4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Nárazník Mercedes ML400 od Ivanbb
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=33&t=8826
Stránka 1 z 2

Autor:  ivanbb [ Štv, 10.09.2009, 23:18 ]
Predmet príspevku:  Nárazník Mercedes ML400 od Ivanbb

Trochu netradičné auto na úpravu off :-)
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Autor:  michi [ Pia, 11.09.2009, 0:45 ]
Predmet príspevku: 

Ani nie tak netradičné, ako nevhodné. Ale "náš zákazník, náš pán".

Inak Ivan pekná, čistá robota.
:smt023

Autor:  Martinoff [ Pia, 11.09.2009, 8:40 ]
Predmet príspevku: 

Vyzerá to fakt divne, ale práca je 100%ná. Možno že "naživo" to ukáže inak. Fotky dosť skresľujú...

Autor:  dado [ Pia, 11.09.2009, 8:45 ]
Predmet príspevku: 

Pravdu povediac uz som o tom viackrat uvazoval preco sa nikto nepusti do uprav ML. Ram to ma, mato sice nezavisle napravy, ale na vsetko sa najde nejaky pouzivatel. A tie prve mali aj redukciu nie ?

Autor:  *pt* [ Pia, 11.09.2009, 8:50 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
Pravdu povediac uz som o tom viackrat uvazoval preco sa nikto nepusti do uprav ML. Ram to ma, mato sice nezavisle napravy, ale na vsetko sa najde nejaky pouzivatel. A tie prve mali aj redukciu nie ?


este stale dost drzia cenu na lumplovanie v terene ...ale ono to pride :twisted:

Autor:  Martin 4 [ Pia, 11.09.2009, 9:58 ]
Predmet príspevku: 

... a hin se ukáže. Dvadsať a viac rokov staré Patroly, Samíky, Géčka a Defy sú v teréne bežné. Uvidíme niekedy v teréne plnoleté eMeLko alebo Tujaréga?

Inak robota krásna a aj design sadne jak riť na šerbel... :smt023

Autor:  Tunki [ Pia, 11.09.2009, 10:01 ]
Predmet príspevku: 

Možno po rozsiahlych úpravách :-D

Autor:  KOŤO [ Pia, 11.09.2009, 12:20 ]
Predmet príspevku: 

Touarega už bežne trápim v teréne. A chodí celkom solidne - ak je sucho. Na blate je moc ťažký. Ale reťaze to vždy poriešia. Dokonca sa mi podarilo vytiahnuť asi 700 kg príves na chatu a auto to vôbec necítilo. Len kua ten protiprešmyk sa občas ozýval rachotením čerpadla.
Inak má to redukciu 1:2,7 a uzávierku stredu. A verte mi, že kadiaľ som to ťahal, nie je žiadna poľná cesta. Podklad väčšinou šutre priemeru 10 - 20 cm, bočné náklony niekde aj 30° a stúpania aj 100%.

Autor:  teslo [ Pia, 11.09.2009, 13:53 ]
Predmet príspevku: 

podla mna velmi pekna robota. Trosku mi tam ale vadi to chromove A-cko.

Autor:  michi [ Pia, 11.09.2009, 17:50 ]
Predmet príspevku: 

KOŤO píše:
... a stúpania aj 100%.


:-D KOŤO, Ty vtipkár... :-D

Autor:  Kapo [ Pia, 11.09.2009, 18:11 ]
Predmet príspevku: 

A prečo nie? Veď tuarég má aj motór.... :roll:

Autor:  Michal [ Pia, 11.09.2009, 18:17 ]
Predmet príspevku: 

Nárazník perfekt práca aj design celkovo to k tomu SUV ide. Myslím že to chcelo odvahu pustiť sa do takého projektu. Klobúk dole.

Autor:  KAKTUS4X4 [ Pia, 11.09.2009, 18:55 ]
Predmet príspevku: 

Auto som videl nazivo na Agip-Budca smer ZH, vyzera to celkom pekne a vkusne.

Autor:  diesel [ Pia, 11.09.2009, 19:42 ]
Predmet príspevku: 

nieje vela tak nadčasových áut ako je MLko...myslím po designovej stránke. Od jurského parku ubehlo 16 rokov a na to auto sa dá stále pozerať...dokonca aj na modely ešte pred neviemkolkými faceliftami. V jurskom parku tam mali príšerné zábradlie, ale zase mali naviják...kde je naviják Ivan? Ale fakt pekné...aj tá rúra...chodcov treba dostať dalej od chadiča! :twisted:

Autor:  KAKTUS4X4 [ Pia, 11.09.2009, 19:56 ]
Predmet príspevku: 

MLko bolo predstavene v JP II. v roku 1997, bralo sa to ako marketingovy tah. Ale ja si osobne myslim, ze do terenu fakt nie je, teda na pravidelne jazdenie.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/