Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 15.05.2025, 1:23
Dnes je štvrtok 15. mája 2025, meniny má Žofia a zajtra Svetozár




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 125 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Ďalší
 Patrol 160 
Autor Správa
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
160 nemajú , ale 260 na guliach majú nejaký /asi/ chróm .

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 14.01.2008, 17:24
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano prosím Kapo maj recht... to je čo ticho závidím 260kam. Sú Cr pozitívni :wink:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pon, 14.01.2008, 17:51
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No , len som nemal istotu o GRku , fakt nemá ??

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 14.01.2008, 17:55
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takze zase kusok dalej.Nahodil som motor do ramu, teda navaril som drziaky zo stareho ramu,nakolko tam bol predtym iny motor a teda inak umiestnene drziaky.Najhorsie bolo odrezat drziaky zo stareho ramu bez poskodenia.
Obrázok
Medzitym som musel upravit priecny nosnik pod motorom kvoli kardanu.Bol tam uz spraveny most ale na 3oj liter a mne to akurat zavadzalo.Most odrezat a z priecky som sundal spodny 2mm plech a miesto neho som navaril 11mm pero Liaz.Dobre ze som to spravil,lebo po sundani toho plechu som zistil ze ten nosnik bol komplet vyplneny blatom.Nosnik som v mieste prerusenia nechal otvoreny aby blato vytekalo a aby sa dal vystriekat.
Povodny nosnik s mostom
Obrázok
Upraveny bez mostu.
Obrázok
No a teraz som mohol pristupit k zuhlovaniu prednej napravy. Vyslo to tak,ze som musel pootocit dif o 10°.a este som mu pridal 2°°proti zaberu. To znamena,ze teraz ma caka pootocenie gul nabojov o 12° naspät.
Obrázok
Po tejto pakarni ma tesi aspon to,ze o co mam kratsi predny kardan o to mam dlhsi zadny a ten mi vychadza tak,ze ho nebudem musiet naklanat.Este teda budem musiet nechat predlzit kardan o 3,5cm.

_________________
Bývalý offroadak


Pon, 21.01.2008, 15:13
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 03.08.2007, 14:42
Príspevky: 13
Bydlisko: Ivančice, Morava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V rámu blato?
Vždyť to auto vůbec nejezdilo v terénu 8)

každopádně dobrá práce, jen se divím těm držákům na motor,
Rám z 260 2.8d má držáky stejně jako 160 3.3d, jsou tam jen jiný držáky na převodovku, resp. u 260 je příčka šroubovací

_________________
Nissan Patrol K260+K160+Y60
Motor SD 33T
Listí nad nápravami
BFG MT 33x12,5x15


Pon, 21.01.2008, 19:16
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
george píše:
V rámu blato?
Vždyť to auto vůbec nejezdilo v terénu 8)

každopádně dobrá práce, jen se divím těm držákům na motor,
Rám z 260 2.8d má držáky stejně jako 160 3.3d, jsou tam jen jiný držáky na převodovku, resp. u 260 je příčka šroubovací


Ja mam 2,8 benz.tie drziaky nepasovali.Alebo myslis ze som masochista? Odrezat a privarit? :-D

_________________
Bývalý offroadak


Uto, 22.01.2008, 1:41
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vcera sa mi este podarilo zuhlovat aj gule nabojov.Pekna pakaren.Presne odrezat ,vylisovat,posunut o tych 12°°,nalisovat a zavarit.sral som sa stym cely den.
Obrázok Obrázok Obrázok
Kedze som nezohnal nikoho kto by vedel tvrdochrom,tak po opieskovani pojde cela aj s gulami do komaxitu.Zadna tak isto.

_________________
Bývalý offroadak


Uto, 22.01.2008, 14:56
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže , ak to bude fungovať , tak si rovno rozšír živnosť :wink: . /narovnávam gule /

A pod ten komaxit dúfam zinok ?

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 22.01.2008, 15:18
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ide sa pieskovat a praskovat
Obrázok

_________________
Bývalý offroadak


Pon, 28.01.2008, 0:34
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dindaj píše:
Ide sa pieskovat a praskovat...


Haló , a ten ZN ? :cry:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 28.01.2008, 2:08
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Promiň.Jasne ze aj ZN.Uz je to vsetko tam.

_________________
Bývalý offroadak


Uto, 29.01.2008, 21:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No a teraz som mohol pristupit k zuhlovaniu prednej napravy. Vyslo to tak,ze som musel pootocit dif o 10°.a este som mu pridal 2°°proti zaberu. To znamena,ze teraz ma caka pootocenie gul nabojov o 12° naspät.
Obrázok

Ak sa mylim tak ma opravte, ale kedysi som kdesi cital ze uhly medzi vystupom z prevodovky a kardanom a medzi kardanom a vstupom do difu musia byt rovnake...ak tomu tak nieje vraj tam vznikaju nejake vibracie..uz si presne nepamatam ako to bolo ale riesil som to ked som daval do Volgy motor z Peugeota aj z prevodovkou a slo to tam tak ze sa prevodovka trosku zvazovala nizsie kvoli velkosti tunelu v karoserii.
Tu mas v predu podla fotky nulovy uhol a na redukcnej prevodovke je ten uhol dost znacny...cize nie su rovnake...
mozno sa veci maju uplne inak ale za zamyslenie to stoji...

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 29.01.2008, 22:49
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
romo11 píše:
Ak sa mylim tak ma opravte, ale kedysi som kdesi cital ze uhly medzi vystupom z prevodovky a kardanom a medzi kardanom a vstupom do difu musia byt rovnake...ak tomu tak nieje vraj tam vznikaju nejake vibracie..uz si presne nepamatam ako to bolo ale riesil som to ked som daval do Volgy motor z Peugeota aj z prevodovkou a slo to tam tak ze sa prevodovka trosku zvazovala nizsie kvoli velkosti tunelu v karoserii.
Tu mas v predu podla fotky nulovy uhol a na redukcnej prevodovke je ten uhol dost znacny...cize nie su rovnake...
mozno sa veci maju uplne inak ale za zamyslenie to stoji...


Slabo si to cital.Tych variat je viac. Mam tam 0°plus 2°proti zaberu a na strane prevodovky je dvojkriz.

_________________
Bývalý offroadak


Uto, 29.01.2008, 23:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ma napadlo Milan, ze sa ti bude konecne lahsie rajdovat, ked budes mat dobry zaklon. Teda blizky nule.

_________________
zelena mrdka


Str, 30.01.2008, 1:35
Profil ICQ
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rejdove capy su presne ako na origo.Preto som sa s tym tolko sr...l. A preto som Ta aj tolko otravoval otazkami. Dik.

_________________
Bývalý offroadak


Str, 30.01.2008, 8:31
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 125 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: