4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep Wrangler TJ 4.0 RubiconExpress 4,5 Superflex http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=6250 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pablo [ Pia, 28.11.2008, 17:20 ] |
Predmet príspevku: | |
pekná prácička ![]() ![]() |
Autor: | fajer [ Pia, 28.11.2008, 22:42 ] |
Predmet príspevku: | |
samozrejme... ale az ked to niekde stestujem... zatial len tolko, ze s pracou som spokojny a auto MALICKO vyrastlo... asi DOSPELO... ![]() |
Autor: | tono [ Sob, 29.11.2008, 11:28 ] |
Predmet príspevku: | |
No nám prezatiaľ napovie aj cesta po ceste . Prevody, ne-húpanie sa, a taaak . Tak pusť niečo ![]() |
Autor: | PEŤO [ Sob, 29.11.2008, 12:03 ] |
Predmet príspevku: | |
V piatok som sa takehoto bieleho Wranglera bez rezervy snazil dobehnut pred Ruzomberkom, ale bolo mezdi nami asi 10 aut v kolone a v Ruzomberku sa mi stratil. Bol si to ty?, vyzeral perfektne. |
Autor: | KUBIK [ Sob, 29.11.2008, 12:44 ] |
Predmet príspevku: | |
videl som ho ešte pred úpravou a to vyzeral veľmi slušne no ale toto som nečakal a teraz to vyzerá ešte lepšie. Pekná prácička a super to vyzerá ![]() ![]() |
Autor: | fajer [ Sob, 29.11.2008, 22:55 ] |
Predmet príspevku: | |
to no píše: No nám prezatiaľ napovie aj cesta po ceste . Prevody, ne-húpanie sa, a taaak . Tak pusť niečo ![]() Po ceste je to fajn.... pokial si nezabudnem pripojit stabilizacky.... inak sa stane , ze auto ide paaaaaar sekund po zatoceni.... po pripade v kruhaci bozkavacka s vonkajsim naklonom... o prevodoch... som rad ze su zmenene... auto ma smrnc a ta redukovana 1tka... proste zobudte ma ked budeme hore na svahu.... neviem to celkom objektivne posudit , lebo pri zmene podvozku a prevodov, som menil aj rozmer pneu s 31" na 33". edit: zabudol som ... ma to aj negativa... : ZLE SA DO TOHO NASTUPUJE |
Autor: | fajer [ Ned, 30.11.2008, 20:48 ] |
Predmet príspevku: | |
dnes som otestoval spolu s TO NOm najma prevody... BOL TO SUPER NAPAD zmenit prevody k zmene pneu. na sfuknutych boggeroch som na rychlej 4kolke 1tku udusil... taky vyjazdik allatuty... nedal som tomu to co to potrebovalo a tak som sa trapil. az po spusteni na 0,8atm sa to pohlo vopred, nepomohla ani uzavierka v zadu. takze: PALO-CHEROKEE - prevody preverene... SUPER VEC. v tom blate predna naprava urcite ocenila "upchavky" na oboch stranach nohavic. Blizsi popis musi dat PALO. |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 30.11.2008, 21:49 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer píše: dnes som otestoval spolu s TO NOm najma prevody... BOL TO SUPER NAPAD zmenit prevody k zmene pneu. na sfuknutych boggeroch som na rychlej 4kolke 1tku udusil... taky vyjazdik allatuty... nedal som tomu to co to potrebovalo a tak som sa trapil. az po spusteni na 0,8atm sa to pohlo vopred, nepomohla ani uzavierka v zadu. takze: PALO-CHEROKEE - prevody preverene... SUPER VEC. v tom blate predna naprava urcite ocenila "upchavky" na oboch stranach nohavic. Blizsi popis musi dat PALO. no tak som rad aj za teba ze to funguje ![]() upchavky na prednej naprave , aleboinak axle seals, su tam nato, aby do nohavice prednej napravy nesiel bordel Pretoze seriovo je to spravene tak,ze gufera su az tesne pri kosi diferencialu a nohavica vratane poloosi je vystavena vplyvu okoliteho bordelu. teda, je tamtaka trapna plastova krytka, ale ta riesi akurat to, ze bordel, ktory tam natecie,ostane vovnutri ![]() Jedina nevyhoda axle seals je ta, ze ichtreba casto mazat specialnou "namornou" vazelinou, inak stratia ucinnost. Ale na to su tam maznice a je to robota na 5 minut |
Autor: | Xader [ Pon, 01.12.2008, 16:25 ] |
Predmet príspevku: | |
A ake prevody si daval ? ![]() |
Autor: | fajer [ Uto, 02.12.2008, 6:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Xader píše: A ake prevody si daval ? ![]() vies co... no neviem presne, ale mal som tusim 3,07 a islo tam 3,55. |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 02.12.2008, 12:11 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer píše: Xader píše: A ake prevody si daval ? ![]() vies co... no neviem presne, ale mal som tusim 3,07 a islo tam 3,55. áno presne tak možno si niekto povie, že by tam mali ísť ešte väčšie prevody, ale dôvodov prečo 3,55 bolo niekoľko. 3,55 je maximálny možný prevod, ktorý sa dal namontorvať do prednej D30 bez potreby zmeny koša diferenciálu. a to isté platí aj pre zadnú D44, kde je navyše celokošová uzávierka ARB auto má manuálnu 6stupňovú prevodovku a maximálny rozmer pneu bude 33, takže 3,55 vyšlo ako optimum ![]() |
Autor: | pal [ Uto, 02.12.2008, 15:25 ] |
Predmet príspevku: | |
a aky je prevod na zaradenej 6ke? |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 02.12.2008, 15:38 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: a aky je prevod na zaradenej 6ke? NSG370 6 rýchlostná 1 - 4.46 2 - 2.61 3 - 1.72 4 - 1.25 5 - 1.00 6 - 0.84 R - 4.06 |
Autor: | fajer [ Uto, 02.12.2008, 19:57 ] |
Predmet príspevku: | |
palo-cherokee píše: pal píše: a aky je prevod na zaradenej 6ke? NSG370 6 rýchlostná 1 - 4.46 2 - 2.61 3 - 1.72 4 - 1.25 5 - 1.00 6 - 0.84 R - 4.06 pre porovnanie som poprosil tona aby isiel na redukovanej jednotke . isiel ako ja na dvojke... s jednotkou som nad mieru spokojny. 6tka je pouzitelna jedine na rovine nad 100 a pri min. 2atm. v pneu. inak to nepotiahne. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |