Dnes je pondelok 16. júna 2025, meniny má Blanka a zajtra Adolf
Autor |
Správa |
robin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 21.07.2008, 7:51 Príspevky: 540 Bydlisko: Trenčín
|
presne jak hovoríš Palko,mám odskušané a funguje.
_________________ Jeep grand cherokee 4,7 V8
|
Pon, 21.01.2013, 15:26 |
|
 |
simako7
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54 Príspevky: 450 Bydlisko: Trenčianske Teplice
|
Listy pôjdu nové timto dávam tak max. pol roka, aj tie tlmiče podložím a načo podložiť dorazy ? Vzdialenosť medzi listovím perom a dorazom zostava zachovaná, húpačky tie by mali prísť od Juraja len neviem kedy bude mať čas, časom tam chcem kúpiť od tialo http://offex.pl/cherokee-xj-84-01-en.html nejaké péra struny atď... výrobca "ROUGH COUNTRY" Takže ak máte niekto skúsenosť s tím výrobcom ďakujem za info, a toto riešenie čo je podložky je len dočasné, ale ďakujem za postrehy a rady  Edit: Dobre ste hovorili s tím dorazom ten doraz dosadá na nápravu a trebalo ho predĺžiť
_________________ Už len bruchpláž TDI Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td 31x10,5R15 T3
Naposledy upravil simako7 dňa Pon, 04.03.2013, 20:24, celkovo upravené 1
|
Uto, 22.01.2013, 18:01 |
|
 |
simako7
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54 Príspevky: 450 Bydlisko: Trenčianske Teplice
|

No takže podložky už sú nahodené 5,5cm, foto dodám keď budem mať, dorazy predĺžim cez tento týždeň a aj vymením olej, potom budem musieť asi aj podložiť tlmiče, aspoň to prerobiť hore normálne na oko taký držiak urobiť. Konečne ten zadok nieje už tak kľaknutí ako predtým teraz je pekne v rovine aj s predkom, tým pádom som zistil že bude treba časom niečo robiť s tímy perami buď vymeniť alebo vložiť 1list uvidíme. Na leto chcem niečo porobiť už aj s podvozkom nejaký lift 3" tak nejako aby som nemusel meniť veľa vecí, a chcel by som do predu dať dlhšie ramená najprv hľadal ohľadom predĺženia ramien a našiel som aj výkres no neviem či je to na 100% ono musel by som to premerať... Tu je http://jeep.auto.ru/Cherokee/chassis/li ... modify.gif No a potom som niekde uvidel ramená "Long Arm" a ako som o tom zbieral informácie tak podla mňa by to nebolo problém vyrobiť aj doma také niečo, tak som skúsil niečo vymyslieť a niečo načrtnúť,
 Na obrázku 1 je ako by to asi vypadalo tvar "y" červeno sú znázornené silenbloky(alebo nejaké púzdra čo to budú držať, to ešte neviem čo je pevnejšie a ohybnejšie) modro sú znázornené tzv. kývne oká(to je len moja myšlienka že by to pri krížený absorbovalo krútenie a neboli by tak namáhané v zadu tie 2silenbloky) Na obrázku 2 to je pohlad z hora alebo od spodu tie dva šedé obdĺžniky sú ako rám kde by sa to uchytavalo, ramená by pravdepodobne museli ísť smerom dnu a ako by to bolo uchytené na tom ráme tak by to nebolo rovno s rámom ten silenblok ale trochu do vnútra uchytený a na konci by sa vyrovnávalo to rameno smere k uchyteniu nápravy. boli by aj štelovacie na tých kývnich okách( nemám skúsenosť s timi okami či by to zniesli či by sa neutrhlo alebo či by sa rýchlo neopotrebovalo a nevznikla tam vôla a časom by mohlo aj vypadnúť, ak by tie oká do úvahy nepripadali tak by to bolo riešené tým silenblokom alebo púzdrom nejakým) A to žlté to je horné rameno. A ešte niekde som sa dočítal(takto som tomu pochopil ja) že keď na obi dvoch stranách sú ramená aj hore tak tú viac namáhane tie silenbloky, že keď je iba na jednej strane horné rameno že to aj lepšie kríži, tak ak by ste mohli aj to by ste mi mohli objasniť či tomu spravne chápem. No ak má niekto čas si to celé prečítať tak sa vyjadrite k tomu či by to bolo ako tak reálne, väčšina z vás sa ma bude pýtať že pre čo tie dlhé ramená pri 3", časom by som chcel potom dať aj nejaký väčší lift a ramena by problém už nebolo problém rozrezať vystužiť v danom reze a predĺžiť ich na požadovanú dĺžku, je to iba môj názor a na 90% viem že to nieje tak ako si to myslím  Vopred ďakujem za rady a názory.
_________________ Už len bruchpláž TDI Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td 31x10,5R15 T3
|
Sob, 09.02.2013, 15:32 |
|
 |
simako7
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54 Príspevky: 450 Bydlisko: Trenčianske Teplice
|
A materiál by bol asi takéto ničo ako je na tejto stránke 42,4vonkajší priemer hrúbka steny okolo tích 10mm, stačilo by to aby to bolo pevné + by sa mohla urobiť nejaké výstuha medi spodným a horným ramenom... http://www.koenigfrankstahl.sk/akfs/index.php?menu=294
_________________ Už len bruchpláž TDI Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td 31x10,5R15 T3
|
Sob, 09.02.2013, 22:30 |
|
 |
simako7
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54 Príspevky: 450 Bydlisko: Trenčianske Teplice
|

tak pokročil som ďalej, urobil som riadenie lebo čapy boli v takom stave že za chvíľu by už aj vypadli, potom som dal nové brzdi (kto robil pred tím tie brzdi tak to musel byť dobrí odborník na ľavej strane strhnutí závit v strmeni ako sa uchytáva prasa cez tie 2šróby takže celé prasa držal 1šrób ešte že sa nato prišlo tak skoro lebo neviem si to predstaviť keď by sa to utrhlo alebo niečo stalo na ceste..) Potom mal som nefunkčné vetrák išiel iba na poloho 4(najrýchlejšia) tak som vybral vypínač pekne vyčistil prešmirgloval lebo tam bolo vnútri ako keby vazeliny na tlačenej som sa čudoval a nahodil na späť jasné neišlo to tak som nad tím špekuloval asi 3hodiny a skúšal rozoberal a nakoniec som zistil že ten vypínač bol zle zapojení takže som musel prehodiť v konektore káble, a keď som to mal rozobraté tak že pozriem prečo nejde prepínať kúrenie stále ide na okná alebo na off je vypaté nič viac, no lenže tam je káblov a káblov niekto vravel že je to ovládané podtlakom ale vyzerá to že je to elektricky žiaden podtlak tam nejde ak niekto viete viac o tom kúreni tak by som bol rád keby ste pomohli, teraz dorábam vypínač na hmlovky lenže v predajni mi predali namiesto spínacích relé rozpínacie budem to musieť utorok ísť vymeniť a zapojiť, predtím to bolo riešené tak že od baterky boli natiahnuté 2káble hore na hmlovky a v kasni bol 1kábel plusoví predĺžený a to slúžilo ako vypínač jasné že to nevydržalo a prehrievalo sa... A ešte čo ma najviac sere tak okolo 3tej trisky od predu tečie nafta priamo cez trisku niekade myslel som si že je zlá hadička na prepad aj tie som vymenil a stále to tečie neviete mi niekto poradiť čo by to mohlo byť ? utorok to od fotím a hodím sem foto kade konkrétne to asi tečie, Ďakujem za každú radu a tip 
_________________ Už len bruchpláž TDI Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td 31x10,5R15 T3
|
Ned, 07.04.2013, 17:43 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
Nazdar zajtra by som mal ísť do TN ak nezabudnem zoberiem tie húpačky
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Ned, 07.04.2013, 18:10 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

simako7 píše: Potom mal som nefunkčné vetrák išiel iba na poloho 4(najrýchlejšia) tak som vybral vypínač pekne vyčistil prešmirgloval lebo tam bolo vnútri ako keby vazeliny na tlačenej som sa čudoval a nahodil na späť jasné neišlo to tak som nad tím špekuloval asi 3hodiny a skúšal rozoberal a nakoniec som zistil že ten vypínač bol zle zapojení takže som musel prehodiť v konektore káble, a keď som to mal rozobraté tak že pozriem prečo nejde prepínať kúrenie stále ide na okná alebo na off je vypaté nič viac, no lenže tam je káblov a káblov niekto vravel že je to ovládané podtlakom ale vyzerá to že je to elektricky žiaden podtlak tam nejde ak niekto viete viac o tom kúreni tak by som bol rád keby ste pomohli, tá "vazelína" bolo asi kontaktové mazivo. Regulačný odpor vetráka si skontroloval? A ver alebo never, prepínanie klapiek smerovania vzduchu je na XJ naozaj ovládané podtlakom Výnimka je zmiešavacia klapka teplý/studený, ktorá je na starom XJ ovládaná lankom a na naovom cez elektroservo. simako7 píše: teraz dorábam vypínač na hmlovky lenže v predajni mi predali namiesto spínacích relé rozpínacie no neviem, ale ak sa bavíme o klasickom automobilovom relé, tak tie sú buď spínacie, alebo kombinované (spínaco/rozpínacie) Samostatné rozpínacie relé je celkom rarita. Nepoplietol si kontakty? simako7 píše: A ešte čo ma najviac sere tak okolo 3tej trisky od predu tečie nafta priamo cez trisku niekade myslel som si že je zlá hadička na prepad aj tie som vymenil a stále to tečie neviete mi niekto poradiť čo by to mohlo byť ?[/color] utorok to od fotím a hodím sem foto kade konkrétne to asi tečie, Ďakujem za každú radu a tip  vadná medená podložka nalomený nátrubok prepadovej hadičky prasknutý držiak vstrekovača ...
|
Ned, 07.04.2013, 18:31 |
|
 |
simako7
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54 Príspevky: 450 Bydlisko: Trenčianske Teplice
|

Ten vetrák ide už na 100% odpor som nemeral lebo som nemal s čím :/ Miešanie vzduchu bolo ovládane lankom A prepínanie bolo ovládané aspom hore cez káble bolo tam dosť káblov, takže ako to teda vlastne je ? Keby to bolo podtlakom tak ten podtlak ide priamo hore k tomu prepínaniu alebo iba ku klapkám ? Hore boli 2také konektory na to ovládanie klapiek To relé skúšal som aj na opak ho zapojiť stále to isté zapojil som ho následovne 30Hlavný prúd stály 85kostra 86to bol káble z vypínača v ktorom bol + a 87a išlo na hmlovky fungovalo to následovne keď som mal zapatí vypínač a prechádzal cez neho prúd tak relé zoplo a do 87a nešiel prúd keď som vypínač vypal tak relé vyplo a cez 87a išiel prúd. A ohľadom tej trisky bude asi najlepšie ju vybrať von lenže nie som si istí ako sa vyberá, tam je taká ako keby matice na tej triske tak tú mam povoliť nemyslím teraz maticu cez ktorú ide nafta, bodaj by to bola len tá podložka meďenná, keby bol nalomený ten nátrubok prepadovej hadičky to sa dá nejako opraviť ? A prasknutí držiak vstrekovača to je čo alebo lepšie kde ? čo drží trisku ? Pavol strašne ti ďakujem že si taký ochotní a múdry 
_________________ Už len bruchpláž TDI Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td 31x10,5R15 T3
|
Ned, 07.04.2013, 18:50 |
|
 |
simako7
