Dnes je streda 25. júna 2025, meniny má Tadeáš a zajtra Adriána
Autor |
Správa |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
ruta píše: Prevrtani na 4,6???? 
šicko musíš hned prezradiť ?? 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 15.10.2008, 9:31 |
|
 |
ruta
Učeň
Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
|
Andrej píše: ruta píše: Prevrtani na 4,6????  šicko musíš hned prezradiť ?? 
 šicko ni, enem to, co mi proběhlo palicou 
|
Str, 15.10.2008, 9:33 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
da sa beztresne prevrtat aj 4.0 ci len 4.2ka ? 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Str, 15.10.2008, 10:01 |
|
 |
ruta
Učeň
Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
|
masurko píše: da sa beztresne prevrtat aj 4.0 ci len 4.2ka ? 
No mam pocit, ze u 4,2 to jde lepe, Harley na Cz foru to tusim kdesi rozebiral, ale u ctyrlitra to jde samo taky, enem to bude rekl bych DROBATKO narocnejsi co se tyce financi 8) 8)
|
Str, 15.10.2008, 10:06 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Jo jo da sa prevrtať na 4,6 a potom človek može mať v maxime nejakých 400 koníkov a 600Nm  no a drobátko to je trochen viac ako cena za ktorú predávaš svoje Xj  (x2 a si tam cca  )
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 15.10.2008, 10:17 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

trochu to tu pletiete:
prerábka 4litra na stroker je v podstate kobinácia 2 motorov.
výsledný objem môže byť od 4,5 do 4,7 litra, podľa výbrusu.
základom je blok z klasického 4 litra a kľuková hriadeľ s ojnicami zo 4,2 litra.
To je nutné minimum na prerábku, ostatné môže v podstate ostať, ale nie je to ono.
Ak to má byť poriadne, tak treba použiť dobý blok zo 4 litra (ideálne ho dať zröntgenovať), najlepšíe tak rok 99.
Urobiť 1. výbrus, k tomu:
dobrá vyvážená kľuka zo 4,2,
nové ložiská, ojnice, kované piesty (napríklad od Sealed Power), tvrdené chrommoly krúžky,
upravená vačka (napríklad od Crane)
nové hydrostavy a tyčky,
výkonnejšie olejové čerpadlo (Melling)
dvojitá rozvodová reťaz aj s kolami (Cloyes)
klasické vahadlá ventilov nahradiť Roller rockers
kvalitná sada tesnení (FelPro)
26 lbs vstrekovacče (Accel)
výkonnejšie zapaľovanie (Accel, HiFire...)
Zvačšiť priemer throttle body, použiť otvorené sanie (KN...)
iné výfukové zvody (Pacesetter, Borla, Banks...)
Hi flow katalyzátor (alebo bez)
kvalitný tlmič výfuku (Flowmaster) - komu nevadí hluk tak GlassPack alebo Cherry Bomb
Takýto motor má vo výsledku cca 270 -300 HP a cca 480 Nm
|
Str, 15.10.2008, 14:46 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Palko, pozerám, že tu mnohým popraskali všetky poloosi už po prečítaní tvojho príspevku.
Apropó, je na slovensku alebo v čechách známa a uspešná takáto úprava, či skôr výroba motora??
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 15.10.2008, 21:26 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
ja viem o dvoch Palino a myslim palo cherokee nieco spekuluje ak sa nemylim 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Str, 15.10.2008, 21:27 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Kapo píše: Palko, pozerám, že tu mnohým popraskali všetky poloosi už po prečítaní tvojho príspevku.
Apropó, je na slovensku alebo v čechách známa a uspešná takáto úprava, či skôr výroba motora??
Zavidis Kapo, co? to sa patrolu stym jeho teplelnym strojom veru stat nemoze 
_________________ zelena mrdka
|
Str, 15.10.2008, 21:36 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
To teda nie. Patrolu veru poloosi nepukajú.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 15.10.2008, 21:42 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
no vsak to je jasne!, ani jeepu by so 115 hp nepukli 
_________________ zelena mrdka
|
Str, 15.10.2008, 21:50 |
|
 |
dzordzo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 26.02.2007, 14:27 Príspevky: 399 Bydlisko: Bratislava
|
palo-cherokee píše: trochu to tu pletiete:
prerábka 4litra na stroker je v podstate kobinácia 2 motorov. výsledný objem môže byť od 4,5 do 4,7 litra, podľa výbrusu.
základom je blok z klasického 4 litra a kľuková hriadeľ s ojnicami zo 4,2 litra. To je nutné minimum na prerábku, ostatné môže v podstate ostať, ale nie je to ono.
Ak to má byť poriadne ...
iba sa mi to zda, ze je to nakladne a komplikovane? neni rozumnejsie tam rovno implementovat iny velky motor s poriadnym vykonom a krutakom ktory sa da zohnat za zlomok tychto investicii?
_________________ unlimited
|
Str, 15.10.2008, 21:51 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
dzordzo neviem či tam zase počiatočnú výhodu nedorovnajú náklady a prácnosť úpravy elektroniky a ostatných napojení na "okolie" motora.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 15.10.2008, 22:00 |
|
 |
dzordzo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 26.02.2007, 14:27 Príspevky: 399 Bydlisko: Bratislava
|
diesel píše: dzordzo neviem či tam zase počiatočnú výhodu nedorovnajú náklady a prácnosť úpravy elektroniky a ostatných napojení na "okolie" motora.
tazko povedat. je to prilezitost zbavit sa vsetkeho nepotrebneho.
_________________ unlimited
|
Str, 15.10.2008, 22:25 |
|
 |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
pal píše: Zavidis Kapo, co? to sa patrolu stym jeho teplelnym strojom veru stat nemoze 
Ak sa dobre pamätám / a ja sa väčšinou pamätám dobre /, tak som ja tebe dával vodu keď ti vrel motor na dípke. Tak nerýp.
|
Str, 15.10.2008, 23:38 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|