4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

grand Cherokee WK 2009 lift
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=23459
Stránka 1 z 1

Autor:  smatej [ Pia, 01.02.2019, 23:48 ]
Predmet príspevku:  grand Cherokee WK 2009 lift

Ahojte, pozeral som temy ohladom liftu 2" na jeep.

Mám grand cherokee 3,7L - USA verzia rocnik 2009, mam dilemu co snim. Ide o to ze potrebuje komplet vymenu silentblokov dorazov, pripadne celych ramien, trackbaru atd.

pri tejto prilezitosti som uvazovol o nejakom lifte a offroadovych pneu s vacsim vonkajsim priemerom, diskov s 0 ET a podobne. Momentalne su na nom tvrdsie pruziny z modelu overland takze je trocha vyssi ale nie o vela.

Tu nastava otazka, ci ma niekto skusenosti s liftom jeepu WK, o 2" ci staci podlozky pruzin alebo lepsie cely lift kit vratane tlmicov napr EMU. Trocha ma ale znepokojuje to opotrebenie silentblokov poloosi atd.

Viete mi poradit co by bolo vhodne riesenie, pripadne nejaku znacku co vyraba lift kity vratane ramien ...

vdaka za rady

Autor:  efendi [ Sob, 02.02.2019, 11:38 ]
Predmet príspevku:  Re: grand Cherokee WK 2009 lift

Vsetko zalezi natom a odvyja sa od toho ako stojis financne natom, kolko si ochotny vpumpovat do svoho tátoša,,,
druha vec, ci to budes sam robit , alebo to das niekomu robit,
ak to nechces extremne dvyhat, podla mna postacia aj podlozky, co si mozes zakupit u trebars Balusika, Radoofrfroad, atd,,,alebo dokonca si to dat namieru urobit, vysustruzit zo silamitu, ale pozor, samotne dvyhanie predku nepozostava iba z cisteho zdvyhnutia pruzin,,totis ak ma vozidlo trebars tuhu napravu, tak treba tam okrem ineho aj dat druhu panhardku,,nakolko naprava sa po nadvyhnuti, potiahne doboku a vozidlo nepojde v stope, preto treba tam dat nastavovaciu panhardku,,*nutne*,
Offroad doplnky si kukni tu na fore u RADO-OFFROAD, ma siroky sortiment kvalitnych, znackovych doplnkov a v dobrej cene,, tu mas jeden link a tu najdes co chces a ostatne je natebe
http://www.allmetal.sk/

Autor:  palo-cherokee [ Sob, 02.02.2019, 13:48 ]
Predmet príspevku:  Re: grand Cherokee WK 2009 lift

Efendi prosim neplet ho tu blbostami.
Tam.moc so sustruzenim silonu neurobis. Teoreticky vzadu. Ale vpredu ma
Wk nezavisle zavesenie na 2 priecnych ramenach coilover zavese a nie je to uplne jednoduche zdvihat. Do 2" este ako tak, potom to cenovo rastie geometricky.
Do 2" su na vyber bud podlozky alebo pruziny od OME alebo HR... tlmice napriklad Bilstein, Ome a podobne... A aj tak by som dal horny cap offsetovy (alebo druhe rameno od JBA)...
Vyssie ako 2" sa da tiez ale ak to ma fungovat tak cenovo sme niekde uplne inde.

Okrem toho dvihat 3.7 nejak zavratne je vyhadzovanie penazi. Ak to nie je len zadokolka tak to na 90 nema redukciu (existovali aj 3.7 s redukciou ale bolo ich ako safranu)
Okrem toho tam bez uprav elektroniky o moc vacsie pneu aj tak nedas. Lebo inak ti prevodovka padne do nudzoveho rezimu. Tolerancia je tusim.7%

Autor:  efendi [ Ned, 03.02.2019, 20:02 ]
Predmet príspevku:  Re: grand Cherokee WK 2009 lift

Palo preco pises ty picoviny???? :smt010 akymi blbostami vraj to tu hustim??
si pisal ze,,,,Efendi prosim neplet ho tu blbostami.,.,

len si pekne precitaj co som pisal,,ja som nepisal konkretne o prednej naprave!!!
o podloskach pises aj ty,, a ja som pisal ze..***totis ak ma vozidlo trebars tuhu napravu, tak treba tam okrem ineho aj dat druhu panhardku,,nakolko naprava sa po nadvyhnuti, potiahne doboku a vozidlo nepojde v stope, preto treba tam dat nastavovaciu panhardku,,*nutne*, ****teda ak ma pevnu napravu nie ak ma delenu napravu alebo polonapravu jak je libo,,ked si chytrak, to neznamena ze druhy je blb :smt010

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 04.02.2019, 14:54 ]
Predmet príspevku:  Re: grand Cherokee WK 2009 lift

Efi bolo to myslené tak, že ak sa to netýka konkrétneho auta (akože nie) , tak načo to riešiť?

A keď sme pri tom, tak panhardku to má napríklad aj vzadu. Takže aj zadnú potiahne doboku, ale pre zmenu na opačnú stranu. Ale to je tá najmenej podstaná vec pri tomto aute.
A tým ako je uchytený predný záves sa tam žiadny silon nikam nevôjde. Ak chceš podložky tak jedine kúpiť/vyrobiť zvarenec medzi kasňu a stojku. A tam tiež kvôli pomeru pák na ramenách a rôznym tuhostiam stŕun už od výroby 5cm podložka vpredu nutne neznamená zdvih auta o 5cm

A pokiaľ ide o výšku dvíhania tak do tých 2" (5cm) je to ešte relatívne ok, ale čokoľvek vyššie je už iná matematika. A to hlavne kvôli tomu predku nezávislému. A elektronika a riadenie prevodovky je kapitola sama o sebe.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/