4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=18986 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | bull4x4 [ Štv, 22.05.2014, 14:34 ] |
Predmet príspevku: | Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE |
ako chlapi, odhliadnuc od toho, ze je to pekne a mozno aj dobre auto, tak jeep ma zvlastny pristup k tejto situacii, by som ich poslal niekam, ty kokos, nove auto a takto nieco???? ale za 2 az 3 roky sa na to pozru, ako na novom grande po losom teste, ten novy sa uz neprevracia |
Autor: | thunder [ Štv, 22.05.2014, 20:24 ] |
Predmet príspevku: | Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE |
marek, DW sa neboj, ono ta to az tak smrtelne a necakane neprepadne... zacina to velmi makko a za presne definovatelnych podmienok. pribrzdenim sa to vzdy da bezpecne eliminovat. ak to nenechas vyzriet do skutocne nebezpecneho stavu, tak nemusis mat ziadnu paniku z toho. a vedia to riesit aj trvalejsie, len v zaruke nemozu. na saigone ti porozpravam... |
Autor: | denyz [ Štv, 22.05.2014, 20:36 ] |
Predmet príspevku: | Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE |
palo-cherokee píše: 2Denyz - ABS,ESP a iné sa odpojiť dá, ale 42RLE je závislá na čidlách ABS (snímanie rýchlosti) a keď to nemá tak radí len v hydraulickom režime (takže nie úplne dobre). Toto si vyriešil ako? 2Marek: OEM zvislé čapy rátaj na max 20-30tisíc km Tak pravdepodobne radí len v hydraulickom režime /neviem posúdiť/, žiadny rozdiel v radení som nepostrehol .skúšal som to ešte s origo. nápravami hneď po odpojení ABS a nič sa nedialo ,teraz z portálmi radí jak radí , zatiaľ automat ma sklamal len v dolinke na tom výjazde kde bol veľmi lenivý. |
Autor: | rustycj [ Pia, 23.05.2014, 12:30 ] |
Predmet príspevku: | Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE |
co je pricinou death wobble....? to sa mu behom par 10K km vymlatia capy alebo uvolni nejaky spoj na naprave+rozsteluje geometria? |
Autor: | Tomrs [ Pia, 23.05.2014, 15:21 ] |
Predmet príspevku: | Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE |
o DW sa už popísalo mraky, tak nejak zjednodušene - príčina nebýva len jedna, ale väčšinou je to kombinácia viacerých vôli v prednej náprave, zlá geometria, alebo konštrukčné vady. Pri určitej rýchlosti sa sčítajú rezonancie a výsledkom je DW. |
Autor: | lubosss20320 [ Pia, 23.05.2014, 17:33 ] |
Predmet príspevku: | Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE |
Krásny Jeep dnes sme sa stretali tie gumy ho pekne nadvihli |
Autor: | Marek KE [ Pon, 26.05.2014, 14:46 ] |
Predmet príspevku: | Re: Jeep Wrangler Rubicon - Marek KE |
lubosss20320 píše: Krásny Jeep dnes sme sa stretali tie gumy ho pekne nadvihli To sme prave asi išli na Saigon do TN... Nielen gumy, ale aj 2" podložky pod pružiny |
Stránka 2 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |