Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 07.05.2025, 14:04
Dnes je streda 7. mája 2025, meniny má Monika a zajtra Ingrida




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 80 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Nas Medvedik 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bubo píše:
no ja tam mam hladasa 300D- pisu 83Kw, ale nerobi to ziadne zazraky z tim autom, v terene sa da ale ako nahle sa dostane na cesu tak ide je strasne lenivy , da sa sice rozkotulat na tych 130 ale to musi byt asi 3km rovinka a plyn na podlahe.
Chcem tam kupit 300TD ale to az ked budu bubaky navyse



V robote máme G 290 TD 88 kW, a je to to isté, akcelerácia žiadna, na 130 km/h s vetrom v chrbte a dolu kopcom, v teréne nemá problém, len sa prehrieva, treba dávať pozor na teplotu pri pomalej jazde v teréne a pri rýchlosti nad 110 km. Takže s tou 300 TD to nebude o veľa lepšie.


Pon, 21.01.2008, 22:42
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MARTINO píše:
Eddef píše:
Veľmi pekné, malé, šikovné. A j živé.
V pohode má len 5400 Kg, 280 CDI, 2990cm, V6, 135 kW


Eddef ak nie je tajne ,ešte nejake bližšie info o tom motore nemaš? zda sa mi ,že na pomaly 5,5 tony auta ,,živo,, rozhybat sa mi zda ten motor slaby :oops: //len moj nazor :oops: //


Tiež si myslim, že 400 CDI by bolo lepšie, ale tie tento rok končia podľa info v Grazi.

čo sa týka tej 280 CDI 135 kW/ 3800 ot/min, 400 Nm/1600-2600 ot/min Obrázok
Viac si nepämatám, papiere mám v robote.


Pon, 21.01.2008, 22:49
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 22:22
Príspevky: 134
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A to chodis na tom obrnenom v robote???, ci na klasickom
a ten co mam vyhliadnuty ten ma 130Kw a ostatne si nepamatam ale ked som to porovnaval z tym mojim tak je o kusisko lepsi, ci vykonovo, tak aj krutakom. A este jedna vec ma na tom mojom stve , mam tam iba 4st prevodovku, a ked chcem ist tych 130 tak motor ide na take otacky ze cakam hedy my cosi slkepoce


Pon, 21.01.2008, 23:05
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bubo píše:
A to chodis na tom obrnenom v robote???, ci na klasickom
a ten co mam vyhliadnuty ten ma 130Kw a ostatne si nepamatam ale ked som to porovnaval z tym mojim tak je o kusisko lepsi, ci vykonovo, tak aj krutakom. A este jedna vec ma na tom mojom stve , mam tam iba 4st prevodovku, a ked chcem ist tych 130 tak motor ide na take otacky ze cakam hedy my cosi slkepoce



Na klasike údržbárskej, obrnené nemáme, tá 290 DT má tiež 4 st. prevodovku, max ot 4000 a ked ideš 130 tak má 3800 ot/min. skoro na vrchole, zato sa hreje.

Obrnené mám toto: Obrázok


Pon, 21.01.2008, 23:10
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Inak, myslím, že na OFF je najlepší hladký Diesel. žiadna elektronika, keď mu nezoberieš naftu nič ho nezastaví a cez redukovanu prevodovku nemáš problém. Môj názor - moja skusenosť.


Pon, 21.01.2008, 23:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1239
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Eddef píše:
... žiadna elektronika, keď mu nezoberieš naftu nič ho nezastaví a cez redukovanu prevodovku nemáš problém...


jj presne tak... :smt151 naftu,vzduch a ide furt :wink:

btw 290TD a 300TD su uplne ine motory. 300 je dost lepsia :-)


bubo: pekne si to porobil :smt023 krasne gecko :smt151 :smt038

btw trosku OT: v CZ je jedno G na predaj 2.5TD 20V 150BHP
cena 250K CZK
ale: je kratke :?
http://www.mercedes-classic.cz/forum/re ... 44&t=97044


Obrázok

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Pon, 21.01.2008, 23:50
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
biker píše:
Eddef píše:
... žiadna elektronika, keď mu nezoberieš naftu nič ho nezastaví a cez redukovanu prevodovku nemáš problém...



btw 290TD a 300TD su uplne ine motory. 300 je dost lepsia :-)


[/img]



to je pravda, ož v tom, že 300 TD je 6 válec a 290 TD 5 válec


Uto, 22.01.2008, 0:03
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32
Príspevky: 145
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
300TD 177PS je este posledny z tych starych komorkovych motorov, co sa davali aj do W124. Uz je tam ale dost veci ovladanych pocitacom-napriklad turbo a pomerne malo miesta, ked chces nieco opravovat po ceste. 290TD ma zase tu nevyhodu, ze je tam palivove cerpadlo Bosch tusim EDC a to je dost nachlyne na kvalitu nafty a vodu v nej. Takze nejazdi ani na fritak.

To Bubove je myslim to auto z Petrzalky, tam by mal byt motor z W124 6valec 12ventil(OM603). Ja by som ho asi vymenil za to iste s turbom nejakych 150PS v serii. Vacsim turbom, upravenym palivovym cerpadlom a ladenymi vyfukovymi zvodmi sa da z toho motoru v pohode dostat 200PS+ bez problemov s elektronikou.

Este ta 400CDI, tak pokym viem, tak ta sa uz nevyraba od leta 06.


Uto, 22.01.2008, 9:39
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15
Príspevky: 111
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Luky píše:
300TD 177PS je este posledny z tych starych komorkovych motorov, co sa davali aj do W124. Uz je tam ale dost veci ovladanych pocitacom-napriklad turbo a pomerne malo miesta, ked chces nieco opravovat po ceste. 290TD ma zase tu nevyhodu, ze je tam palivove cerpadlo Bosch tusim EDC a to je dost nachlyne na kvalitu nafty a vodu v nej. Takze nejazdi ani na fritak.

To Bubove je myslim to auto z Petrzalky, tam by mal byt motor z W124 6valec 12ventil(OM603). Ja by som ho asi vymenil za to iste s turbom nejakych 150PS v serii. Vacsim turbom, upravenym palivovym cerpadlom a ladenymi vyfukovymi zvodmi sa da z toho motoru v pohode dostat 200PS+ bez problemov s elektronikou.

Este ta 400CDI, tak pokym viem, tak ta sa uz nevyraba od leta 06.

Je to možné, možno máš presnejšie info.

K tej 290-ke a nafte: Vcelku to zvláda, už sme ju krmili "kadejakou" naftou "vojenskou" vcelku to šlo, bolo to poznať na výkone a prehrievaní. Skôr je háklivá na parafín - nepriepustný palivový filter, ale to čerpadlo to zláda.

Luky, mohli by sme viac pokecať o tých G-čkach, zaoberám sa nimi, ale nik nevie všetko a ani ja, rád si rozšírim info. Ďakujem.


Uto, 22.01.2008, 10:24
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 22:22
Príspevky: 134
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
biker píše:
Eddef píše:
... žiadna elektronika, keď mu nezoberieš naftu nič ho nezastaví a cez redukovanu prevodovku nemáš problém...


jj presne tak... :smt151 naftu,vzduch a ide furt :wink:

btw 290TD a 300TD su uplne ine motory. 300 je dost lepsia :-)


bubo: pekne si to porobil :smt023 krasne gecko :smt151 :smt038

btw trosku OT: v CZ je jedno G na predaj 2.5TD 20V 150BHP
cena 250K CZK
ale: je kratke :?
http://www.mercedes-classic.cz/forum/re ... 44&t=97044


Obrázok


No ved to je dobre ye je kratke, nie????
Ja by som dlhe ani nechcel, sa my akosi nepaci :?

