4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
ÚPRAVY A OPRAVY - PetrF http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=5182 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Sparco505 [ Ned, 20.07.2008, 18:07 ] |
Predmet príspevku: | |
pekne profesionalna praca ![]() ![]() |
Autor: | diesel [ Ned, 20.07.2008, 20:15 ] |
Predmet príspevku: | |
škoda že si to nepokopíroval a nepovlepoval rovno sem ale aj tak mám oslintanú klávesnicu. moja jeepka takú strostlivosť asi nikdy mať nebude... ![]() prekvapil ma ten disconnect...že to tam ešte dávali. Tie guferá navyše na predné poloosy sú velmi šikovná vychytávka. mám tam tolko bordelu žeby sa tam dala mrkva sadiť. nejaká orientačná cena by sa nedala tutok zavesiť? |
Autor: | PetrF [ Ned, 20.07.2008, 21:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Už jsem to napravil. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Milos [ Ned, 20.07.2008, 21:53 ] |
Predmet príspevku: | |
tebe by sa dala sadit mrkva? mne zacala rast trava za taznym a nejak sa to chyta aj v prednom blatniku. treba obcas vyvapkovat ![]() |
Autor: | pal [ Ned, 20.07.2008, 23:26 ] |
Predmet príspevku: | |
Tam ako mas Petr fotku tej vystuhy na D30 - podla mna je to uplne na zlom mieste. Ved d30 sa vzdy ohne na tej dlhej nohavici. Ked uz jazdi chlapik na 35´´pneu, aj 35ke Dane by bodla nejaka ta vystuha. Tolko moje skusenosti. |
Autor: | PetrF [ Pon, 21.07.2008, 22:38 ] |
Predmet príspevku: | |
No nevím jak ty,ale já jsem vyděl a opravoval pár náprav a vždy byly ohlé v "C"éčkách tak proto ta výztuha zde. |
Autor: | pal [ Uto, 22.07.2008, 13:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Zaujimave, ja som ju mal evidentne ohlu na dlhej nahavici - presne v polovici. D35 su mal tiez pekne do usmevu prehnutu, opat v polovici nohavic. Mozno aj ten disconnect tu pravu nohhavicu posili... |
Autor: | PetrF [ Str, 30.07.2008, 11:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Tady ještě jedna fotečka když byla 231 venku. ![]() Tady je ta vydřená špatná vidlička z 231.(horší kvalita obrazu není na vašem příjmači ![]() ![]() Zapojení podtlaků k OFFROTECům. ![]() ![]() ![]() Zde zásobníky podtlaku jeden na přední Offrotec a druhý na zadní Offrotec. ![]() Po konzultaci s majitelem nekuřákem :pohoda ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 30.07.2008, 16:14 ] |
Predmet príspevku: | |
pekna praca ![]() mam rad pedantne prevedene montaze ![]() |
Autor: | PetrF [ Str, 06.08.2008, 23:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Hotovo. Možná se bude přes zimu dělat úprava motoru ze 4.0i na 4.6i a + 80-100PS. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | pejo [ Štv, 07.08.2008, 6:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Profesionálne odvedená práca. Chcel som sa len spytať, akú funkciu má SYE KIT? |
Autor: | Andrej [ Štv, 07.08.2008, 8:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Super robota Peter. to Pejo: prerobenie sye umožnuje aby boli výstupi zuhlované tak ako treba, najme na wraníku kde je zadný kardan hodne krátky a bez sye by bol problem aby výstupy z rozvodovky a nápravy mali tie tolerancie aké maju mať, nehovoriac o velkom zalomení kardanu. Zároven ale vylepšuje výstup z rozvodovky nakolko v klasickom prevedení je tam dosť velká páka na najbližšie ložisko, zmena dlžky kardanu sa deje práve na výstupnom unášači v rozvodovke , ktorý je suvne uložený na hriadeli. Pri väčších liftoch je kardan viac pod uhlom a okrem posuvných sil sa to luby aj priečiť a pri odflaknutej robote to dokáže dojebabrať rozvodovku,nehovoriac o maličkosti že trochu trpí zadný výstupný simering na rozvodovke. Touto prerábkou sa tieto neduhy povodnej rozvodovky odstránia a nieje problem aj pri väčších liftoch a kríženiach. |
Autor: | pejo [ Štv, 07.08.2008, 11:49 ] |
Predmet príspevku: | |
dakujem za odpoveď ![]() |
Autor: | PetrF [ Uto, 21.10.2008, 8:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Takže další úpravička která myslím stojí za zmíňku.Držák rezervy na JEEP Grand Cherokee WK. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Za to zelené zapínání mě ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |