Dnes je pondelok 19. mája 2025, meniny má Gertrúda a zajtra Bernard
Ford Explorer V6 4.0 SOHC
Autor |
Správa |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Všetko je z Ebay.com 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Pon, 12.11.2012, 10:46 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
to pasuje len na americké autá 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Pon, 12.11.2012, 12:53 |
|
 |
vladino
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 24.03.2011, 15:17 Príspevky: 256 Bydlisko: ZA
|
Ake to ma oznacenie nemozem to najst a rozmery 
_________________ Pajero II. 2,5TD GLX 3dv. Super Select, 2x navijak 5,5t, OME, CB, hi-lift, kladka, gurtne,...
|
Uto, 13.11.2012, 12:12 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
VladoKE píše: Po namontovaní uvedených vecí sa spotreba znížila z pôvodných 13,8 na 12,5 litra na 100 km. Rovnaké trasy, do práce a po meste. Zásadná zmena sa udiala, že prevodovka začala radiť 5-ku z pôvodných 105 km/h už pri 85 km/h 
na toto mozem reagovat aj ja na wrangleri kde mam prevodovku (42REE) pri mojom home made ladenom vyfuku
ked z tlmicov vyberiem tie "stredy"ktore drzia natom srobiku tak ze sa vyfuk otvori uplne tak sa mi hranica ked mi na AT-cke uzakmina menic posunie o cca 20km/h
dalsia vec ktora sa meni ked to vyberiem je zvuk  je o dost vyraznejsi 
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Uto, 13.11.2012, 13:20 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Na začiatku to bolo takto:
Pre úpravy som si dal cieľ 35" kolesá a pre ne trebalo urobiť miesto. Zdokumentovaný je zdvih kasne 3" takže som si dal cieľ 4".
Vpredu je zavesenie IFS a vzadu listové péra. Zdvihnutie predku sa robí natočením/dotiahnutím torzných tyčí - doporučené maximum je zdvih o 2", ja som zvolil 2,5" s výhľadom, že príde navijak a sadne si to na 2".
Vzadu je možnosť pridať list, nakovať jestvujúce listy a dlhšie šekle. Vybral som si dlhšie šekle - v predaji sú šekle Warrior 153, ktoré zdvihnú zadok o 1,25" tak som si podľa nich vyrobil vlastné, aby bol zdvih 2,5".
Pre porovnanie sú na aute tie isté kolesá (28") ako na prvej fotke. Tu je výsledok:

_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Ned, 18.11.2012, 15:33 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
a keď explo vyrastie, bude z neho bronco
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 18.11.2012, 16:02 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
marisko píše: a keď explo vyrastie, bude z neho bronco
... a keď ešte k tomu aj priberie a zosilnie tak bude fullsize 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Ned, 18.11.2012, 18:51 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
pohľadaj si nejaký mountaineer na diely, a vymeníš ten na údržbu komplikovaný v6 za poriadny OHV osemvalec, a bude to plug+play operácia
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 18.11.2012, 20:27 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
marisko píše: pohľadaj si nejaký mountaineer na diely, a vymeníš ten na údržbu komplikovaný v6 za poriadny OHV osemvalec, a bude to plug+play operácia
Teraz keď som konečne prišiel na chuť SOHC?
Výkonovo som už určite nad V8 Magnum, auto je neporovnateľne živšie, dovolím si povedať že určite jazdí živšie ako ZJ s V8 čo sa týka akcelerácie, ťahu a navrch má aj prevodovka 5R55E oproti jeepackej 44RE
Mám pre neho ešte nachystané lahôdky, a cieľ je 300 koní 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Ned, 18.11.2012, 21:20 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Pon, 10.12.2012, 9:19 |
|
 |
robin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 21.07.2008, 7:51 Príspevky: 540 Bydlisko: Trenčín
|
NOOO to už vypadá pekne.
_________________ Jeep grand cherokee 4,7 V8
|
Pon, 10.12.2012, 9:32 |
|
 |
makak
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14 Príspevky: 280 Bydlisko: plavecke podhradie
|
nooo.....pekne to vizera...bol si to uz aj krizit?ci ti to nevytrha podblatniky a narazniky? 
|
Pon, 10.12.2012, 21:53 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
podla medzeri medzi kolesom a blatnikom to bude asi suchat-tak to vyzera podla fotlky 
|
Pon, 10.12.2012, 22:08 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Na 95% je to ok. Zvyšok doladím ak bude trošku teplejšie. Jazdím s tým zatiaľ 3 dni. Pri tomto zavesení obidve kolesá idú iba hore a dole, preto to až taký problém nie je doladiť. Pri ramenách to išlo po oblúku hore+dopredu a dole+dozadu a tam to bolo trošku pracnejšie doladiť kríženie.
Zatiaľ sa zdá, že sa vyhnem aj rozširujúcim podložkám, na ZJ som dával až 50 mm. Tu pomohol užší profil 11,5" namiesto 12,5".
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Uto, 11.12.2012, 6:37 |
|
 |
spajky69
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18 Príspevky: 2731 Bydlisko: Michalovce
|
VladoKE píše: marisko píše: Výkonovo som už určite nad V8 Magnum, auto je neporovnateľne živšie, dovolím si povedať že určite jazdí živšie ako ZJ s V8 čo sa týka akcelerácie, ťahu a navrch má aj prevodovka 5R55E oproti jeepackej 44RE
A kedy ideme vyskusat? 
__________________________________________________________________________ Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum. Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na 4 ,ani keď su x4 Jeep Grand Cherokee '98 V8 5.9l
|
Uto, 11.12.2012, 9:12 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|