Dnes je nedela 4. mája 2025, meniny má Florián a zajtra Lesana, Lesia
Naše Pajerko 3.5 V6 Wagon
Autor |
Správa |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
keď dávajú tak ber keď bijú utekaj... ak zobereš 4 máš v rezerve 2  tak sa nebráň a ber  ináč pekné pajerko 
|
Ned, 29.05.2011, 15:24 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
pandik dakujem a neviem ci ich zobrat lebo krytky mame 4 len rozmyslam dat aj na rezervu krytu ale rozmyslam nad tym  no a ked som spomenul uz tu rezervu co davate pod drziak rezervy aby neobuchalo lak s farbou? a este to fakt nik nevie o ake oznacenie sa jedna pri mojom pajere ci je to V20 alebo neaky iny nasiel som V33 tak neviem dakujem za rady a odpovede
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Ned, 29.05.2011, 19:25 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
chlapi potrebujem pomoct ako vybrat brzdove piestiny s prasiatka je to dost surne dakujem
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Str, 01.06.2011, 15:17 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Vyber brzdové doštičky a vlož miesto nich hrubšiu dosku (len o niečo tenšiu ako boli brzdové doštičky) a niekto ti pomaly šliapne na pedál. Piestiky sa povysunú (musia byť oba rovnako).
Potom vymeň doštičku za tenšiu a proces zopakuj. Piestiky sa budú postupne vysúvať, ale pozor, vždy musia byť vysunuté rovnako.
Tento proces postupne opakuj, ale pozor, nemeň hrúbku dosky, ktorou si nahradil brzdové doštičky veľmi rýchlo.
Ku koncu, keď sú už skoro vysunuté, treba veľmi opatrne postupovať, aby vyliezli v podstate naraz.
Takto som to robil ja.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 01.06.2011, 15:25 |
|
 |
Oron72
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
|
a mas to zmontovane alebo este na aute. Ak este na aute,tak len mackaj brzdu a to piestik vytlaci a ak to mas zhodene,tak to nahod a urob ako som uz spominal
samozrejme,ze staci mat len nahodenu brzdovu hadicku do prasiatka
_________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8
|
Str, 01.06.2011, 15:29 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Pozor, jedná sa o prednú brzdu ak sa nemýlim. Tam sú piestiky 2 (dva). Keď bude len mačkať, jeden vytlačí a skončil.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 01.06.2011, 15:35 |
|
 |
Oron72
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
|
nevedel som,ktora,robil som zadne a kym som vlozil prispevok,tak tam ten tvoj uz bol,takze by to mal robit,tak ako si pisal ty 
_________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8
|
Str, 01.06.2011, 16:07 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
tak dakujem za rady  zajtra sa pustim do opravy a este podotazocka ako dostanem nove piestiky naspet??  a este jedna otazka co davate pod drziak rezervy aby neoskulalo lak? ci nic? dik za odpoved drziak uz caka na namontovanie 
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Str, 01.06.2011, 17:58 |
|
 |
Weini
Učeň
Registrovaný: Ned, 06.03.2011, 14:05 Príspevky: 44 Bydlisko: Stupava
|
Hesh píše: tak dakujem za rady  zajtra sa pustim do opravy a este podotazocka ako dostanem nove piestiky naspet??  a este jedna otazka co davate pod drziak rezervy aby neoskulalo lak? ci nic? dik za odpoved drziak uz caka na namontovanie 
Ahoj, ja som mal pod držiakom nalepenú takú cca 5cm hrubú gumu.
|
Str, 01.06.2011, 21:46 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6666 Bydlisko: PB
|

jenki píše: Keď bude len mačkať, jeden vytlačí a skončil. Spravne. Inac da sa aj tak, ak ma clovek po ruke normalnu stolarsku svorku (kovovu !), tak si za jej pomoci a nejakej dosky vies spravit protitlak voci valcekom, a postupne naslapavanim pedalu a povolovanim svorky oba rovnomerne vysuvat. No a na ich konci asi uz len blicky  Hesh píše: ako dostanem nove piestiky naspet??
Presne opacnym postupom  .
Predpokladam, ze s valcekmi si si kupil aj tesnenia (gumicky).
Musia byt osadene tak, aby smerovali akoze dovnutra. T.j. piest sa po nich musi sklznut dovnutra, a ked pojde von, tak ako keby tie gumy chceli z piestov zotriet vsetku kvapalinu. Co je podstatne, treba fakt vsetko dobre vycistit a vysmirglovat. Ak pojde valcek dovnutra tesneni tazko - nepouzivat nasilie ! Musis ho byt schopny rukami zatlacit dovnutra a kliestami vybrat von (von ide zle, kedze guma sa brani). Narvat to tam narves, ale potom pri prevadzke sa valcek nemusi vracat naspet.
Ak to bude tak (ze pojde tazko), rovno si nachystaj nejaku 1200-ku smirgel a nejaky olej (Wdcko aspon). Prestrieknut, osmirlovat, vyskusat.
(vyskusat = vloz valcek tak 2 cm, a skus vytiahnut kliestami).
Ak ho zatlacis daleko, a prepisknes to (bude velmi natesno s novym tesnenim) mas o zabavu postarane ...
Este ma napadlo - na holenderi mas taku medennu podlozku ... Teda mal by si mat .. Ak nemas, najprv zozen, neskladaj bez toho .. (Ak nie si samovrah). (mozno to vydrzi aj bez toho, ale ked uz to tam zlti muzickovia dali, tak to tam asi pre nieco ma byt).
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 01.06.2011, 22:44 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Ale no blizkami páčiť valčeky von z brzdiča  ua ua
Stačí mať po ruke kompresor, zavretý odvzdušňovák, do otvoru po holedri strčíš vzduchovú pištol a fukneš a fertig, poväčšinou ak piestiky fungujú dostaneš ich von, ak sú kusnuté tak aj tak ho meníš a je jedno v akom stave ho vyberieš. No a do brzdiča najlepšie vopchať handru na miesto platničiek, a samozrejme nie prsty, dosť to bolí
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 02.06.2011, 8:33 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6666 Bydlisko: PB
|
Andrej píše: Ale no blizkami páčiť valčeky von z brzdiča  ua ua Ja som napisal, ze az na konci ... Uz som mal valcek "skoro uplne von", a ani omylom ho potiahnut von ...
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Štv, 02.06.2011, 11:33 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Hesh píše: tak dakujem za rady  zajtra sa pustim do opravy a este podotazocka ako dostanem nove piestiky naspet??  .........
Ja zakladám nové piestiky pomocou sady na opravu bŕzd. Namočím brzdovkou a presne osadím (nesmie byť skrížený) a pomaly zatláčam. Asi by sa dalo aj tou stolárskou zvierkou, ale neskúšal som. Po výmene tesnení a piestika mi nešiel jedoducho voľne vytiahnuť, ale pohyboval sa správne (kontrola pred osadením brzdiča).
Nové piestiky nemusia byť len chromované, ale možu byť myslím cementované (šedé). Priemer je štandardne 43mm.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pia, 03.06.2011, 11:29 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
tak este raz dakujem vsetkym za dobre rady skusili sme to s tou stolarskou svorkou islo to paradne mame celo chromove piestiky  a teraz mam otazocku kolko asi tak priblizne vazi pevnosny naraznik kolko KG je rozdiel medzi org.naraznikomm a takymto pevnosnym je to vela ?
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pia, 03.06.2011, 13:46 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Pevnostný je ťažký, origo je ľahký.
Čo je veľa a čo je málo?
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Pia, 03.06.2011, 14:12 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|