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54 Príspevky: 450 Bydlisko: Trenčianske Teplice
|
Juraj zajtra idem do Brna na Autosalón o koľkej pôjdeš cca. do TN by som povedal otcovi ak bude doma ten by to vyzdvihol. Edit: Otec pôjde do Poľska zajtra takže jediná možnosť zostáva že by si to dal sestre
_________________ Už len bruchpláž TDI Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td 31x10,5R15 T3
|
Ned, 07.04.2013, 18:52 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

simako7 píše: Ten vetrák ide už na 100% odpor som nemeral lebo som nemal s čím :/ na to stačí najlacnejší multimeter za 9€ z lidla. Doplň si výbavu  simako7 píše: Miešanie vzduchu bolo ovládane lankom A prepínanie bolo ovládané aspom hore cez káble bolo tam dosť káblov, takže ako to teda vlastne je ? Keby to bolo podtlakom tak ten podtlak ide priamo hore k tomu prepínaniu alebo iba ku klapkám ? Hore boli 2také konektory na to ovládanie klapiek až do roku 98 či 99 určite. Ale to je len klapka teplý/studený. Nemá nič so smerovaním vzduchu. Klapky majú svoje vákuové servá. Taká baňatá vec z ktorej ide tiahlo ku klapke. A rozvod je hadičkami. Je pravda že vyzerajú ako káble, takže ten kto nevie o čo ide si to môže popliesť. Ty máš kúrenie ovládané posuvnými páčkami? Ak hej, tak okrem podtlakového ovládania sú tam okrem regulátora vetráku ešte dva el. spínače kvôli klime a vypínaniu vetráku priamo na tom telese ovládania a jeden podtlak je vyvedený nazad pod kapotu kvôli ventilu kúrenia (ako ho tam ešte máš) simako7 píše: To relé skúšal som aj na opak ho zapojiť stále to isté zapojil som ho následovne 30Hlavný prúd stály 85kostra 86to bol káble z vypínača v ktorom bol + a 87a išlo na hmlovky fungovalo to následovne keď som mal zapatí vypínač a prechádzal cez neho prúd tak relé zoplo a do 87a nešiel prúd keď som vypínač vypal tak relé vyplo a cez 87a išiel prúd. 87a je ROZPÍNACI kontakt použi kontakt 87 - bez toho písmena (a) 30 - prívod +12V od baterky (cez poistku) 85 - ovládanie cievky relé (12V od vypínača) 86 - kostra cievky 87 - výstup - spínaných + 12V ku hmlovkám simako7 píše: A ohľadom tej trisky bude asi najlepšie ju vybrať von lenže nie som si istí ako sa vyberá, tam je taká ako keby matice na tej triske tak tú mam povoliť nemyslím teraz maticu cez ktorú ide nafta, bodaj by to bola len tá podložka meďenná, keby bol nalomený ten nátrubok prepadovej hadičky to sa dá nejako opraviť ? A prasknutí držiak vstrekovača to je čo alebo lepšie kde ? čo drží trisku ?
vyberá sa tak že odšróbuješ hore holender (trubku s prívodom nafty) a potom vyšróbuješ celý vstrek z hlavy. Držiak vstreku je ten jeho obal - to je to čo vidíš zvonka, ten kovový valec.... nalomený nátrubok sa opraviť moc nedá. Ale dá sa zablendovať a použiť na posledný valec. simako7 píše: Pavol strašne ti ďakujem že si taký ochotní a múdry  OMG ozaj nemáš za čo. A btw ja som Pavel, nie Pavol . To len tak na okraj 
|
Ned, 07.04.2013, 19:10 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
No záleží na tom kolko má sestra rokov a potom či je zadaná ? 
