Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
Naše Pajerko 3.5 V6 Wagon
Autor |
Správa |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
Tepes píše: dôvod nepovedal ??? hlboko je v hlave sedlo, či ako ???...lebo mám doma merač tlakov, ale ak je hlboko sedlo sviečky, tak to nezmerám !
ked ti poviem, že namám ani najmenišiu šajnu ci su sedla hlboko alebo nie 
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Štv, 04.08.2011, 20:21 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
jenki píše: ...na Čavoji bol motor 3,5 V6 čo šiel iba na 4 válce...
Nebolo to toto červené pajerko? Kedysi bolo Rudiho.

_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
Naposledy upravil pejo dňa Štv, 11.08.2011, 21:18, celkovo upravené 1
|
Štv, 04.08.2011, 20:27 |
|
 |
Tepes
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
|
no tak daj dole ten bakelit z hlavy a aždaj sa tam objavia kanály kde sú sviečky...chodím len večer z práce a nevenujem sa dostatočne Pajku, tak ani neviem ako sa bakelit skladá...ak sú kanále hlbšie ako na starej š-120, to nepomôžem ... bo merač tlakov dosiahne len na takú hĺbku
- abo sa na tie kanale pozriem, ale až cez vikend
|
Štv, 04.08.2011, 20:34 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
Tepes píše: no tak daj dole ten bakelit z hlavy a aždaj sa tam objavia kanály kde sú sviečky...chodím len večer z práce a nevenujem sa dostatočne Pajku, tak ani neviem ako sa bakelit skladá...ak sú kanále hlbšie ako na starej š-120, to nepomôžem ... bo merač tlakov dosiahne len na takú hĺbku - abo sa na tie kanale pozriem, ale až cez vikend
ked dam ten bakelit dole ktory mi drzi na 4 srobach tak tam nevidno nic iba Hlavu motora a ta je este prikrutena zajtra pofotim a pridam fotky ako to je u nas
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Štv, 04.08.2011, 20:56 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
teda pajero prestalo dymiet nk neve preco a http://pokec.azet.sk/HELLBOY813/videoal ... e7e4053889 tu je video ako si vrci vrci tak ako tie vase??? (ospravedlnujem sa za kvalitu natacane o 9 vecer mobilom)
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Str, 10.08.2011, 10:27 |
|
 |
tomasb
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33 Príspevky: 360 Bydlisko: Banská Bystrica
|
ako nehnevaj sa na mna, ale zdalo sa mi ze teplota vody bola dole, cize hned po nastartovani mu davat 4tis otacok, noooo, potom sa necuduj ze zacina dymit 
_________________ Nissan Doublecab 2,5 D
Mitsubishi Pajero 2,8 TD
|
Str, 10.08.2011, 20:35 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
tomasb píše: ako nehnevaj sa na mna, ale zdalo sa mi ze teplota vody bola dole, cize hned po nastartovani mu davat 4tis otacok, noooo, potom sa necuduj ze zacina dymit 
tak nehnevam lebo mas pravdu ale tieto dve rucicky benzinu nam stale zasekavaju  nevieme si stym rady auto islo predtym cca hodinu ked potukas po skle tak sa da do normalu a aj benzin 
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Str, 10.08.2011, 22:29 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Známy automechanik mi tvrdí, že výmena sviečok na Pajerku V6-3,5 je robota na celý deň. Že vraj treba zhodiť aj parohy. Neviem či nekecá.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 11.08.2011, 21:17 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Nekecá. Aspoň nie veľmi. A záleží na type motora. Starší 3,5V6 (153kW) ide, pri poriadnej šikovnosti aj bez demontáže sania. Ale 2-3 hodinky to zaberie aj tak
Na novšom modeli musí ísť sanie dole, cievky sú sústredené na prednej strane a je použitých 6 káblov.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pia, 12.08.2011, 9:31 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
tak ahojte dlho som tu nebol tak dnes som hladal na ebay nieco a nahodou som vytukal Pajero ze co mi najde a oco sa na to pozeral nasli sme toto :
a oco ze to chce ze sa mu to paci vie niekto zohnat taku masku so svetlami alebo aspon taku nadstavbu naraznika???? a jenki my mame ten novsi motor vykon 143kW ak spravne pisem tam musi ist dole cele sanie slubene fotky budu ked bude nato cas dnes sme zacali s natieranim  no iba tazneho lebo to vyzeralo hrozne  zajtra sa pokracuje s celim ramom ak pocasie da
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pon, 15.08.2011, 21:53 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
jenki píše: Nekecá. Aspoň nie veľmi. A záleží na type motora. Starší 3,5V6 (153kW) ide, pri poriadnej šikovnosti aj bez demontáže sania. Ale 2-3 hodinky to zaberie aj tak Na novšom modeli musí ísť sanie dole, cievky sú sústredené na prednej strane a je použitých 6 káblov.
zlatý americký pushrod, motor ako krava ale všetko je dostupné
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 15.08.2011, 22:02 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pon, 15.08.2011, 22:15 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
tak sen do buducnosti ale do dalekej cca 6 rokov
len vecie kolesa hlavne sirsie
alebo???
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Str, 17.08.2011, 22:52 |
|
 |
blato-Lubo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 22.11.2006, 13:12 Príspevky: 1103 Bydlisko: Lipt.Hrádok /LM/ Dohňany /PU/ Brezno - práca
|
_________________Niva1,6 Niva1,7i Galloper2,5 TDi Patrol2,8-3,0 LR Disco1 300Tdi Honda CRV2,0 LR Disco1 200Tdi Nissan Terrano2W2,7tdi LR DiscoIITD5 autodolesa.sk Land Rover Club Liptov LandOFF service Offroad Club Luky offroadclubliptov@gmail.com 0908 384 826
|
Štv, 18.08.2011, 10:59 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|

Tak to máš pravdu konečne inšpirácia  . Tak ako som spomýnal pustili sme sa do natierania podvozku a rámu ale našli sme aj najviac zhrdzavené miesta, ktoré nás nepotešili tu sú fotky rám a všetko ostatné bola len povrchová korózia ale plech, ktorý chráni kompresor(predpokladám, že je to kompresor pod zadnými sedačkami ) ten skončil svoju životnú púť a aj na prednom nárazdníku čo drží stredový plast aspon na našom faceliftovanom pajerku. Veď uvidíte tiež držal uz iba kôli farbe a ten frajer čo ho opravoval ho dokonca prilepil silikónom o ten zhrdzaveny kus + Vám ukážem či ste videli už tak spájaný výfuk teda fotky hpvoria za všetko:
ta mierna korózia, ktorá sa hlavne drží na šróbach, ktorých sme za dnešok strhli 12.
a teraz ten výfuk už ste vdeli prácu "profesionálneho zvárača" ??? tak tento ním určite nebol asi sa učil
a takto je pozváraný každý spoj výfuku
tak toto je ten predný nárazdník, ta stredová časť
predtým
potom
ešte jedna vecička ak ma niekto tu stredovú čast nepotrebnú v garáži mali by sme oňu záujem ak sa nam to nepodary spraviť a ešte ak ma niekto ten plech pod kompresor ????
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pia, 19.08.2011, 21:52 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|