A Luky mas pravdu je z petrzalky a aj ten motor je tam co pises, co nebodaj bolo tvoje???
A ja som tam, mal namysli dat ten 300TD 130Kw 24Ventil, da sa zohnat za 50 000,- len sa bojim tej eektroniky


Uto, 22.01.2008, 23:05
Profil
Majster Slovenčinár
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:07
Príspevky: 957
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Poznám jedného maníka ktorí vie o Mercedesoch snáť všetko a raz sme sa tak bavili a do toho Gčka by nemal byť problém dať aj motor napr zo starého Piana

_________________
Ja a slovenčina :-)
Toyota LC 61


Str, 23.01.2008, 2:00
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kmoter píše:
...... do toho Gčka by nemal byť problém dať aj motor napr zo starého Piana


Ak by niekto chcel , tak taký starý klavír mám doma :-D

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Str, 23.01.2008, 2:33
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32
Príspevky: 145
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ne, ne auto nebolo moje, ale istu dobu to bolo v BA snad jedine W460, takze si nan pamatam.

Co ja viem, tak ten motor Om606 177PS ma pocitacom kontrolovanu palivovu pumpu a wastegate turba. Palivovu pumpu mozes nahradit nejakou inou z Om603 3.0 alebo 3.5, respektive nechat si niekde postavit hybridnu 603/606. Ten wastegate funguje myslim nejako tak, ze vakuum ho drzi zavrety, takze treba vymysliet jako tam to vakuum vyrobit a zrusit. Nejako by sa na to vraj dalo vyuzit ERG ale clovek co mi to vysvetloval nehovori po slovensky takze som mu uplne nerozumel. Jednoduchsie by mozno aj bolo dat tam nejake ine turbo(napr. z dodavky).

Celkom by som este videl aj problem s tou tvojou prevodovkou. Dost pochybujem ze to 4 stupnovy manual zvladne. Takych 200 Nm by este bolo v pohode, ale 606ka ma vyse 300. Om 606 sa robilo iba s automatom, ale mala by tam sediet aj manualna 5 stupnova prevodovka z 290GD, kod ma 717.daco. Pocul som ze niekto tiez stavia podobne auto(zatial je to vo faze diely v garazi) a planuje tam dat prevodovku z CLK, presny kod neviem ale je to 6stupnovy manual. Najlepsie by ale asi aj tak bolo dat tam automat z W124 alebo z dodavky.

S tym Pianom moc neviem ako by to bolo uzitocne. Ten motor Om 617 88 PS co sa daval normalne do 300GD bol druhy najsilnejsi diesel v Piane, potom bol uz len Om 617A 120 PS s turbom, ale ten sa daval len do kombikov, ktorych bolo vyrobenych len par a do sedanov, ktore sa predavali len v USA. Takze celkom problem ho zohnat.


Str, 23.01.2008, 16:45
Profil
Čumil

Registrovaný: Uto, 28.11.2006, 21:38
Príspevky: 3
Bydlisko: Highland ČR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mám v Géčku motor 3,0 TD 617952, 92kw/125PS (to je ten z piána kombi) po generálce a jede jaxvině. Dal jsem kvuli velkejm kolum 34" pomalejší 4kvalt. převodovku a přesto po dálnici jede f pohodě 140km/h a šel by i víc, ale to raději až po zajetí.

Mimochodem - jeho váha je 2040kg po natankování.

_________________
Motor začíná u šesti válců.
Kdo nemá Géčko ten jako by nebyl!!!


Ned, 16.03.2008, 21:08
Profil ICQ
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 22:22
Príspevky: 134
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Cawte
No dnes som skúšal nahadzovať 35" pneu a celkom slušne to vyzerá
Obrázok
Obrázok
Obrázok
A tu som skusal krizenie
Obrázok
krizi to cca 60cm
Obrázok
Obrázok
A tu su nejake starsie fotrcky z vozenia
Obrázok
Obrázok
A tu je nieco z Tisovca
Obrázok
Obrázok
A ako naschvál mi toto vypadlo cestou z Tisovca, našťastie iba 10Km od domu tak som nemal ďaleko
Obrázok
Celkom srande kvôli tomuto stalo G 6 týždňov :cry: :cry: :cry:


Str, 04.06.2008, 22:03
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 80 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: