa na turbo. Zmen prevody v pridavke a mas pokoj. Ja to mam a je to skvele a neublizi to motoru.

Autor:  Martin MAR [ Str, 13.05.2020, 20:15 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol Y 60 - výmena turba

A koľko by stála ta výmena prevodou v prídavke? Jazdím aj terén aj cestu a potreboval by som väčšie zrýchlenie aj na ceste. Čo by sa muselo ešte upravovať?

Autor:  dindaj [ Štv, 14.05.2020, 6:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol Y 60 - výmena turba

http://www.kalinowski.cz/
Vymontujes pridavku, posles a po navrate namontujes. Viac nic. Stalo to okolo 10000 Czk. Ak by si nechcel zostat bez auta tak kup druhu, daj upravit a potom len prehod. Ked tak druhu mam.

Autor:  bmwsk46 [ Štv, 14.05.2020, 22:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol Y 60 - výmena turba

dindaj píše:
http://www.kalinowski.cz/
Vymontujes pridavku, posles a po navrate namontujes. Viac nic. Stalo to okolo 10000 Czk. Ak by si nechcel zostat bez auta tak kup druhu, daj upravit a potom len prehod. Ked tak druhu mam.



je tam len jedna moznost na prevodovy pomer? Alebo je tam viac moznosti ako velmi to spomalit?

Autor:  dindaj [ Pia, 15.05.2020, 6:10 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol Y 60 - výmena turba

Co viem tak len 1 ale overena rokmi a pomer si uz nepamätam

Autor:  bmwsk46 [ Pia, 15.05.2020, 22:31 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol Y 60 - výmena turba

tak to je potom jedno.pokial to je overene tak nieje co riesit. budem to riesit asi az v zime mozno koncom leta. potom dam echo aj sem kludne niekomu pridavku zveziem ak by to chcel niekto tiez poriesit.

Autor:  duskon [ Pia, 05.06.2020, 20:15 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol Y 60 - výmena turba

Len vtedy, keď to turbo vymeníš a bude ti fungovať ako má, pochopíš význam. Úplne sa zmení charakteristika motora. Mne začína motor plne ťahať od cca 1100 ot. a viac ako 2000 ho ani nepoužívam. turbo som zregulobal na cca 1,6 bar. Keď je motor dobre zaťažený 1,5 bar mám už pri 1400-1500 ot. Dôležité je ale mechanické čerpadlo dať prerobiť. Vymeniť elementy za 11 mm a vymeniť regulátor v čerpadle. A potom dosť rozumne dobre doladiť množstvo paliva v čerpadle a reguláciu turba.
A súhlasím aj s názorom o zmenených prevodoch. Ak pôjdeš do turba, prevody nemusíš riešiť. Mám zmenené prevody v dif. a ako som vymenil turbo redukciu používam teraz oveľa menej. Mám obuté 35" kolesá teraz by to v pohode znieslo aj 38"

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/