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Ned, 07.04.2013, 19:26 |
|
 |
simako7
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54 Príspevky: 450 Bydlisko: Trenčianske Teplice
|
K tomú relé ja mam 4kolíkove takže 87je tam iba 87a a skúšal som prehodiť aj tú 85 za 86 stále to isté proste tá 85 a 86 podla mna slúž len aby zoplo to relé a to je asi aj jedno ako to je proste tam musí ísť prúd a kostra aby to spojilo aspom si to tak myslím. No to kúrenie rozoberem a odfotím ako to vyzerá no mne sa moc nezdalo že by to bol podtlak mal som to odpojené obi dva tie konektori 1bol na 100%konektor na elektriku tam bolo asi 6káblo a ten druhý to bol taký zvlášny ako keby také trubičky úplne tenučké ale z toho konektora išli ako keby normalne káble nie žiadne hadičky no nevadí pozrem odfotím a uvidí sa. A tá triska bude najlepšie hu dať von a pozrieť čo jej je, a nieje to problém dať von ide to pekne alebo to zvykne ísť von ťažko. Takže keby bol prasknutí obal trisky tak asi jedine dať druhú čo.
_________________ Už len bruchpláž TDI Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td 31x10,5R15 T3
|
Ned, 07.04.2013, 20:04 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
simako7 píše: K tomú relé ja mam 4kolíkove takže 87je tam iba 87a a skúšal som prehodiť aj tú 85 za 86 stále to isté proste tá 85 a 86 podla mna slúž len aby zoplo to relé a to je asi aj jedno ako to je proste tam musí ísť prúd a kostra aby to spojilo aspom si to tak myslím. 85 a 86 je cievka rele - aby to zoplo ak tam nemas 87 tak je to naozaj len ROZPINACIE rele - tie sa casto pouzivaju v autoalarmoch simako7 píše: .... a ten druhý to bol taký zvlášny ako keby také trubičky úplne tenučké no a to su tie podtlaky  simako7 píše: A tá triska bude najlepšie hu dať von a pozrieť čo jej je, a nieje to problém dať von ide to pekne alebo to zvykne ísť von ťažko. Takže keby bol prasknutí obal trisky tak asi jedine dať druhú čo. ano druhu. A ide to normalne. len musis mat taky trubkovy kluc na to
|
Ned, 07.04.2013, 21:11 |
|
 |
APAČ
Učeň
Registrovaný: Uto, 19.02.2013, 13:52 Príspevky: 11 Bydlisko: Ilava
|
Juro , je to trochu od temy, ale chcel som sa opytat na ten kompresor co si robil z klimi. Hlavne na to primazavanie. Ja mam ZJ a chcem sa do toho pustit. Vdaka za rady.
|
Ned, 07.04.2013, 21:22 |
|
 |
simako7
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54 Príspevky: 450 Bydlisko: Trenčianske Teplice
|
No a tie hadičky na podtlaky môžu byť poškodené niekde medzi tím prepínačom a klapkou, inač bohvie ako to nedržalo v tom prepínači(v tom kde si volím či ma fúkať na okno atď...) Posnažím sa to čo najskôr pofotiť a aj tu trisku dať von. No to relátko ja som si vypítal že chcem si urobiť prídavné svetlá cez relátko že nech mi dá relátko na to, ešte som to ani nedopovedal a už ho vitahoval tak som kúpil rovno 2, prídem pol dna sa s tím serem a nakoniec zistím že relátko je asi zle. A tá triska keby bola nejako poškodená že by sa už nedala opraviť to bude asi drahý špás čo ? Ak vieš orientačnú cenu tak do PM mi to hoď ale dúfam že to bude len ten prepad alebo ešte lepšie by bolo keby to bola tá podložka meďenná
_________________ Už len bruchpláž TDI Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td 31x10,5R15 T3
|
Ned, 07.04.2013, 21:43 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot] |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|