4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=23221
Stránka 1 z 1

Autor:  Ali851 [ Str, 05.09.2018, 21:47 ]
Predmet príspevku:  BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB

Nazdar ludia chcem.sa informovat co vsetko treba upravovat pri bodylifte... pri zdvyhu max 5cm za odpovede dakujem.

Autor:  Duril200 [ Štv, 06.09.2018, 0:19 ]
Predmet príspevku:  Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB

Pri bodylifte do 5cm (2") iba saharu chladiča aby vrtuľa mala miesto a plast okolo radiacej páky

Autor:  efendi [ Ned, 09.09.2018, 20:29 ]
Predmet príspevku:  Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB

co ma s tym spolocne sahara a kryt riadiacej paky?? :smt017 :smt017 :smt017
prevodovka , teda zadok prevodovky,,sa nebude pustat nizsie skrze kardanu ...to je maly lift nato.. :smt139

Autor:  Duril200 [ Str, 12.09.2018, 18:10 ]
Predmet príspevku:  Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB

Sahara kvoli tomu že keď sa posunie kasňa vyššie tak buď tteba pustiť celý chladič dole alebo ju orezať aby sa vrtula mala kde točiť a ten plastový kryt radiacej páky kvoli tomu že bude samo priraďovať 4x4 pretože ten plast bude tlačiť na páku

Autor:  efendi [ Str, 12.09.2018, 21:56 ]
Predmet príspevku:  Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB

Duril200 píše:
Sahara kvoli tomu že keď sa posunie kasňa vyššie tak buď tteba pustiť celý chladič dole alebo ju orezať aby sa vrtula mala kde točiť a ten plastový kryt radiacej páky kvoli tomu že bude samo priraďovať 4x4 pretože ten plast bude tlačiť na páku


mnoo ale ked kasnu nedvyhne,, od ramu iba na naprave bude dvyhat tak v tom pripadeje to je nepotrebne... :smt151

Autor:  Ali851 [ Pon, 24.09.2018, 7:09 ]
Predmet príspevku:  Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB

efendi píše:
Duril200 píše:
Sahara kvoli tomu že keď sa posunie kasňa vyššie tak buď tteba pustiť celý chladič dole alebo ju orezať aby sa vrtula mala kde točiť a ten plastový kryt radiacej páky kvoli tomu že bude samo priraďovať 4x4 pretože ten plast bude tlačiť na páku


mnoo ale ked kasnu nedvyhne,, od ramu iba na naprave bude dvyhat tak v tom pripadeje to je nepotrebne... :smt151

Ako to myslis dvyhnut kasnu na naprave?

Autor:  efendi [ Pon, 24.09.2018, 18:27 ]
Predmet príspevku:  Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB

Ako to myslis dvyhnut kasnu na naprave? :smt01

Kasnu na naprave nevies tu dvyhat vies kasnu dvyhat iba na rame , zvykli davat medzi ram vozidla a kasnu podlozky, bud z puku alebo silamitu, alebo ineho materialu,, ono ale tym nebude mat vacsiu brodivost vozidlo v ziadnom pripade,, a velarazy je to aj zbytocne,, jedine tak na specialoch ked uz tak, :smt151

V tvojom pripade predok nadvyhnes dotiahnutim torziek, a to musis obe strany rovnako,, cize zmerazs si jak jednu stranu tak aj druhu stranu vysku vozidla a podotykam ze musis mat vozidlo na rovnej ploche a nenaklonene ak to chces presne spravyt :smt151 ,, hovoryme zatial o predku,,,ale mooc nenadvyhaj predok, bo odskacu si to homokyneticke klby :mrgreen: :smt151

Zadok nadvyhnes bud ds hupacky vacsie-dlchsie, alebo nahamrujes pera abo este vlozis tam medzine este jedno pero,, ale ani to nedvyhaj do aleluja, bo lanko rucnej bude naspanovane velmi, brzdove hadicky stejne a kardan bude mat neziaduci uhol lomu, co znamena skore opotrebenie cize predcasne opotrebenie kardanu a krizu,,, vtedy prichadza do uvahy ze upravy sa sahara a ulozenie prevodovky ako to uz bolo pisane,,,

ale ak mozem ti jednu radu ,, tak ak chces mat auticko dobre do terenu tak maj vzdy dobre pneumatiky,, a aby si aj vedel daco,, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: darmo budes mat auto upravene, ked nemas zrucnost ani skusenost v terene,, ale clovek sa vstale uci,,a tym netvrdim ze neviesalebo nemas zrucnost , to je len ako rada :smt151 :smt156

Autor:  Ali851 [ Pon, 24.09.2018, 20:57 ]
Predmet príspevku:  Re: BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB

efendi píše:
Ako to myslis dvyhnut kasnu na naprave? :smt01

Kasnu na naprave nevies tu dvyhat vies kasnu dvyhat iba na rame , zvykli davat medzi ram vozidla a kasnu podlozky, bud z puku alebo silamitu, alebo ineho materialu,, ono ale tym nebude mat vacsiu brodivost vozidlo v ziadnom pripade,, a velarazy je to aj zbytocne,, jedine tak na specialoch ked uz tak, :smt151

V tvojom pripade predok nadvyhnes dotiahnutim torziek, a to musis obe strany rovnako,, cize zmerazs si jak jednu stranu tak aj druhu stranu vysku vozidla a podotykam ze musis mat vozidlo na rovnej ploche a nenaklonene ak to chces presne spravyt :smt151 ,, hovoryme zatial o predku,,,ale mooc nenadvyhaj predok, bo odskacu si to homokyneticke klby :mrgreen: :smt151

Zadok nadvyhnes bud ds hupacky vacsie-dlchsie, alebo nahamrujes pera abo este vlozis tam medzine este jedno pero,, ale ani to nedvyhaj do aleluja, bo lanko rucnej bude naspanovane velmi, brzdove hadicky stejne a kardan bude mat neziaduci uhol lomu, co znamena skore opotrebenie cize predcasne opotrebenie kardanu a krizu,,, vtedy prichadza do uvahy ze upravy sa sahara a ulozenie prevodovky ako to uz bolo pisane,,,

ale ak mozem ti jednu radu ,, tak ak chces mat auticko dobre do terenu tak maj vzdy dobre pneumatiky,, a aby si aj vedel daco,, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: darmo budes mat auto upravene, ked nemas zrucnost ani skusenost v terene,, ale clovek sa vstale uci,,a tym netvrdim ze neviesalebo nemas zrucnost , to je len ako rada :smt151 :smt156


No takto cosi uz mam odjazdene v terene jasne ze nie neako zavodne alebo tak (presedlal som z bmw do offroadu :D ) gumy tam mam teraz 265/70 r15 zimne bridgestone.... buducu sezonu by som rad dal neaky rozmer 31x10 alebo 33x12 vatsie vraj pod l200 nedam neviem presne aka je sirka a profil takych pneu este som sa stym neako nezaoberal kedze som bol zvyknuty na neake 225/40 r17/18 :mrgreen: preto som chcel trochu podvyhnut kasnu ze by som mozno dal 35x12 predok by som chcel trochu dvyhnut len oproti zadku lebo je tam vyskovy rozdiel cca 6cm neviem sice aky podiel maju na tom aj tlmice SU KO ale asi to je jedno.... dozadu som rozmyslal ze kupim ironman pera +4cm aj tak mam na jednej strane prasklinu na liste jednom... jak som pisal viacmene to chcem aby auto malo dobry vzhlad ale zas ked to ma ist na ukor inych dielov tak to srat na to.... autom jazdim 80% mesto cez vikendy na chate trosku toho terenu naklad vozim malokedy na korbe.... takze neake riesenie na ten predok? Dik

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/