Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 04.05.2025, 3:34
Dnes je nedela 4. mája 2025, meniny má Florián a zajtra Lesana, Lesia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 271 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Ďalší
 Naše Pajerko 3.5 V6 Wagon 
Autor Správa
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3300
Odpoveď s citáciou
Poslať 
keď dávajú tak ber keď bijú utekaj... ak zobereš 4 máš v rezerve 2 :wink: tak sa nebráň a ber :D ináč pekné pajerko :wink:


Ned, 29.05.2011, 15:24
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pandik dakujem a neviem ci ich zobrat lebo krytky mame 4 len rozmyslam dat aj na rezervu krytu ale rozmyslam nad tym :D no a ked som spomenul uz tu rezervu co davate pod drziak rezervy aby neobuchalo lak s farbou? a este to fakt nik nevie o ake oznacenie sa jedna pri mojom pajere ci je to V20 alebo neaky iny nasiel som V33 tak neviem dakujem za rady a odpovede

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Ned, 29.05.2011, 19:25
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
chlapi potrebujem pomoct ako vybrat brzdove piestiny s prasiatka je to dost surne dakujem

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Str, 01.06.2011, 15:17
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vyber brzdové doštičky a vlož miesto nich hrubšiu dosku (len o niečo tenšiu ako boli brzdové doštičky) a niekto ti pomaly šliapne na pedál. Piestiky sa povysunú (musia byť oba rovnako).
Potom vymeň doštičku za tenšiu a proces zopakuj. Piestiky sa budú postupne vysúvať, ale pozor, vždy musia byť vysunuté rovnako.
Tento proces postupne opakuj, ale pozor, nemeň hrúbku dosky, ktorou si nahradil brzdové doštičky veľmi rýchlo.
Ku koncu, keď sú už skoro vysunuté, treba veľmi opatrne postupovať, aby vyliezli v podstate naraz.
Takto som to robil ja.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 01.06.2011, 15:25
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a mas to zmontovane alebo este na aute. Ak este na aute,tak len mackaj brzdu a to piestik vytlaci a ak to mas zhodene,tak to nahod a urob ako som uz spominal
samozrejme,ze staci mat len nahodenu brzdovu hadicku do prasiatka

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Str, 01.06.2011, 15:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pozor, jedná sa o prednú brzdu ak sa nemýlim. Tam sú piestiky 2 (dva). Keď bude len mačkať, jeden vytlačí a skončil.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 01.06.2011, 15:35
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nevedel som,ktora,robil som zadne a kym som vlozil prispevok,tak tam ten tvoj uz bol,takze by to mal robit,tak ako si pisal ty :smt039

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Str, 01.06.2011, 16:07
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak dakujem za rady :) zajtra sa pustim do opravy a este podotazocka ako dostanem nove piestiky naspet?? :-) a este jedna otazka co davate pod drziak rezervy aby neoskulalo lak? ci nic? dik za odpoved drziak uz caka na namontovanie :-)

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Str, 01.06.2011, 17:58
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 06.03.2011, 14:05
Príspevky: 44
Bydlisko: Stupava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hesh píše:
tak dakujem za rady :) zajtra sa pustim do opravy a este podotazocka ako dostanem nove piestiky naspet?? :-) a este jedna otazka co davate pod drziak rezervy aby neoskulalo lak? ci nic? dik za odpoved drziak uz caka na namontovanie :-)


Ahoj, ja som mal pod držiakom nalepenú takú cca 5cm hrubú gumu.


Str, 01.06.2011, 21:46
Profil ICQ
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6666
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jenki píše:
Keď bude len mačkať, jeden vytlačí a skončil.

Spravne. Inac da sa aj tak, ak ma clovek po ruke normalnu stolarsku svorku (kovovu !), tak si za jej pomoci a nejakej dosky vies spravit protitlak voci valcekom, a postupne naslapavanim pedalu a povolovanim svorky oba rovnomerne vysuvat. No a na ich konci asi uz len blicky :-D
Hesh píše:
ako dostanem nove piestiky naspet?? :-)

Presne opacnym postupom :-D.
Predpokladam, ze s valcekmi si si kupil aj tesnenia (gumicky).
Musia byt osadene tak, aby smerovali akoze dovnutra. T.j. piest sa po nich musi sklznut dovnutra, a ked pojde von, tak ako keby tie gumy chceli z piestov zotriet vsetku kvapalinu. Co je podstatne, treba fakt vsetko dobre vycistit a vysmirglovat. Ak pojde valcek dovnutra tesneni tazko - nepouzivat nasilie ! Musis ho byt schopny rukami zatlacit dovnutra a kliestami vybrat von (von ide zle, kedze guma sa brani). Narvat to tam narves, ale potom pri prevadzke sa valcek nemusi vracat naspet.
Ak to bude tak (ze pojde tazko), rovno si nachystaj nejaku 1200-ku smirgel a nejaky olej (Wdcko aspon). Prestrieknut, osmirlovat, vyskusat.
(vyskusat = vloz valcek tak 2 cm, a skus vytiahnut kliestami).
Ak ho zatlacis daleko, a prepisknes to (bude velmi natesno s novym tesnenim) mas o zabavu postarane ...

Este ma napadlo - na holenderi mas taku medennu podlozku ... Teda mal by si mat .. Ak nemas, najprv zozen, neskladaj bez toho .. (Ak nie si samovrah). (mozno to vydrzi aj bez toho, ale ked uz to tam zlti muzickovia dali, tak to tam asi pre nieco ma byt).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Str, 01.06.2011, 22:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ale no blizkami páčiť valčeky von z brzdiča :-D ua ua

Stačí mať po ruke kompresor, zavretý odvzdušňovák, do otvoru po holedri strčíš vzduchovú pištol a fukneš a fertig, poväčšinou ak piestiky fungujú dostaneš ich von, ak sú kusnuté tak aj tak ho meníš a je jedno v akom stave ho vyberieš. No a do brzdiča najlepšie vopchať handru na miesto platničiek, a samozrejme nie prsty, dosť to bolí :-D

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 02.06.2011, 8:33
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6666
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej píše:
Ale no blizkami páčiť valčeky von z brzdiča :-D ua ua
Ja som napisal, ze az na konci ... Uz som mal valcek "skoro uplne von", a ani omylom ho potiahnut von ...

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Štv, 02.06.2011, 11:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hesh píše:
tak dakujem za rady :) zajtra sa pustim do opravy a este podotazocka ako dostanem nove piestiky naspet?? :-) .........

Ja zakladám nové piestiky pomocou sady na opravu bŕzd. Namočím brzdovkou a presne osadím (nesmie byť skrížený) a pomaly zatláčam. Asi by sa dalo aj tou stolárskou zvierkou, ale neskúšal som. Po výmene tesnení a piestika mi nešiel jedoducho voľne vytiahnuť, ale pohyboval sa správne (kontrola pred osadením brzdiča).
Nové piestiky nemusia byť len chromované, ale možu byť myslím cementované (šedé). Priemer je štandardne 43mm.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pia, 03.06.2011, 11:29
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak este raz dakujem vsetkym za dobre rady skusili sme to s tou stolarskou svorkou islo to paradne mame celo chromove piestiky :) a teraz mam otazocku kolko asi tak priblizne vazi pevnosny naraznik kolko KG je rozdiel medzi org.naraznikomm a takymto pevnosnym je to vela ?

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Pia, 03.06.2011, 13:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pevnostný je ťažký, origo je ľahký.
Čo je veľa a čo je málo?

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Pia, 03.06.2011, 14:12
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 271 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: