Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 13:28
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 66 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Debata k uprave Hummer H2 
Autor Správa
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
EssoSk píše:
A len tak mimo debaty ale každý ma tu ukameňuje humvee je japonský koncept...


Humvee nie je japonsky koncept. Sutaz vyhral AM General. Tych navrhov svetovych automobiliek bolo viac . Ak si pozres dodavatelov vojenskej techniky tak ich niektore vyrobky sa podobaju ako vajce vajcu. A musia sa armadne poziadavky su jasne.

EssoSk píše:
.... legendárne dieslove motory od Chevy GM robí isuzu ale píšia sa že USA....?


Chevy GM nerobi legendarne dieslove motory. Isuzu fuzovalo z GM v r. 71 a ano Isuzu bol svetovym lidrom vo vyrobe dieslov, takze diesle mohli pouzivat od Isuzu.
Chevy robi (l) legendarne benzinove motory.
Prvy pick up Isuzu bol vlastne Chevrolet LUV .

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Ned, 24.01.2010, 14:17
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A čo si tak zapudrovať nosy a vrátiť sa k úprave H2ky? :-D

By ma zaujímalo, napr. kde Rado čerpal informácie o úprave. Predpokladám, že v tom mal prsty aj Číro.
A ako sa riešila predná náprava?
A budú aj nejaké fotečky s terénu? A čo s tým majitel zamýšla? Príde aj na Tisovec?

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Ned, 24.01.2010, 14:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:

A ako sa riešila predná náprava?
A budú aj nejaké fotečky s terénu? A čo s tým majitel zamýšla? Príde aj na Tisovec?

Presne taketo veci ma zaujimaju.A nie to kde sa co vyrobilo.Stejne je to vsetko Made In THAIWAN.Okrem toho co tu vyrobi Rado :smt023

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Ned, 24.01.2010, 16:36
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.01.2008, 6:38
Príspevky: 284
Bydlisko: krupina-/nemusite sa pfkovat -staci PETER,petko atd/
Odpoveď s citáciou
Poslať 
....konecne viem cosi o mojom samurai s ukrajinskymi tlmicmi z nivy ze je thaiwanec :-D PS-len ako vysvetlim klampiarovi z krupiny ze je vlastne thaiwanec to mi jasne este nie je.............

_________________
ked to nejde silou,skus to este silnejsou silou...pripadne si precitaj navod na pouzitie...........REBELY FOREVER-AND YOU?(':smt134')


Ned, 24.01.2010, 20:11
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mal som v ruke take ticky, ze napisat, nenapisat, napisat, nenapisat ...

Rado sa nenasere, lebo to co napisem, som mu povedal vcera :-D

Je kapanek jesitny ... Mozno viac, nez je vecsina z vas schopna prehryznut ...
Ale to co napise, nie su nejake rozumy z piva, ale praxou overene veci, kde tie auta aj realne behaju ... (mozno v individualnych pripadoch su to veci zatial v praxi neoverene, ale nech sa postavi ten z Vas, ktory neimpovizoval, ked potreboval riesit problem, ktory nevedel vygooglit).

Mne osobne nevadi debata, ci je viac ci menej konstruktivna.

Ale nazvat niekoho testovacom, ak ma za sebou desiatky aut s mensimi alebo vecsimi upravami, to je celkom hard-core.

Ja som skor offroadista teoretik, ale problematika ma zaujima a vzdelavam sa. Nevybehnem vsak na cloveka, ktory je minimalne o level vyssie, lebo si to proste nedovolim, nakolko ma odborne navrch, a ma argumenty pri oponenture.

Igor, ty si na tom ako ? Spocitame tie auta aspon na jednej ruke ?

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Ned, 24.01.2010, 21:14
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ok, budem sa to snazit napisat jemne, lebo vcera som si povedal ze tu asi dost dlho nepachnem ale neda mi....toto forum prinieslo vela prospesneho nie len pre mna, za co velmi dakujem jeho zakladatelovi...THANKS FINDER.

