Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 13:28
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 88 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 superzuki... 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palino vidis tu RJ v Jeepe ze?ako sa tak pozeram na tie tvoje otazky :-D

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 16.10.2008, 10:05
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to by bolo zaujimave pre niekoho kto by chcel jazdit snad CrossCountry na 4.0. Pre nase hobby jazdenie je zaujimavejsi vyssi krutak pri co najnizsich tockach. To na 4.0 jedine prevrtanim, alebo zlepsenim plnenia. Nahanat 20 koni pri 5500otackach mi pride zbytocne. Ale ked to inak nejde...

_________________
zelena mrdka


Štv, 16.10.2008, 11:33
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a co tak pospekulovat s turbom nejako :twisted:

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 16.10.2008, 11:46
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 26.02.2007, 14:27
Príspevky: 400
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko píše:
a co tak pospekulovat s turbom nejako :twisted:

turbo a krutak nejdu do kopy

_________________
unlimited


Štv, 16.10.2008, 12:08
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41
Príspevky: 78
Bydlisko: přerov nebíčko
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jestli chcete mrkněte sem http://www.megamanual.com/index.html
je to jen anglicky ale jde tomu porozumět... jinak v tom programu Megatune jde nastavit úplně vše,od počtu válců motoru,počet vstřikovačů,předstih,algoritmus řízení směsi,různá nastavení pro turbo,palivové mapy,závislost sytiče na teplotě motoru....je toho hodně...
ŘJ suzuki je takzvaně napevno,neuděláte s ní nic a sehnat třeba čip je asi utopie...


Štv, 16.10.2008, 13:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dzordzo píše:
masurko píše:
a co tak pospekulovat s turbom nejako :twisted:

turbo a krutak nejdu do kopy

samozrejme ze idu, vzdy ide len o to dostat pri danych otackach co najviacej vzduchu do valcov. Bud ho tam natlacis, alebo spravis jednoducho vacsi valec ;)

_________________
zelena mrdka


Štv, 16.10.2008, 19:40
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41
Príspevky: 78
Bydlisko: přerov nebíčko
Odpoveď s citáciou
Poslať 
foto výroby svodů a motoru...
Obrázok
Obrázok
ObrázokObrázok


Str, 29.10.2008, 9:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
uuuha, tak ty ides preplnovat! tak potom uz viem preco ta nova ECU!
otazka: Zvysoval si komresny pomer ked ides preplnovat?
hodis fotku priruby novych zvodov vstupujucich do turba? Mierim na to ci ti vstupuju do turba sparovane 2 + 2 valce koli funkcii pulzneho preplnovania.

_________________
zelena mrdka


Str, 29.10.2008, 13:30
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41
Príspevky: 78
Bydlisko: přerov nebíčko
Odpoveď s citáciou
Poslať 
byla jen srovnaná hlava o pár stovek... foto tady teď nemám jsou svedené všechny čtyři do jednoho...je to kopie svodů nějaké americké firmy..ted si nemůžu vzpomenout na www stránky...myslíš že by tam měla být přepážka oddělující dva a dva válce...?


Str, 29.10.2008, 13:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hejhej, presne tak. Prepazka tam koli spravnej funkcii musi byt. aj na prirube turba si vsimni prepazku. Pre stvorvalec sa spajaju prvy s poslednym a dva stredne valce dokopy. Tak ti musia aj vchadzat do turba presne okolo prepazky. Toto plati pre impulzove preplnovanie - tvoj pripad ;) Ak to tak nemas - prerob.
o hlave pises zes ju znizil. Ty potrebujes prave nahodit vyssie tesnenie aby boli maximalne tlaky pri preplnovani zhodne s maximalnymi tlakmi pri atmosferickom motore. Cize zmensit kompresny pomer. Inak ked zacnes fukat viacej vzduchu ti to nieco nevydrzi. Motor bude chytat samozapaly a pod. Skus si zistit do akej miery musis upravit kompresny pomer, aby si mohol fukat urcity max. tlak.

_________________
zelena mrdka


Str, 29.10.2008, 14:40
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41
Príspevky: 78
Bydlisko: přerov nebíčko
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v turbu přepážka není,v přírubě není problém ji dodělat-svody už jsou tak vedené že jsou před turbem dva a dva spojené,až poslední kousek cca 20mm jsou všecny čtyři do jednoho,takže stačí udělat a vevařit přepážku...to těsnění ještě pořeším,nekde sem narazil na firmu která dělá zakázkově jaýkoli typ... jinak dík moc za rady,tady o tom nikdo moc neví a spíš ti řeknou ať se na to vys..eš... :-)


Str, 29.10.2008, 15:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dusan: tu na fore asi moc nenajdes ale skus popozerat tuningklub.sk...je tam forum kde sa podobnimi vecami zaoberali...s tou kompresiou je to pravda, turbomotor ma mensi kompresny pomer, tusim som videl okolo 8-8,5:1, pricom ladene atmosfericke motory maju hodne cez 10:1

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Str, 29.10.2008, 16:31
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41
Príspevky: 78
Bydlisko: přerov nebíčko
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dík mrknul sem na tuningklub.sk a dá se tam něco najít... jo a ten suzukiigni to je borec...! :P


Str, 29.10.2008, 20:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, oktavka 1.8 turbo ma kompresny 1:9.5 to by malo byt v pohode aj pre teba. Ale vyssie by som uz nesiel. A pokial nemas prepazku na turbe, tak to asi nema vyznam parovat valce. Z coho je to turbo?

_________________
zelena mrdka


Str, 29.10.2008, 21:31
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41
Príspevky: 78
Bydlisko: přerov nebíčko
Odpoveď s citáciou
Poslať 
je to universal- firma JDM...


Str, 29.10.2008, 22:41
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 88 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: