Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 pejo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Lenže si nepovedal s akou hlavou ste to kúpili. Myslím, že celý motor tam bol po smrti. Lepšie ako dať hlavu 3x vyvárať bolo asi kúpiť novu, nie? 
  Nemyslím si, že u GR 2,8 sú hlavy kazové. Treba len dodržiavať tepelný režim. Nejazdiť so zasraným chladičom, mať dobrý vetrák a sahahu, dostatok chladiva a nezastavovať motor krátko po šprinte a občas aj pozrieť na teplomer. 
  Mal som aj patrola 3,3d s prasklou hlavou. A tieto motory sú vyhlásené držiaky. Ale myslím si, že prasknúť môže každá hlava, či to je škodula, alebo BMW. 
					
						 _________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 08.02.2010, 21:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ano ulomena hruška je z legendy teda Wrana. Dovod bude asi ten  že tam nejaky majster odrezal jeepove osadenie na kryž (zadne osadenie( a navaril tam neviem z čoho najskor aviu a netrafil to aby to bolo v osi a o vyvaženi ani nehovorim.
  Majitel sa uz registrovcal zaučim ho ešte prispievat a on popiše a pofoti detaily.
 
 Ale naspet k patrolu, hlavy im praskaju s tym  nič  nenarobime.
 Mam v plane vyslat otca kedze je na chorej s hlavou do CEBY v LC.
 Zavarit a zrovnat a bolo by ju snad aj otlakovat. 
 
 Ale rad  by som vedel či  ma niekto s Cebou skusenosti čo sa zvarania hlav tyka. Piesty a vložky nam do motoriek robili perfektne. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 08.02.2010, 23:57 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jenki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						reagujem na tvoj dotaz oprava hlavy ,tak najprv by som ju dal otlakovať a spraviť cenovú ponuku na opravu a potom sa rozhodol či ju dám opraviť alebo budem hľadať inú  mam kamaráda ktorý hlavy predáva aj ich opravuje je to na VOZNICI v ŽARNOVICKOM okrese ak budeš mať zaujem tak mi zavolaj   0905 522 602 Tibor
 
P.S. 
 Tiborovi spravím vlastné konto, len čo sa vrátim zo sveta     
					
						 _________________ Jenki
  Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II,  3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 09.02.2010, 13:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						jenki píše: reagujem na tvoj dotaz oprava hlavy ,tak najprv by som ju dal otlakovať a spraviť cenovú ponuku na opravu a potom sa rozhodol či ju dám opraviť alebo budem hľadať inú  mam kamaráda ktorý hlavy predáva aj ich opravuje je to na VOZNICI v ŽARNOVICKOM okrese ak budeš mať zaujem tak mi zavolaj   0905 522 602 Tibor P.S.  Tiborovi spravím vlastné konto, len čo sa vrátim zo sveta     
po dohovore s Tiborom som mu dneska doručil hlavu uvidime čo nastane dalej.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 11.02.2010, 21:43 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Včera som našťastie všetku tu šarapatu poskladal.
 Hlava je otlakovana, zrovnana hoci nerovnosť bola menšia ako 0,05mm, nove tesnenie, šroby hlavy, guferko vačky, guferka ventilov, ventily zabrusene, sedla zafrezovane, novy rozvod, dva nove vstrekovače.
 Hlava je prasknuta s najväčšou pravdepodobnosťou od vstrekovača nakolko som ho neprehrial a dva vstrekovače boli zle.
 Hadice su krasne mekke, kuri ako perfektne.
 Pre tych čo to kus poznaju fukalo to medzi blokom a tesnenim na 6-tom valci do vody.
 Musim však poďakovať Tiborovi (jenkiho švagor) a aj ostatnym čo somnou riešili rôznu dlžku strun ventilov.
 DAKUJEM!    
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 27.02.2010, 23:59 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 23.03.2010, 22:57 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tiboffroad 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 20.03.2010, 17:19 Príspevky: 358 Bydlisko: Sklené Teplice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 nie je za čo ferjon keď BUDE TREBA HLAVY VYRIEšIME pekný trol maš ho na bodyliftoch je nejak vyžšie ako moj ja teraz riešim dilemu navijaku nejak mi vychadza nizko ako to maš na tvojom maš dajake foto - pošli dik 
					
						 _________________ Tiboffroad - Autoservis - Autolakovňa
 Patrol GR 2,8TD Wagon, Ironman C FoamCell, BLACK STAR MUD-MAX 33x12,5x16 ;Collin's Ranger 31x10,5x16 , hi-lift
 navijak CB ONE profi, CB, PMR, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 24.03.2010, 18:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 samuaz 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:09 Príspevky: 623 Bydlisko: Bacuch
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						buduci tyzden pojde trolik este trochen vysie     
					
						 _________________ Off Road je choroba a preto mam rád blato lebo je Liečivé 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 24.03.2010, 20:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Je tam bodylift jeden puk, aby sa mi to lepšie umyvalo, aj aby bolo viacej miesta v blatnikoch.
 Ako piše samuaz pojde ešte vyššie...    
Vysoky sa ti može zdať aj preto že su tam 34"-ky
 Foto navijaku som nenašiel ale je tam čiňan myslim 9500 čiže slaby.
 Navijak mam uloženy pod chladičom, je skoro oprety o ruru ktora ide popod saharu a rovnako je skoro oprety o priečku kasne ktora ide popod prednu masku.
 Pri najbližšej priležitosti pofotim!    
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 24.03.2010, 20:43 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Videl som už kadečo ale toto ešte nie...ani som si nemyslel že sa to da tak ľahko...
 
 
Ide o horne šoferove rameno zadnej napravy na y60
 Pojdem asi podobnou cestou...aj ked donedavna by som si myslel že to je zbytočna vec ale...
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 28.03.2010, 22:12 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JohnGee 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02 Príspevky: 281 Bydlisko: Stará Lubovna
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no nazdar ako bolo v Tisovci?? hod sem niejake foto alebo aj video ked mas   :D rad sa popozeram  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 20.04.2010, 20:07 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jenki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 A daj foto toho navijaku, Tibor to do Tisovca nestihol, tak daj inšpiráciu 
					
						 _________________ Jenki
  Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II,  3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 20.04.2010, 21:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja som sa aj chcel pristaviť nech to ide popozerať, no mal som to naplanovane na sobotu ale akosi som oddyšiel predvčasne tak ...
 foto bude. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 20.04.2010, 21:26 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 20.04.2010, 21:39 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 21.04.2010, 19:42 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |