Dnes je štvrtok 15. mája 2025, meniny má Žofia a zajtra Svetozár
Autor |
Správa |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1808 Bydlisko: SE
|
Mne tiz nedal vediet 
_________________ Bývalý offroadak
|
Ned, 31.01.2010, 15:18 |
|
 |
juroBSP
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
|
2Juraj
Na ceskom fore, riesili, podla popisu podobny problem...
Otazka bola takato:
"...neresil jste nekdo problem s ranim startovanim ? Motor naskoci na prvni otoceni, cca 10 vterin bezi, pak se jakoby zavzdusni a zhasne. Po cca 20 vterinach startovani naskoci a pak uz cely den beha normalne. Dela to kdyz je tak pod 10stupnu C a nic se nezavzdusnuje, dopumpovavani nafty apod. nepomaha, trysky a cerpadlo jsou serizeny a nastaveny..."
Toto su linky k tomu:
http://offroadforum.cz/viewtopic.php?f= ... 74#p495174
http://offroadforum.cz/viewtopic.php?f= ... 77#p495177
_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD

|
Ned, 31.01.2010, 16:47 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Juraj Surovec píše: .........Podla mna predvstrek to má ,prečo a načo by teda viedla trubka( 7 )vstreku do druhej strany niekde pod sánie ?
Inak priatelia včera ma tento môj Blahoško trošku sklamal ,bol sa voziť bezomna kedže som nemohol naštartovať no čo mu zato urobiť , Môj názor ODSTRELIT ako škodnú zver
Čo tam máš za motor? Aký 7 vstrek?
A minule, čo si sa driapal na starú, tiež si na nás nepočakal.....
Od kedy ti to neštartuje?
A ako som ti písal.
Palivo- treba skontrolovať netesnosť. Radové čerpadlo je háklivejšie na zavzdušnenie, ako rotočerpadlo. Ak by si si tam dal priesvitnú hadičku, tak by si videl, či idú bublinky. Pozri, či nie je niekde na vysokotlakom potrubí niekde prasklinka, alebo to neslzí.
Žhavenie- diesel je v mrazoch problém naštartovať, ak je len jeden nafigu, nieto viac. Ak nemrzne, tak to u 6 válca ešte ako tak ide. Tak treba skontrolovať žhaviče a aj prívodné kábliky. Potom budeme špekulírovať dalej...
Trysky si skontroluj, ale tam by som problém nehladal.

_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Ned, 31.01.2010, 18:50 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
Kapo neviem čo to je ale ide mi z toho čerpadla trupka do sania a vyzerá to ako vstrek.Čo sa tíka toho paliva tak ja mám hadičky priesvitné a od kanistra je v celku asi len 1meter takže tam bubliny niesu. Trubky vstrekou sú tesné a nikde nič neslzí ! Podla mna to budú asi tie žhavice . Ked ho naštartujem tak ide ako na 5 valcov a az tak po 3.4 mynutách ide normálne.
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Ned, 31.01.2010, 19:38 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Nevieš tú trubku odfotiť? Nie je to olejové tlakové mazanie, čo maže čerpadlo a turbo?
Neviem, ako je presne riešené žhavenie na SD33T, ale tiež tam bude nejaké žhaviace relé, a riadiaca jednotka, ktorá ak nejde, tak nežhaví vôbec, alebo len krátko.....
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Ned, 31.01.2010, 19:51 |
|
 |
Laci
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 17.11.2008, 9:40 Príspevky: 143 Bydlisko: okr.Levice
|
Kapo a tie trysky nemôžu spôsobovať padanie nafty? niekde som o tom čítal... dúfam,že tu teraz nebudem za vola 
_________________ Land Rover DiscoveryII TD5 VW Caravelle T5
|
Ned, 31.01.2010, 19:52 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
Kapo trošku som to odfotil a neviem sám možno to je dáky podtlak slebo čo .Chcel som niečo o týchto motoroch nájsť na internete ale bohužial nič moc som nenašiel. To žhaviace relé som zabudol pozrieť ale šak zajtra pozriem odskúšam premerám a uvidím čo tej svini je. 
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Ned, 31.01.2010, 21:31 |
|
 |
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
Juraj Surovec píše: Kapo neviem čo to je ale ide mi z toho čerpadla trupka do sania a vyzerá to ako vstrek.
Zaleži kam do sania ti ide ta hadička. Neviem ako radoveho ale u rotačneho ide hadička zo sania/turba do vruchu čerpadla (tam k takej membranke).
Nebude to ona?
|
Ned, 31.01.2010, 21:31 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Povoľ trubku, a pozri, čo je vo vnútry-čo bude z nej vytekať....
Predpokladám, že motorový olej, lebo radové čerpadlá sú mazané motorovým olejom a rotočerpadlá naftou.
A keď si vieš stiahnuť a rozbaliť manuál, tak sa dozvieš viac.... http://bojo.hopto.org/Auto/Japan/Nissan ... Y60%20Y61/
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Ned, 31.01.2010, 21:44 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
Kapo dík za manuál ale škoda že tam nevi 6valec .Teraz som ale zistil načo je tam táto chujovina ktorá vyzerá ako motorček na stahovanie okien. Inak je to iné než mám ja neni tam ani ten bazmek s tou trubkou.Ide to dakde do sánia tá trubka ale nedá sa to odfotit . 
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Ned, 31.01.2010, 22:14 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
No je tam aj 6 valec a prvé čo ma napadlo je že toto lanko tam ja nemám. Načo to tam môze slúžiť ? 
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Ned, 31.01.2010, 23:24 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Ten motorček "stieračov" je na vypínanie motóra.
A ak to nie je motor s turbom, tak tam nemusí mať tú trubku, ktorá by mohla byť tlakové mazanie turba. Alebo podtlaková regulácia čerpadla na turbe.
Si si mal stiahnuť ten, čo má označenie 160 SD33T. To je tvoj motor.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Pon, 01.02.2010, 0:27 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
Dnes som mal v pláne vybrať žhaviče odskúšať a rozobrať aj palivoví sistém lenže potom ma napadla jedna hlúposť a skusil som to . Zobral som 2 káble ,jeden som pripojil na plusoví kontakt k baterii druhí som omotal o žhaviče .Sadol som si do auta spojil kie 2 konce káblov takže som si urobil priame žhavenie a rátal som len do osem a skúsil naštartovať . To čo následovalo potom ked chytilo na úplne prví šup ani len nechcite vedieť od jedu som sa strašne moc rozhúkal a kopal do tej Svini . Sused sa tak zlakol že dostal skoro infarkt . Takže znamená to že vada je na žhaviacom relé zmetek!!!!§Keby ste vedeli aké trápenie som vždy mal pri prvom štarte, chápali by ste môj hnev ,ale ten ustúpil ked som sa bol prevetrať. Takže teraz otázka ? stane sa niečo ked do času zapojím žhavenie na priamo kým nebude nové relé. ????? Pekná dekorácia diskov nie ? 
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Uto, 02.02.2010, 21:33 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
škoda že sis a neopýtal aj mna ked si bol umna.
Nestane sa vobec nič ak kabliky ktoré budeš privadzať k žahivčom a nasledne bateria a vypínač budu dostatočne HRUBÉ !!!!!!
Pretože ak tam daš klasické prehoria a može Ti zhoriet elektrika ak tak teda ano ale hrubšia kabeláž prípadne dobre zaizolovaná !!!!!!!!!!!!!!
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Uto, 02.02.2010, 22:04 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Uto, 02.02.2010, 22:21 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|