Chcel by som sa ospravedlnit kazdemu, koho som sa dotkol kecanim somarin, akoze prasknuta ojnica na toyote, maly polomer otacania a nizka svetla vyska na TUNDRE ap.....vid ESSO SK.

Tema brutal liftov a extrem pneu bez zmeny prevodov.....uz nebudem komentovat vobec, nakolko som zistil silnu a bohatu tradiciu a taktiez neskutocnu odbornu verejnost na upravu US trucks, especially H2 na slovensku.
Nie som upravca aut, (len uzivatel s relativne castou obmenou), takze mojimi rukami nepreslo xy aut....cize nemam ziadne 'FAKTY" ani hmatatelne dokazy pre RADOOFROAD, nakolko opomentura pre neho je kolko aut si urobil co chces. Sorry rado, prepac....teraz viem ze to co znesie hummer neznesie ani patrol a patrol toho znesie vela. ( patrol riesia prevody od 35, hummer az od 40 to su tvoje slova tu z fora)


Taktiez sa chcm ospravedlnit vsetkym co ziju na sk a maju pocit ze tu v kanade mame vsetko a lepsie.....ze s tym pocitom vobec nemusia zit, pretoze pravda je niekde inde.


A nakoniec by som poprosil Findera......aby o 10 dni zrusil moj nick aj so vsetkymi prispevkami. 10 dni preto, aby ludia, ktori potrebuju kontak na mna mali dostatok casu ho dostat.

Dakujem za pochopenie...Offroad forever.


Ned, 24.01.2010, 21:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
laci73 píše:
aby ludia, ktori potrebuju kontak na mna mali dostatok casu ho dostat.

Dakujem za pochopenie...Offroad forever.

Neber to osobne,ale ja tvoj kontakt nepotrebujem.Aby si na mna zbytocne necakal. :-D

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Ned, 24.01.2010, 22:17
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 29.08.2007, 20:54
Príspevky: 435
Bydlisko: Lučenec/Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
OT: laci takych tu uz bolo co sa davali vyhodit, menili kabaty za nicky...a k comu je to dobre? co dosiahnes? chces prist s nejakym novym nickom a zacinat odznova?
nech si komukolvek povedal cokolvek...kuwa si chlap tak si za tym stoj a neutekaj ked ti kazdy neuzna tvoju pravdu...toto forum ma stovky nazorov na rovnaku vec...ale preto sa nebudeme pomaly stracat a zatracovat to co nas tesi...

_________________
Človek je najmenej sám sebou ked hovorí za seba, dajte mu masku a povie Vám pravdu. O.Wilde

Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 (LPG), 2,5"lift, AT , nejaká výbava


Ned, 24.01.2010, 22:23
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10
Príspevky: 356
Bydlisko: BA/SE
Odpoveď s citáciou
finder, v tomto pripade s Tebou nesuhlasim...

1. Kazdy, kto na fore o niecom diskutuje, by sa mal k ostatnym spravat slusne (bez ohladu na to ci nieco prezentuje, alebo pripomienkuje a kritizuje).

2. V zmysle bodu 1., ak toto pravidlo niekto v diskusii nedodrzal, vsetci to vidime.
Podla mnozstva nevhodnych a zbytocne expresivnych vyrazov sa vacsinou prenesene posudzuju aj argumenty. Presne podla pravidla, kto nema argumenty, tak "krici a hadze sa o zem". Pricom vaha argumentov, nemusi byt nevyhnutne ohranicena, osobnou skusenostou (v tomto pripade poctom upravenych aut).
Ten druhy, na koho bol utok smerovany, urobi najlepsie, ak neodpoveda, resp. osobnu rovinu vynecha a argumentuje iba vecne (ak si mysli, vzhladom na oponenta, ze za vecnu argumentaciu nestoji, staci strucne zdovodnit "ze, moja skusenost je taka"). Vtedy si bud vitazom, alebo v najhorsom remizujes, ci uz pri oponenture, alebo reakcii na oponenturu. A opat to vsetci vidime.

