4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Nárazník Mercedes ML400 od Ivanbb http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=8826 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | ivanbb [ Štv, 10.09.2009, 23:18 ] |
Predmet príspevku: | Nárazník Mercedes ML400 od Ivanbb |
Trochu netradičné auto na úpravu off ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | michi [ Pia, 11.09.2009, 0:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Ani nie tak netradičné, ako nevhodné. Ale "náš zákazník, náš pán". Inak Ivan pekná, čistá robota. ![]() |
Autor: | Martinoff [ Pia, 11.09.2009, 8:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Vyzerá to fakt divne, ale práca je 100%ná. Možno že "naživo" to ukáže inak. Fotky dosť skresľujú... |
Autor: | dado [ Pia, 11.09.2009, 8:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Pravdu povediac uz som o tom viackrat uvazoval preco sa nikto nepusti do uprav ML. Ram to ma, mato sice nezavisle napravy, ale na vsetko sa najde nejaky pouzivatel. A tie prve mali aj redukciu nie ? |
Autor: | *pt* [ Pia, 11.09.2009, 8:50 ] |
Predmet príspevku: | |
dado píše: Pravdu povediac uz som o tom viackrat uvazoval preco sa nikto nepusti do uprav ML. Ram to ma, mato sice nezavisle napravy, ale na vsetko sa najde nejaky pouzivatel. A tie prve mali aj redukciu nie ? este stale dost drzia cenu na lumplovanie v terene ...ale ono to pride ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Pia, 11.09.2009, 9:58 ] |
Predmet príspevku: | |
... a hin se ukáže. Dvadsať a viac rokov staré Patroly, Samíky, Géčka a Defy sú v teréne bežné. Uvidíme niekedy v teréne plnoleté eMeLko alebo Tujaréga? Inak robota krásna a aj design sadne jak riť na šerbel... ![]() |
Autor: | Tunki [ Pia, 11.09.2009, 10:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Možno po rozsiahlych úpravách ![]() |
Autor: | KOŤO [ Pia, 11.09.2009, 12:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Touarega už bežne trápim v teréne. A chodí celkom solidne - ak je sucho. Na blate je moc ťažký. Ale reťaze to vždy poriešia. Dokonca sa mi podarilo vytiahnuť asi 700 kg príves na chatu a auto to vôbec necítilo. Len kua ten protiprešmyk sa občas ozýval rachotením čerpadla. Inak má to redukciu 1:2,7 a uzávierku stredu. A verte mi, že kadiaľ som to ťahal, nie je žiadna poľná cesta. Podklad väčšinou šutre priemeru 10 - 20 cm, bočné náklony niekde aj 30° a stúpania aj 100%. |
Autor: | teslo [ Pia, 11.09.2009, 13:53 ] |
Predmet príspevku: | |
podla mna velmi pekna robota. Trosku mi tam ale vadi to chromove A-cko. |
Autor: | michi [ Pia, 11.09.2009, 17:50 ] |
Predmet príspevku: | |
KOŤO píše: ... a stúpania aj 100%. ![]() ![]() |
Autor: | Kapo [ Pia, 11.09.2009, 18:11 ] |
Predmet príspevku: | |
A prečo nie? Veď tuarég má aj motór.... ![]() |
Autor: | Michal [ Pia, 11.09.2009, 18:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Nárazník perfekt práca aj design celkovo to k tomu SUV ide. Myslím že to chcelo odvahu pustiť sa do takého projektu. Klobúk dole. |
Autor: | KAKTUS4X4 [ Pia, 11.09.2009, 18:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Auto som videl nazivo na Agip-Budca smer ZH, vyzera to celkom pekne a vkusne. |
Autor: | diesel [ Pia, 11.09.2009, 19:42 ] |
Predmet príspevku: | |
nieje vela tak nadčasových áut ako je MLko...myslím po designovej stránke. Od jurského parku ubehlo 16 rokov a na to auto sa dá stále pozerať...dokonca aj na modely ešte pred neviemkolkými faceliftami. V jurskom parku tam mali príšerné zábradlie, ale zase mali naviják...kde je naviják Ivan? Ale fakt pekné...aj tá rúra...chodcov treba dostať dalej od chadiča! ![]() |
Autor: | KAKTUS4X4 [ Pia, 11.09.2009, 19:56 ] |
Predmet príspevku: | |
MLko bolo predstavene v JP II. v roku 1997, bralo sa to ako marketingovy tah. Ale ja si osobne myslim, ze do terenu fakt nie je, teda na pravidelne jazdenie. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |