Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 14:25
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 66 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Debata k uprave Hummer H2 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jano v kratkosti, precitaj si to cele, v pociatocnych prispevkoch som napisal, ze nevylucujem, len predpokladam, ze nebudeme musiet atd atd atd

a ludi nedelim tak ako pises



nikoho neselektujem, len nemam cas zaoberat sa dristami mudrych, su ludia od ktorych si necham poradit a konzultujem, ale na ostatne nepodlozene dristy nemam cas uz to pochopte....


len na zaver to ALL : od malicka mam ruky od oleja, 98 % veci dizajnujem stale ja, urcujem postupy, minimalne ich schvalujem a mam super sikovny a premyslajuci team a len preto si mozem v poslednom cae dovolit mat ruky od oleja menej casto a starat sa o obchod okrem ineho aj preto aby ceny pre vas vsetkych sli dole a nie hore !!

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Naposledy upravil RADOFFROAD dňa Uto, 26.01.2010, 11:20, celkovo upravené 2



Pon, 25.01.2010, 8:32
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
sorry vsetkym, precistil som tuto temu a nechal len prispevky ako tak k veci...

podotykam, ze som zlikvidoval aj svoje prispevky utocne


ak si niekto nenajde ten svoj a mysli, ze tu mal byt sorry snazil som sa byt spravodlivy, je tu debata o H2 vsetky osobne utoky som vymazal a budem to tak robit (ak to niekto berie ako cenzuru, musi sa s tym zmierit, ludia mi vyvolavaju a suhlasim s nimi, nema to tu co robit)

takze spat k teme :

boli tu otazky na testovanie : samozrejme budeme priebezne davat info (ako aj pri inych autach) a budem sa snazit detailne popisovat upravy, vratane toho ci sme vo finale prevody menili alebo nie

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 25.01.2010, 10:52
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja sa tu pripojím len trochu:
-tiež patrím k tým, ktorých by zaujímali fotky z testovania v teréne. Zo začiatku ich pár bolo, ale ak si dobre pamätám, tak to bolo Radove auto(autá). Neviem ako by asi reagovali majitelia upravovaných áut po zhliadnutí takýchto fotiek - aby neboli zdesení, čo to Rado s ich miláčikmi vyvádza. Ja si myslím, že je dobré, ak majiteľ vie, čo všetko je jeho auto schopné.
Týmto vyzývam majiteľov upravovaných áut, aby takéto fotky od úpravcov vyžadovali! :!:
P.S: Rado, predpokladám, že si poistený pre prípad poškodenia vozidla! :-D

K ostatnému poviem asi toto: pravda je vždy niekde uprostred.
A ešte takto: či sa nám to páči, alebo nie, vždy tu bude rozkol americké autá versus európske(niekedy síce ázijské, ale určené pre európsky trh). Amerika je veľká zem, my tu máme dedinky na každom kroku. U nich ropa strieka všade zo zeme, my ju dovážame. Oni potrebujú veľké silné autá na prepravu tovarov, príp. na ťahanie ťažkých prívesov, u nás by s tým neprešli cez mnohé kruháče. Tam menia auto každé 2-4 roky, u nás behajú po cestách 30-40 ročné vraky.
Keď bude majiteľ chcieť meniť prevody, tak si ich dá vymeniť. Keď mu budú stačiť sériové, tak ich nevymení. Každý z nás si upravuje alebo dáva upraviť auto podľa svojich požiadaviek a finančných možností.
Howgh! Rozpísal som sa viac než som chcel.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Pon, 25.01.2010, 12:23
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ta veta co ti vadila bola v kontexte prispevku, ale vymazal som ju odtial, mas pravdu to som si nevsimol, sorry

to Kapo :

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 26.01.2010, 11:24
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to dado: tu mas tabulku s dyno na hummer...pozri si vykon motora pri 1500 otackach a pri 5000...tie koniky sa dost lisia...
http://69.72.242.98/hypertech/Performan ... 2_6_0L.pdf


Pia, 29.01.2010, 6:46
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Este k tomu testovaniu....ako zakaznik asi by som nebol velmi stastny keby niekto "testoval" moje auto v terene. Pouzili ste origo lift 4,5" ktory je postacujuci na 39,5" tires. Toto testovanie nepotrebuje. Co by ste vsak mali testovat je dat auto na DYNO, zmerat vykon motora pri tychto pneumatikach, zrychlenie, krutiaci moment na koleso....
Uplne najjednoduchsi test aky mozete urobit je zapriahnut za to 750 kg nebrzdeny prives a zmerat zrychlenie povedzme z 0-80, zmerat brzdnu drahu zo 100-0, ako ak zrychlenie zo 80-120 kickdown . to iste by som doporucil urobit este pred samotnou upravou, aby ste si vedeli porovnat hodnoty. Tiez foto predtym a potom ma svoju vypovednu hodnotu.

potom po zmene stock tires za custom by ste mali zakaznikovi navrhnut riesenie aby ste sa dostali na stock parametre dynamiky auta, aby majitel auta pri prvom vyjazde z vasej garaze aj stihol zabrzdit na semafore.

Testovanie ci su brzdove hadicky dostatocne dlhe a pod. povazujem za samozrejmost dobre urobeneho liftu a ked ho nafotite ako krizi...SUPER. Ale co na fotke nie je vidiet, je to ako sa auto sprava na ceste.


Za idealny servis povazujem pri takejto uprave auta ako sa robila tu na H2 to, ze okrem liftu a zmeny pneu, automaticky urobite aj zmenu prevodov, upravu shifting points, aby sa jazdne vlastnosti cim viac priblizili povodnym hodnotam. Samozrejme takato uprava bude financne narocnejsia, ale myslim si ze nastudovanie a samotna priprava aj zakaznika pred vykonanim diela je velmi podstatna, lebo potom ta moze chytit na slovicku. Vyraz ze" vyzera ze nepotrebuje "sa mi nezda profesionalny. Je tu podstatny rozdiel medzi tunningovou firmou a chlapcami v garazi co experimentuju a ucia sa, skusaju....oni zakaznika nestratia.

trosku som nahlas rozmyslal, neberte to vazne.


Pia, 29.01.2010, 7:37
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
neberieme neboj, zacinam to brat ako osviezujuce

bohuzial evidentne venujes citaniu emerickych for vela casu, sam si nic podobne nikdy neskusal, predpokladam...

po prvych testoch je zrejme, ze samozrejme nikde nic nesucha ako si sa predtym vyrazne bal...

stale viac sme presvedceny, ze prevody sa riesit nebudu (nie je to finalne vyjadrenie)

co si vsak nenapisal a nam sa vidi velmi dolezite, su tie nestastne spojovacky, neviem preco toto skoro nikdo neriesi, ale tu vidime kamen urazu omnoho väcsi ako zmena prevodu

mimochodom stolicu mame 5 km od dielne, aj meranie vykonu motora, ale toto pokladame fakt zatial za vyhodene peniaze a stratu casu

dalsia vec je , ze omnoho väcsim problemom ako dynamika su brzdy (na kazdom aute) a rozpisujes sa tu o tom ako treba merat vykon na kolese a zaroven ze aby clovek stihol zabrzdit pred semaforom, u vas sa brzdi automatickou prevodovkou ?

u tohto auta by som povedal, ze su brzdy poddimenzovane, ale bohuzial rovnako je tomu na mojom aute, ktore ma 313 PS /750 Nm a brzdy vyslovene nestihaju , pritom je to tovarenske auto bez uprav, vie sa o tom a bohuzial vyrobca na to prdi a hotovo, podotykam, ze maximalku to ma hodne cez 250 km/h = hold svet nie je idealny ani renomovani vyrobcovia a ja nie som ochotny dat za upravu brzd na svojom aute 6000 € a nepoznam nikoho co by to urobil, co mam napisat do automobilky ako to debili testovali ???

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 29.01.2010, 8:30
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
313/750 to bude V10TDI čo?

pri toľkých € za úpravu sa nájde 70€ na dynamometer nie?

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pia, 29.01.2010, 22:49
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
u tohto auta by som povedal, ze su brzdy poddimenzovane, ale bohuzial rovnako je tomu na mojom aute, ktore ma 313 PS /750 Nm a brzdy vyslovene nestihaju , pritom je to tovarenske auto bez uprav, vie sa o tom a bohuzial vyrobca na to prdi a hotovo, podotykam, ze maximalku to ma hodne cez 250 km/h = hold svet nie je idealny ani renomovani vyrobcovia a ja nie som ochotny dat za upravu brzd na svojom aute 6000 € a nepoznam nikoho co by to urobil, co mam napisat do automobilky ako to debili testovali ???


pri BMW by sa ti to nestalo........

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Sob, 30.01.2010, 1:48
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rado, o suchani som pisal ze seriovy podvozok znesie max 37" pneu ale ze uz to bude suchat. Pouzili ste litf, tym padom tam nie je co riesit.

K brzdeniu automatickou prevodovkou...ano aj to sa da ale len do urcitej miery, skor som mal na mysli, aby zakaznik, ktory je na chovanie auta na ceste zvyknuty po zmene dynamiky nebol prekvapeny a nereagoval skratovo, lepsie povedane aby bol na to pripraveny.

Inak az mas dobre urobene prevody, tak aj brzdenie automatom je dost ucinne...nie vsak pri prevodoch 3,07. az to cislo je vyssie, a tocime sa okolo 4 nieco az 5, pri normalnych kolesach pomaly ani na brzdu nepotrebujes slapnut, a zastavi ta, ale az zmenis kolesa o 7 " tak brzdna sila automatu je miziva.

Citanie americkych for.....vacsina ludi ziskava informacie citanim, pripadne pozeranim. Az by sme sa bavili o mitsubichi, alebo patrole, alebo suzuki co si robil...nemam k tomu co povedat, lebo tie auta velmi nepoznam.


Sob, 30.01.2010, 3:20
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to Bull : nemas uplne pravdu, kamarat ma X5 uplne novu a rovnaky problem, mozno trochu menej citelny, ale je a podotykam, ze ma o 1/3 mensi vykon aj maximalku...

to Laci : nie, pisal si o suchani pri lifte, preto som reagoval vtedy ako som reagoval...

citanie : ano, citaj, ale vsetko, nie len medzi riadkami...

P.S. zaujimave, ze najskor si videl ako najväcsi problem suchanie, potom vykon, teraz zas brzdy, o spojovackach si doteraz nehovoril a tie pokladame my za najväcsi problem, mam pocit, ze ako citas, postupne sa dozvedas veci a upravujes svoje tvrdenia, spytam sa na rovinu : viezol si sa v hociako upravenom H2 ? alebo ho ma nejaky tvoj znamy ? alebo ina konkretna skusenost ? fakt si nechame poradit, ale musi to mat hlavu aj patu, pochop, neexperimentujeme na zaklade neoverenych tvrdeni, ak sa to rozchadza vyrazne s nasim pocitmi...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Sob, 30.01.2010, 10:35
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1835
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Sorry, som tu nový, zbieram info. Chcem sa opýtať, kde sa dá v SR na cestách reálne využiť 313 PS /750 Nm s max. nad 250 ?

---------
Uvadzajte jednotky vykonu ako treba (kW), lebo pridu inspektori z metrologickeho ustavu a daju nam pokuty :-D F.


Sob, 30.01.2010, 11:13
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7908
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nuz len tam kde nemeraju nasi uniformovany ochrancovia :-D legalne nikdeee, nelegalne vsade kde je rovina :smt045

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Sob, 30.01.2010, 11:40
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nejazdim bezne 250 km/h, nie som samovrah a mam rad vodicak, ale dobre a bezpecne sa s takym vykonom da obiehat, tot vsjo...

...ale odbocujeme od temy, toto je len ukazka konstrukcnych rieseni BRZDY versus VYKON v ponati reńomovanych automobiliek

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Sob, 30.01.2010, 11:59
Profil ICQ WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30
Príspevky: 242
Bydlisko: RS / Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
OGO píše:
Sorry, som tu nový, zbieram info. Chcem sa opýtať, kde sa dá v SR na cestách reálne využiť 313 PS /750 Nm s max. nad 250 ?


Ani u nas ani nikde inde, maximalku to ma o cosi nizsiu ;-)


Sob, 30.01.2010, 16:01
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 66 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: