Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 03.05.2025, 14:41
Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 29 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 BBMiso Nissan Patrol Y61 2,8 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Tak uz som sa odvazil aj do lesa a na luky ked je konecne sucho. Do tazsieho terenu kam sa este bojim, mam vzadu MTB. Teraz ma napadlo ako dole kopcom ak sa spusti v lete burka. Bude to na AT Geolandar rychla neriadena sankovacka???
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Naposledy upravil BBMiso dňa Str, 07.04.2010, 18:56, celkovo upravené 1



Str, 30.04.2008, 19:16
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na jazdu dole klzkým kopcom sú osvedčené postupy a vhodný hardvér.

Inak pekný Patrol :wink:

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 30.04.2008, 20:12
Profil WWW
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nesmies sa bat :wink: :!: aky to je rocnik? lebo je celkom zachovali :D


Str, 30.04.2008, 20:39
Koumák

Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29
Príspevky: 162
Bydlisko: Prešov
Odpoveď s citáciou
[quote="BBMiso"]Tak uz som sa odvazil aj do lesa a na luky ked je konecne sucho. Do tazsieho terenu kam sa este bojim, mam vzadu MTB. Teraz ma napadlo ako dole kopcom ak sa spusti v lete burka.

Patrol pekný,ale tie kolieska mu vôbec nepasujú-teda aspoň pneu,ak už to jazdí aj do lesa.

_________________
Patrol Y60,2xLada Niva.


Str, 30.04.2008, 20:39
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Offroad a jazda v teréne... h... to je ako s lietadlom :wink: Vzlietnuť môže, ale pristáť musí :-D

-ka-

PS: Patrol pekný :wink:

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 30.04.2008, 20:42
Profil WWW
Koumák

Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29
Príspevky: 162
Bydlisko: Prešov
Odpoveď s citáciou
Ešte som zabudol:
Všeobecne platí pre jazdu dole kopcom:

Aký rýchlostný stupeň by si mal zaradený pri stúpaní hore/predmetným kopcom/,tak taký istý máš mať zaradený aj pri klesaní-šetrí to aj brzdy,ale hlavne je to bezpečné-uznávam-chce to aj trošku odhad,ak nejdeš po tej istej trase hore aj dole,ale dá sa to rýchlo dostať do krvi-teda ak nie si úplný autoantitalent,ale to isto nie si,ak si si kúpil takéto auto.
Ak sa mýlim,tak ma opravte.

_________________
Patrol Y60,2xLada Niva.


Str, 30.04.2008, 20:55
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak to dole kopcom fakt nejde (resp ide moc rýchlo a neriadene) tak sa auto zlaní. Treba na to vhodný strom a dlhú gurtňu. Podrobnosti ti vysvetlí Miňo BB. On vie ako na to. Už zlanil vela áut a všetky prežili.

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 30.04.2008, 21:10
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="Karlito"]Offroad a jazda v teréne... h... to je ako s lietadlom :wink: Vzlietnuť môže, ale pristáť musí :-D

V tom je ten problem. Uz som to zazil sam na vlastnej kozi. Vzlietnutie a let prekrasny bez problemov. Pristatie - neodhadol som spravne teren a potom zlomene tri stavce a devat tyzdnov vypolohovany na lozku v nemocnici. Skusenosti boli a stacil len jeden nespravny odhad. Vtedy som mal na chrbte len paraglidingove kridlo ale teraz mam okolo seba aj 2,5t zeleza.

Rocnik 11/1999 km 130tis, kolesa - neviem sa rozhodnut. Auto som kupil na firmu vozim tam kable a naradie na montaz strukt. kabelaze. Domace pouzitie chata, skialp, horske bike asi aj ten OFF cca 5% z jazdenia. Ake pneu??? AT - mam. Zimne - urcite. MT - ????. Co dat na disky, na ake???

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Štv, 01.05.2008, 6:31
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zdravím kolegovia :-) Na dlhý Y61 a na sériove disky so seriovým podvozkom sú montovateľné maximálne pneumatiky rozmeru 295/75R16 a to bežné typy, ako napr. BFGoodrich AT, alebo MT, či bežné ATčka, alebo MTčka od dunlopu, yokohamy a pod. Pokiaľ sa ide do extremu, odskušané su pneumatiky napríklad Fedima Sirocco rozmeru 285/75R16 (allmetal.sk ), resp. podobné je v ponuke aj od firmy Tagom Tires ( neviem či som to napísal správne, každopádne predáva to offroadmaterial.sk ). Toto je pokiaľ viem limit, kedy ani pri krížení a ešte raz podotýkam - na sériovom podvozku a sériových diskoch, nikde nič nechytá, nešúcha, ani nerobí problémy. Pri zdvihnutí podvozku cez XT, IM, OME, .... sa dá namontovať napríklad na 15" disky 8x15 ET-20 kľudne aj pneumatika 35x12,5R15 trebárs BFG MT. Len pri motore RD28T s elektronickým čerpadlom by som túto variantu nevolil, pretože už nevládze...., takže ak 15" disky, potom na toto auto max. 33x12,5R15, alebno ako som písal rozmery na 16" disky. Môžme podebatiť aj osobne pri káve, moje číslo je v anjeloch.... MBB


Štv, 01.05.2008, 11:28
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2565
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a dole klzkym kopcom sa treba hlavne snazit aby kolesa nestratili prilnavost lebo potom je to uz v prdeli :roll:

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Štv, 01.05.2008, 15:11
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.02.2008, 4:34
Príspevky: 175
Bydlisko: Brezno
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hm dole klzkym kopcom je to aspon sranda, hned mam lepsi krvny obeh. Tiez este len zbieram skusenosti ale aj v zime a sa smykalo sa mi hlavne osvedcilo nebrzdit fakt si radsej daku rozumnu redukovany dam a pomaly gulajuc sa volako dodrmam az dole. Ja som sa zas furt isiel pooo :smt135 modlit od strachu v zime ze ma chyti daky betar lad schovany pod snehom. Ale mozem povedat ze offroad je volaky prudkonavikovy.

Tak drzim palce s aftom nech sluzi ked to taky pracant a ako ti isto ostatni odporucia :wink: hore snim. Vela stastnych kilometrov. A ja ticho zavidim bo som aj ja chcel patrol ale koli praci som si navaru.

_________________
JEEP grand cherokee 99
4.7 V8 :)


Štv, 01.05.2008, 15:21
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dole kopcom po snehu a lade na velkonocny pondelok cez sedlo Prosecne ( asi sa to tak vola - medzi LM a Zuberec ) na mojich AT som uz isiel. Hore kopcon dvojka 2H iba zadok dost lietal. Dole kopcon 2H trosku na brzdach, so strachom, ale v pohode. Len ma stale okukovali predbiehajuce osobaky BA. Teraz mam dojem ze som mal dat pred kopcom volnobezky do LOCK a ked to smyka dat 4H. Je to spravne?

Ohladom toho hore s nim.
Mam tam take zlte struny a dostal som od majitela aj povodne cierne. Tlmice su asi orig. Tak neviem je to hore alebo treba aj new tlmice.
Da sa to dako zmerat?
Obrázok

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Štv, 01.05.2008, 20:29
Profil WWW
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.02.2008, 4:34
Príspevky: 175
Bydlisko: Brezno
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ja som to stou jazdou po snehu myslel offroad to sa mi dako tohto roku nestavalo ze by ma dakto prebiehal na horskom prechode a hlavne hore kopcom ee ale to mam riadne zimne gumi.

To tie zlte struny budu ironman si myslim ale aj tlmice by asi bolo lepcie dlhcie. Ci su ironman take iste dlhe ako normalne? asi ee tak myslim ze by pomohlo. no a zmerat sa asi bude dat pokukaj na fore nejedno auto tu chalani merali po zdvihnuti tak uvidis ci to mas vyzsie ako origo.....

_________________
JEEP grand cherokee 99
4.7 V8 :)


Štv, 01.05.2008, 20:39
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vymeň aj tlmiče. tuningové tlmiče sú dlhšie a účinnejšie. a pomôžu aj v teréne.

aj keď máš zdvihnuté auto (dľa vzdialenosti dorazov od nápravy) ale nemáš kaster kit (excentrické púzdra v ramenách prednej nápravy) to môže byť nedobré pre geometriu riadenia a pre kríže predného kardanu.

volnobežky dávaj do polohy LOCK podla možností vždy ak chceš použiť 4x4. možžžno ak je situácia veľmi jednoduchá a nenáročná, je možné sa spoľahnúť na automatickú funkciu. automaty sa totiž lahko poškodia a nivé sú strašne drahé.

_________________
SLOW & FURIOUS


Štv, 01.05.2008, 21:46
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V prúserovom zjazde asi platí - kolesá nesmú zastaviť!!! To znamená (aj na snehu a aj na klzkom blate, či prudkom klesaní) ak chceš aspon v rámci možností ovládať smer vozidla (smer ktorý si si pred zjazdom v duchu vytýčil) nesmieš sa spoľahnúť na brzdy a ani na ABS (v tvojom prípade). Dáš tam rýchlosť kľudne aj o stupeň menšiu a motor má tak plynulý brzdiaci účinok, ža aj keď sa bude auto akoby šmýkať, tak sa kolesá budú relatívne spoľahlivo odvaľovať po povrchu (hlavne predok potrebuješ) a budeš schopný trošku aj zatočiť.... v šmyku to nie je možné :wink: :-D

-ka-

PS: napríklad som si dovolil video H-J :-D
http://www.zkouknito.cz/video-dolu-to-j ... 81565c49d0

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 01.05.2008, 22:13
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 29 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: