4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
new L200 s pevnostnym naraznikom http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=6339 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | FILIPPO ASQUER [ Pon, 08.12.2008, 20:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Ako furt vy robite LEN profesionalne praca.... ![]() ![]() |
Autor: | Tyky [ Pon, 08.12.2008, 21:30 ] |
Predmet príspevku: | |
o fukcnosti nepochybujem, ale vobec mi tam nesedi ten naraznik. nejako je moc predsadeny, boky su siroke, ram... no nepaci sa mi, ale ARB je asi typizovane ![]() |
Autor: | hollyml [ Pon, 08.12.2008, 21:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Na sirku je to OK. Ale suhlasim, ze to predsadenie je dost velke iked nazivo to az take strasne nieje. Predsadene je to hlavne preto aby sa tam zmestil navijak. |
Autor: | marcus [ Pon, 08.12.2008, 21:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Ako ARB nárazníky sú OK , ale fakt na novú L 200ku sa nehodia. ![]() Ale účel splňa aj tento to je pravda ![]() |
Autor: | 603 [ Pon, 08.12.2008, 23:18 ] |
Predmet príspevku: | |
ono linie tohto auta su dost organicke a naraznik je k tym liniam geometricky... viem ze to nieje sranda, takke narazniky robit.. ale problem bude asi v aute a ne v narazniku... inac auto sa mi tiez samo o sebe paci.. ale ked ja radsej hranate... |
Autor: | michi [ Pon, 08.12.2008, 23:22 ] |
Predmet príspevku: | |
hollyml píše: Predsadene je to hlavne preto aby sa tam zmestil navijak. Ne, ne. ![]() ![]() Bohužiaľ to tam pasuje ako radlica na sneh. ![]() |
Autor: | peterB [ Uto, 09.12.2008, 7:23 ] |
Predmet príspevku: | |
V predu ten "plech z chladnicky" je kryt podvozku ? Inak naraznik pekny ale trosku sa na to auto nehodi. |
Autor: | Disco [ Uto, 09.12.2008, 8:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Nová L200-ka je absolútne super auto, ale tak ako povedal "603" gázik má byť hranatý a nie ako lunochod ![]() |
Autor: | Jano JP [ Uto, 09.12.2008, 9:55 ] |
Predmet príspevku: | |
nárazníky a-la ARB sa mi dlhodobo páčia, to je fakt ...ale musel by som byť poriadne zúfalý, alebo by som nesmel vedieť, že sú ľudia ako Ivan BB či Radoffroad (schopní vyprodukoovať nárazník na mieru a s citom), aby som si taký "fabrický" na tú L 200 nahodil... samozrejme proti gustu žiaden dišputát |
Autor: | Martin 4 [ Uto, 09.12.2008, 11:09 ] |
Predmet príspevku: | |
michi píše: hollyml píše: Predsadene je to hlavne preto aby sa tam zmestil navijak. Ne, ne. ![]() ![]() ... a na L200 sa dá ARB EU ofiko ? ... akože zo súhlasom importéra, zmenou rozmerov, nápravových tlakov, pohotovostnej hmotnosti a zápisom navijáku do TP ??? ![]() V takom prípade chcem mišivbuši a kašlem na nisana, ktorý okrem svojich predražených šitov neschváli na nisana ani nálepku ... |
Autor: | michi [ Uto, 09.12.2008, 11:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: michi píše: hollyml píše: Predsadene je to hlavne preto aby sa tam zmestil navijak. Ne, ne. ![]() ![]() ... a na L200 sa dá ARB EU ofiko ? ... akože zo súhlasom importéra, zmenou rozmerov, nápravových tlakov, pohotovostnej hmotnosti a zápisom navijáku do TP ??? ![]() V takom prípade chcem mišivbuši a kašlem na nisana, ktorý okrem svojich predražených šitov neschváli na nisana ani nálepku ... ... a Ty si čo, padol z višne? Vieš dobre, že v EU sa všeličo dá. Ale to neznamená, že sa to dá aj na SK. Ale pointa bola tie deformačné zóny. ![]() |
Autor: | pejo [ Uto, 09.12.2008, 11:49 ] |
Predmet príspevku: | |
myslím si, že deformačnú zónu v prípade čelnej zrážky musí poskytnúť protikus. |
Autor: | Martinoff [ Uto, 09.12.2008, 11:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Jano JP píše: nárazníky a-la ARB sa mi dlhodobo páčia, to je fakt ...ale musel by som byť poriadne zúfalý, alebo by som nesmel vedieť, že sú ľudia ako Ivan BB či Radoffroad (schopní vyprodukoovať nárazník na mieru a s citom), aby som si taký "fabrický" na tú L 200 nahodil... samozrejme proti gustu žiaden dišputát Tak čoskoro uvidíme, čo Radoffroad a Mike spískajú s mojou novou L200kou. Pravda je však taká, že mám tiež objednaný ARB Bullbar. Uvidíme, ako sa s ním popasujú. ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Uto, 09.12.2008, 12:10 ] |
Predmet príspevku: | |
michi píše: ... a Ty si čo, padol z višne? Vieš dobre, že v EU sa všeličo dá. Ale to neznamená, že sa to dá aj na SK. Ale pointa bola tie deformačné zóny. ![]() ... no šak mi to dolo divnô... Deformačné zóny fungujú trocha inak. Doformačné zóny sa vkladajú do auta ako pozdĺžne nosníky medzi nárazníkom a priestorom pre posádku. Ich úlohou je pohltiť svojou deformáciou energiu nárazu a rozložiť preťaženie na dlhší časový úsek. Tak sa dá preťaženie prežiť s menšími následkami. Avšak úplne vpredu na prednom konci deformačných zón je žiadúci čo najpevnejší priečnik, aby aj v prípade že náraz je mimo stred vozidla boli do deformácie zapojené oba pozdĺžne nosníky. To sa skúša pri krešteste s ofsetom - skúšané auto naráža do bariéry len polovicou, alebo aj len tretinou šírky. To je aj najobávanejší čelný náraz a pri takej skúške majú autá najhoršie výsledky. Takže by som povedal, že naša mánia montovať si dopredu naprieč kolajnicu je len dovedenie myšlienky bezpečného auta do dokonalosti. A aby nebolo omylu... aj bruchoplazy majú prednú priečku rámu hodne masívnu. A videl som napr. nárazník zo Saabu, ktorý bol tvorený dosť brutálnym duralovým profilom (hrúbka steny tak 4 cm) zaliatym v PUR pene a na povrchu bol plastový dekel. Verím, že taký nárazník by si s ocelovým ARB v ničom nezadal... |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |