4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=18986
Stránka 2 z 2

Autor:  bull4x4 [ Štv, 22.05.2014, 14:34 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE

ako chlapi, odhliadnuc od toho, ze je to pekne a mozno aj dobre auto, tak jeep ma zvlastny pristup k tejto situacii, by som ich poslal niekam, ty kokos, nove auto a takto nieco????

ale za 2 az 3 roky sa na to pozru, ako na novom grande po losom teste, ten novy sa uz neprevracia :smt133

Autor:  thunder [ Štv, 22.05.2014, 20:24 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE

marek, DW sa neboj, ono ta to az tak smrtelne a necakane neprepadne... :)
zacina to velmi makko a za presne definovatelnych podmienok. pribrzdenim sa to vzdy da bezpecne eliminovat. ak to nenechas vyzriet do skutocne nebezpecneho stavu, tak nemusis mat ziadnu paniku z toho. a vedia to riesit aj trvalejsie, len v zaruke nemozu. na saigone ti porozpravam...

Autor:  denyz [ Štv, 22.05.2014, 20:36 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE

palo-cherokee píše:
2Denyz - ABS,ESP a iné sa odpojiť dá, ale 42RLE je závislá na čidlách ABS (snímanie rýchlosti) a keď to nemá tak radí len v hydraulickom režime (takže nie úplne dobre). Toto si vyriešil ako?

2Marek: OEM zvislé čapy rátaj na max 20-30tisíc km :?



Tak pravdepodobne radí len v hydraulickom režime /neviem posúdiť/, žiadny rozdiel v radení som nepostrehol .skúšal som to ešte s origo. nápravami hneď po odpojení ABS a nič sa nedialo ,teraz z portálmi radí jak radí , zatiaľ automat ma sklamal len v dolinke na tom výjazde kde bol veľmi lenivý.

Autor:  rustycj [ Pia, 23.05.2014, 12:30 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE

co je pricinou death wobble....?
to sa mu behom par 10K km vymlatia capy alebo uvolni nejaky spoj na naprave+rozsteluje geometria?

Autor:  Tomrs [ Pia, 23.05.2014, 15:21 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE

o DW sa už popísalo mraky, tak nejak zjednodušene - príčina nebýva len jedna, ale väčšinou je to kombinácia viacerých vôli v prednej náprave, zlá geometria, alebo konštrukčné vady. Pri určitej rýchlosti sa sčítajú rezonancie a výsledkom je DW.

Autor:  lubosss20320 [ Pia, 23.05.2014, 17:33 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE

Krásny Jeep dnes sme sa stretali tie gumy ho pekne nadvihli :smt133

Autor:  Marek KE [ Pon, 26.05.2014, 14:46 ]
Predmet príspevku:  Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE

lubosss20320 píše:
Krásny Jeep dnes sme sa stretali tie gumy ho pekne nadvihli :smt133


To sme prave asi išli na Saigon do TN... Nielen gumy, ale aj 2" podložky pod pružiny :smt136

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/