3. Kazdy, kto na tomto fore zaklada nejaku temu, musi pocitat s reakciami vsetkych, ktori reagovat chcu. O tom je predsa forum.
Ak mi vadi nekorektnost reakcii podla bodu 1. a komunikaciu neviem zvladnut, podla bodu 2., tak vo vlastnom zaujme nezakladam temy, nediskutujem a neprezentujem nazory, ktore si netrufam, neviem, ci nechcem v diskusii obhajit.

V tomto konkretnom Radovom pripade, by bolo mozno riesenim, zverejnit upravu - fotografie s autorovym komentarom a diskusiu nepripustit (vlakno uzamknut).
Potom by sme videli, co Radovi prechadza rukami a:
To je na jednej strane fajn pre mnohych, lebo bez ohladu na to, ci sa to niekomu paci, alebo nie Rado je jeden z mala clenov fora, ktorym sa neleni pomerne detailne, zdokumentovat upravu konkretneho vozidla, viacerymi fotografiami. Z tych je pomerne jasne, ako sa postupovalo. Pre viacerych to sluzi ako inspiracia, ale sucasne ako motivacia, robit nieco aj s vlastnym vozidlom.
Na druhej strane, by sa zabranilo nevhodnej komunikacii, co by iste nikomu nechybalo.

Edit:
Ked som hovoril o tej komunikacii, peknym prikladom bodu 2. (nezvladnutej komunikacie) je po Tvojom prispevku uvedena, nedobra reakcia Laciho. (ktora bola vyvolana reakciou Rada, ktora bola vyvolana...)
Dalsim, podla mna, nedobrym prikladom, je aj nasledna, zbytocna reakcia Milana.

_________________
Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
Obrázok


Naposledy upravil juroBSP dňa Pon, 25.01.2010, 1:49, celkovo upravené 12



Ned, 24.01.2010, 22:31
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Juro,ja sa bavim na tom ako lahko sa daju ludia a hlavne uz dospely ludia vytocit na veci ,v ktorych nejde o zivot ale o ho.no. :smt141 Podstata je v inom vlakne.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Ned, 24.01.2010, 22:42
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako som už písal, najväčšou prekážkou v offroade nie sú lesy, skaly, rieky, vzdialenosti, ale naše chlapské ego a ješitnosť. To treba zdolať a ostatné je už len malina.

Obrázok

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Ned, 24.01.2010, 22:43
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10
Príspevky: 356
Bydlisko: BA/SE
Odpoveď s citáciou
Ok, Milan. Prepac, tak som to nespravne pochopil... :) Peace...

_________________
Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
Obrázok


Ned, 24.01.2010, 22:47
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26
Príspevky: 752
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Finder
"Spocitas aj na dvoch,len ja som ich robil svojimi rukami a niekdo cudzimi."
Teraz som pochopil, že to auto bolo u Josa z kapacitných dôvodov :-D

_________________
Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift
Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave


Ned, 24.01.2010, 22:47
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
JuroBSP - suhlasim.


Igor - Upravy je mozne vykonavat alebo ako len hobby, alebo ako komercne hobby (tym myslim normalne na kseft, za ucelom zivobytia).

Hobby je mozno vykonavat v podstate v garazi.
Komercne hobby sa pri trochu managementu dostane do levelu, kedy uz biznis musi dostat urcitu formu.

Forma znamena ziadne fou paux voci zakaznikom, maximalna profesionalita, ziadna negativna kritika, nepochybujem, ze referencie idu aj "per huba", a blba reklama si siri rychlejsie ako dobra.

Ak sa ti dari (alebo si sikovny), roztiahnes si pole posobnosti, venujes sa managementu, riesis biznis, a hrubu robotu nechas na "robosov".
To, ze priamo nezatiahnes jedinu maticu na aute, neznamena ze sa nepodielas na aute od A-Z a zakazku si pred odovzdanim neodkontrolujes.

Ak sa najdu neustale nejaky zakaznici (a nie su to len end useri, teda vy, napr. ste mali moznost vidiet rescue vozidlo a ine), biznis asi ide. A pochybujem, ze by isiel, ak by sa riesil s otaznikm (t.j. nedokoncene, ci nefunkcne auta).

To, ze je H2 v tomto smere na fore urcity prototyp (ziatial to tu nikto neriesil), neznamena, ze sa neda spravit, aj ked je to amerika.
Fyzika je vsade rovnaka, pokial sa neodflakne priprava, nevidim dovod, preco by to nemalo klapnut. Neboli pouzite individualne vyvijane komponenty, pouzili uz odladene veci subdodavatela.

Ak zakaznik natlaci do auta xxx Eur, nieco do toho ocakava.
Ak zakaznika nechcem len prachsprosto skasnut, a nechcem mat negativnu reklamu (budte si isty, ze podnikatelia v ramci urcitych skupin maju medzi sebou uzke prepojenie), tak to auto urobim tip-top vo vsetkych ohladoch.

Rado pred par rokmi bol zafulany od oleja v moterkach, teraz je kde je, ale pochybujem, ze je to uz len o prachoch a nie stale este aj hobby.
Alebo Vam cenove ponuky a upravy konzultuje niekto iny ako on sam ?

(trochu som odbocil, ale nejako mi to nedalo, len sa mi zda, ze nie kazdy chape suvislosti. Dufam, ze ma Rado neznesie po ciernu zem). :-D

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pon, 25.01.2010, 0:50
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04
Príspevky: 141
Bydlisko: Ba
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak po pár dňoch som sa vrátil k tomuto vláknu, znovu ho celé prečítal nestačím sa diviť.
To Rado:
Je smutné, že delíš ludí na dobrých a zlých podľa klúča, kto ma chváli je dobrý a kto vysloví čo len trochu iný názor je zlý.
Nikto ti neberie tvoje skúsenosti a počet upravených áut.


Ale vrátim sa k prestavbe H2.

Takáto prestavba je finančne a pracovne ozaj náročná. Mal som v rukách rôzne sady americkej výroby na prestavbu rôznych áut. Takmer vždy boli na slušnej úrovni, ozaj premyslené, z dobrých materiálov a presne vyrobené.(Na rozdiel od britských) Ale aj tak treba vždy niečo upravovať na takejto sade a samozrejme predovšetkým na samotnom aute.
Pri takejto rozsiahlej prestavbe je aj rozsah potrebných úprav značný a je mi jasné, že to nieje brnkačka na jedno poobedie.
Takáto úprava je, dá sa povedať, nevratná. Iba ak so značnou finančnou stratou.

A práve práve preto by som si pred montážou pozisťoval z netu, čo sa dá.
Ako to funguje? Aké problémy sa vyskytujú? Ako sú ľudia spokojní s prestavbou? Čo začalo po prestavbe odchádzať? Ako sa zmenili jazdné vlastnosti? . . . .
Skúsenosti a odpovede na tieto a podobné otázky sa dajú nájsť predovšetkým na US a kanadských fórach, pretože tam je takto upravených áut dosť. Niečo by sa našlo aj na austrálskych fórach.
Tieto poznatky by som predostrel zákazníkovi, s tým, že takáto prestavba môže priniesť takéto problémy a tie sa dajú takto a takto riešiť.

Niečo z tohto napísal Laco, pričom jeho prvý príspevok mi vôbec nepripadal agresívny, namyslený, urážlivy, pochybovačný .....

A stačilo by, keby Rado napísal, že si je vedomý možných problémov a majiteľa upozornil. Že prevody v difoch sa asi meniť budú a taktiež poloosy a prípadne diely riadenia. Že auto po nahodení veľkých kolies síce poriadne zlenivelo, ale stále je vzhľadom k svojej váhe prekvapivo svižné.
Že majitel im stál za chrbtom a už sa chcel voziť a tak rozsiahlejšie testy v teréne budú až o týždeň, dva . . . . .
A bolo by to slušne vybavené.

Namiesto toho invektívy.


Pon, 25.01.2010, 1:24
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 66 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: