Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 jenki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Martinoff, aj keď dáš A/T do polohy PWR? 
					
						 _________________ Jenki
  Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II,  3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.04.2010, 16:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bacaono 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Potom mi napis nieco o spotrebe, lebo na kratkom 3,5 automat sa mi majitel dusoval ze chodi za 13, a v robote mame wagon, a jeho sofer tvrdi ze na 15-20km trasach robi 15..     To sa mi nezda az tak moc..  samozrejme viem ze v terene je to ina kava..    
					
						 _________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
 Zatial sa ucim, citam, sledujem.
 Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.04.2010, 16:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Keď prepnem volič A/T do PWR módu, tak začínam trhať asfalt    . 
 PWR - Power - vyšší výkon
 Normal - bežné jazdenie
 Hold - dobré vraj pri klzkom povrchu, radí len po 2 stupeň.  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.04.2010, 16:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						O spotrebe mám zatiaľ len jeden údaj:
 400 km z toho asi 10km na redukcii v teréne + 90 minút plazenia sa krokom po dialnici v kolóne    , posádka 4 dospelí a 2 deti + batožina.
 Plná nádrž pri štarte, doplnená po návrate tiež doplna = 64l benzínu.
 Takže priemer 16l/100km. Na dané podmienky (a hlavne tá kolóna) to nie je zlé. A to som tomu ešte trochu "vyšíval" pri predbiehaní...     
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.04.2010, 16:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Igor_SB 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Aku ti ponúkli cenu? Ak to nie je tajomstvo. Ja už vybavujem niečo v PL , nakoľko u nás pýtajú od 1400€ vyššie. 
					
						 _________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. {  PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...} 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.04.2010, 21:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Martinoff dňa Pia, 09.04.2010, 9:50, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.04.2010, 8:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bacaono 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Igor myslel asi plyn    
Ked som sa tam informoval, tak montaz aj s mazanim ventilov 1400-1500 plus nejakych 100 za skusobnu, nakolko mitsu sa da spravit iba ako individualna prestavba. Samozrejme plus nejake tie kolky na odbore dopravy a potom pri zapise.
 Ako je to ked ti to namontuju v polsku?  Da sa to tu potom zapisat?  
					
						 _________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
 Zatial sa ucim, citam, sledujem.
 Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.04.2010, 8:59 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Plyn u nás vychádza tak ako písal bacaono. O cenách v polsku nemám zdanie, ale tú onaniu pri zápise si nechcem ani predstaviť. Aby to nakoniec nevyšlo drahšie ako u nás. Ak máš zistený postup, šupni to sem. 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.04.2010, 9:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						gratulujem, pekne zatial civilne auticko     
automat s takymto motorom plne schvalujem    
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.04.2010, 9:35 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 este som zabudol, viem, ze je to blbost porovnavat, ale odkedy mam ten mestsky motor v civilnom aute, neviem si manual v nom predstavit (asi sa ani nevyraba) tekze resume je , ze ak je dostatok kobyliek, automat je super 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.04.2010, 9:37 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Aký mestský motor v akom civilnom aute?    
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.04.2010, 9:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no, taky motorcek     V10 TDI 5,0   313 PS , 750 Nm/2000 ot  
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.04.2010, 9:59 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tak to je iná sranda! A ešte jeden taký motorček by sa nenašiel do toho čierneho nedokončeného monštra?     To by bola iná prdel...    
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.04.2010, 13:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						obavam sa, ze diferaky, poloosi, volnobezky atd z patrola, maju na toto diametralne iny nazor     , takze super by to bolo, ale prerabka tazkeho kalibru tiez  
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 12.04.2010, 11:43 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Karlito 
				CVOK HOBBISTA 
				
					 Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tak tak, teda soradž za offtopíč, ale ak sa na Patrole nezredukuje výstup na kolesách, tak s nárastom výkona a momentu úmerne rastie pruser      To už by bola cesta k zilu asi     
-ka-  
					
						 _________________ Červená je tiež farba...
 +420 604 240 223 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 12.04.2010, 13:44 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |