Dnes je utorok 24. júna 2025, meniny má Ján a zajtra Tadeáš
Autor |
Správa |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Konečne sa to podobá na legendu Patrola.... 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Ned, 14.02.2010, 23:03 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|

Pod zadným difom je 28cm...čo by malo byť o 2,54cm lepšie od série, pod najnižším bodom krytu prídavnej je 38cm...čo by malo byť o 11,8cm viac než bolo. Nezdá sa mi to nejak moc. Horšie je, že po vrch nášlapov je už bez mála 60cm/prah dverí 75cm...tak už do auta skôr vyliezam než vliezam...a to som mal vždy pocit že nie som krpec.
Pre dalších majitelov JK pár info:
35" znamenali pre sériový tlmič riadenia pomerne rýchlu smrť. Dnes som ho vymenil za HD a kopanie do volantu na nerovnostiach po montáži liftu hodne ustalo. Starý tlmič vykazoval bublinky...tým pádom krátke, netlmené úseky chodu. Čo bolo znesitelné pri 2", to pri 3,5" už vadilo. Každopádne rozladené uhly panhardka vs. tyč riadenia vs. náprava bude treba riešiť. Po lifte som bol na geometrii a záklon bol v tolerancii.
Nejaké kódy, ktoré som využil(v ludskej reči):
Odomknutie všetkých dverí na jedno stlačenie(inak prvé stlačenie len šoferove dvere...druhé stlačenie, ostatné):
1. Stlačte a držte tlačidlo zamknutia na dialkovom.
2. Po 4, ale max do 10 sekund stlačte súčasne aj tlačidlo odomknutia
3. Obydve tlačidlá naraz uvolnite
4. Ak ste nič nepos.. tak hotovo
Vypnutie jačania, že nieste pripútaný:
1. Zapalovanie do polohy OFF a pripútajte sa na šoférovej sedačke
2. Zapalovanie do polohy "jazda" (motor nemusí bežať) a počkajte kým kontrolka pripútania zhasne
3. Po naštartovaní do 60-tich sekund najmenej tri krát počas 10-tich sekund bezpečnostný pás zapnúť a odopnúť. V závere musí byť pás zapnutý.
4. Zapalovanie vypnúť. Mal by sa ozvat jeden akustický signál. Ak áno, hotovo. Kontrolka nepripútania sa však zostane svietiť.
Vypnutie ESP natvrdo (Pri vypnutí len tlačidlom sa v kritických situáciách...teda podla elektroniky...znovu zapne. A po znovunaštartovaní je zase aktívne):
1. Na prídavnej prevodovke zaradiť 4H
2. Volant natočiť do stredovej polohy a držať
3. Zapalovanie z polohy OFF do polohy ON
4. Volant otočiť o pol otáčky do prava a držať
5. Stlačiť tlačítko ESP OFF na 7 sekund
6. Volant otočiť znovu na stred a vzápätí o pol otáčky do lava a držať
7. Stlačiť tlačítko ESP OFF na 7 sekund
8. Volant otočiť na stred a držať
9. Stlačiť tlačítko ESP OFF na 7 sekund
10. Zapalovanie vypnúť
11. Prežehnať sa
Ak nás riadiaca jednotka vypočula, po zapnutí zapalovania sa na krátko objaví na displayi ESPOFF, pípne upozornenie a zostane svietiť oranžové roztancované autíčko.
Vypnutie ESP sa doporučuje po montáži liftu a väčších kolies. Podla Harleya sa blbnutie elektroniky odstráni rekalibráciou tachometra, nastavením geometrie za spoluúčasti diagnostiky a zväčšením záklonu nad limitné hodnoty...až cez 5 stupňov...kým to znesie kardan. Harleyovi a mnohým dalším tento postup vypnutia ESP nezafungoval. Dalším zase áno. Možno to závisí od ročníka/verzie/firmware...mne to chvalabohu išlo. Ono to funkčné ESP nemusí byť pre niekoho zlé. Mne to celkom vadilo...odstavil som to ešte pred liftom. Zdržiaky aj reflexy mám celkom ok a parkinson ešte v nedohladne.
Všetky tieto zásahy sú vratné rovnakým postupom.
do wywranglerovania
PS:Kapo, moj brat ma dlheho patrola...veď tiež je to len človek...
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
Naposledy upravil diesel dňa Str, 17.02.2010, 20:18, celkovo upravené 1
|
Uto, 16.02.2010, 19:52 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Dieselko, veľmo pekný Jeepík ty máš. Musím priznať,že aj ja ticho závidím,ale zase aj doprajem  Len tak ďalej.
dík janči d.
|
Str, 17.02.2010, 20:04 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
Velmo pekny kar Endrju, fakt krasny kusok
akurat nechapem na co caka shaman, zeby tu fotku s lanom na narazniku nevidel?
njn, už ani ten shaman nie je čo býval... d.
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Str, 17.02.2010, 20:35 |
|
 |
shaman
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 15.01.2008, 15:12 Príspevky: 509 Bydlisko: CR
|
A proc mas to lano teda venku z boudy?
Jeep peknej. Porid poradnej alarm! 
|
Str, 17.02.2010, 23:40 |
|
 |
zuz
Mitsubishi Woman
Registrovaný: Uto, 29.05.2007, 11:34 Príspevky: 1204 Bydlisko: BA
|
je krasny 
_________________ 4x4 za každých okolností
|
Str, 17.02.2010, 23:52 |
|
 |
Rudy-Vitara
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 10.01.2009, 1:54 Príspevky: 262 Bydlisko: Žarnovica
|
Poviem na rovinu ze ked bolo tvoje auto nove velmi sa mi nepacilo, a zistujem ze za vsetko mohol ten originalny otrasny naraznik, teraz to auto vyzera krasne aj vysoke je az az.velmi pekne fakt
_________________ Vitara 1.6, navijak, šnorchel, zdvihutá, rozšírená, T3, Hi-lift, kompresor,....
|
Str, 17.02.2010, 23:55 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
vitaj Zuzi, a dík
shaman...no lebo medveĎ. Jeden z dobrých alarmov je aj výrazná "nesériovosť" vzhladu. Aj ked...stačiť mi to nestačí...
Rudy...vždy ked som sa pozrel na ten origo nárazník, prišlo mi skoro zle...v tom wrangleri som vždy videl "čo môže byť", nie to "čo je v sérii"...ale to asi každý z nás v každej svojej vyvolenej značke
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 18.02.2010, 9:31 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
Veľmi pekný - cukríkuj ho ďalej, nech slúži.
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Štv, 18.02.2010, 10:53 |
|
 |
shaman
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 15.01.2008, 15:12 Príspevky: 509 Bydlisko: CR
|
Takove krasne auto a pokakanej navijak na nem!
|
Štv, 18.02.2010, 11:31 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Shaman, to znie tak nasilu. Bodaj by nie, keď ťa k tomu dokopali...
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 18.02.2010, 11:38 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Naozaj velmi krasne a funkcne auto. Ideal na expedicie, tazsi offroad ako aj na cestovanie a bezne uzivanie. Raz sa dufam aj mne nieco podobne zadari.
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 18.02.2010, 22:21 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
vazne pjekne auto to je... univerzal na vsetko
este poriadne audio a takto nejak si predstavujem auto na cely zivot 
|
Štv, 18.02.2010, 22:49 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
takto volako?:
...ale to by som už asi ani doma nebýval...
inak audio je tam, podla mojich "merítok", velmi velmi slušné
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pia, 19.02.2010, 7:32 |
|
 |
603
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 23:39 Príspevky: 529 Bydlisko: ba//mi
|
zeby biely? ))
ne ne, čierna je dobrá d.
_________________www.khvmi.sk
|
Pia, 19.02.2010, 8:59 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|