Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 23.06.2025, 17:25
Dnes je pondelok 23. júna 2025, meniny má Sidónia a zajtra Ján




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
 YJ KAO 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palo-cherokee píše:
rado nd píše:
YJ KAO píše:
ale aby sa ti brácho j....l s autom do rána do 5 a o 7ho budíš?!?


V určitom veku to začína byť pohodlnejšie ako trčať doma a plniť si povinnosti.


som nevedel že tie3súses3 :-D :D




Nó myslím, že zúčastnené strany už v tom majú jasnejšie a tým pádom sa 3ses3 sa nekonajú :-D :-D :-D


Čo sa týka offu:
Hotové je
http://offroad.laugo.sk/viewer.php?albid=5&stage=1

1. nové brzdy
a/ front - grand vitara chladené kotúče komplet prerábka
b/ bubny, nová ručná - komplet prerábka
2. nové čapy riadenia
3. nové diffy aro - pomer 4,7
4. nové poloosy
Zásluhy Fajer

mvôj KAO je u Pala-cherokee a závery?

Tak toľko ospevovaná kúpa sa kompletne vyfarbila a síce :
týka sa len podvozku tož treba urobiť-

1. zvody z motora ako aj kompletné výfuky musia ísť nové aj s koncovkami- je to celé odhnité
2. nové uchytenie náprav - -aktuálne nedostatočne pritláčajú péra /výkres konštruktér a laser/
3. výroba nového skidplate pod redukčnou /úplne rozj.....ý silenbloky v p...., vymedzenie po bodylifte nix/
4. výmena všetky perá /front 6list, rear 4list-zosílený/
5. výmena všetky tlmiče a naváranie nových kotvení
6. výroba stabilizátoza rear, montáž predného
7. GO prevodoviek -primárna a redukčná sú asi viete kde
8. dýchanie náprav
9. výmena nových húpačiek
10. výroba nových dorazov/aktuálne sú na nové perá krátke a dochádzalo po boldylifte k prepérovaniu/
11. oprava /výmena/ tyče riadenia a kĺbu
12. vyosenie kardanového kríža /opisuje elipsu/ k aro náprave, vyváženie kardanu


"Pali radšej nepozeraj ten zadok rámu bo ma asi rozveselíš-opäť! "

http://offroad.laugo.sk/viewer.php?albi ... imgid=1052

a budka ?

a/ komplet do vývaru a radiovka+striekanie, minimálne okenný rám čelné sklo a dvere new, blatníky.
b/ komplet new elektrika - minimálne odstránenie starej z pôvodných pripojení pred výmenou motora a prevodovky

skrátka celé na novo! bližšie časom

PS: kde sú tý zadrbávači a obhajcovia pôvodného majiteľa z offcz ?

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Sob, 06.02.2010, 17:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mno setrženo podtrženo, asi si budem musieť do dielne pribaliť aj spacák :-D

A apropo treba zohnať učka (mno zase som perlil) v prvom rade na priemer 90mm aby vedel čmárať v cade ostatné veci, predstava šablony sú podla čoho sa to skopčí.

Úchyty na tlmiče sa budu riešiť až budu fix nápravy na listoch a na ráme. Má to svoje zákonitosti a nakoľko aj tak je predný ujebabraný tak treba poriešiť nanovo všetky úchyty nech to nevyzerá ako vrabčie hniezdo.

Takže roboty jak na kostole. :roll:

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Naposledy upravil Andrej dňa Sob, 06.02.2010, 20:34, celkovo upravené 1



Sob, 06.02.2010, 18:03
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
YJ KAO píše:

b/ bubny, nová ručná - komplet prerábka
- blbost , rucna nieje momentalne vobec, bude riesena az pri prerabke zadku na kotuce a podla vsetkeho tam naimplementujem hydrauliku

YJ KAO píše:
4. nové poloosy
- nove su tam este neni, ale veci su uz skladom a riesenie je nasledovne: do diffu v predu ide dlhsia cast poloos AROM461 a kratsia bude s UAZ469 ktora ma priemer 32mm ; sucastne je potrebne vymenit naboje , ktore na jednej strane pasuju na osku M461 a na druhej strane maju vonkajsok na ktory ide priamo nasadit-bez uprav volnobezka UAZ469 , je potrebne prerobyt jedno puzdro , ktore vymedzuje kratsiu cast poloosy v oske naboja nakolko AROM461 ma priemer 35mm a UAZ469 ma 32 a je odsadena o cca 8mm .
Ziskas tym volnobezky na predku bez kadejakych krkolomnych dratopreriezavok
YJ KAO píše:
Zásluhy Fajer
dalsia blbost
YJ KAO píše:
1. zvody z motora ako aj kompletné výfuky musia ísť nové aj s koncovkami- je to celé odhnité
nieje to odhnite, akurat je to uplne na hovno riesene, je to zobrate so stareho ZJ 4.0 a zavadzia to prednemu kardanu, prevodovke a pokial nabehnes niekde na suter v prejazdovom uhle tak to cele urves. je to nedomyslene a nedoriesene, akurat tak na ozdobu, prehrieva to naviac kastel
YJ KAO píše:
2. nové uchytenie náprav - -aktuálne nedostatočne pritláčajú péra
no toto je trochu obsirnejsi problem, ale v zaklade nieje mozne pouzit dane uchytenie, nakolko sa majster tesar utal, Ucka dal uplne mimo plochy na to urcenej a zosilenej , okrem toho je na foto vydiet ako je to smejdacky riesene, nic nedolieha a dokrutene je to jak slak
YJ KAO píše:
4. výmena všetky perá /front 6list, rear 4list-zosílený/
pera su v predu 4list a vzadu 6list
YJ KAO píše:
6. výroba stabilizátoza rear, montáž predného
o tom silne pochybujem , na dany ucel zrejme nebude potrebne riesit stabiky a tie HDckove pera taktiez urobia svoje
YJ KAO píše:
12. vyosenie kardanového kríža /opisuje elipsu/ k aro náprave, vyváženie kardanu
to ze je tam trochu diff bokom by az taky problem nebol , problem je ze ked naprava ide dole tak kardan uz nema miesto na pracu a zalamuje sa, cize musi tu ist dvoj kryz k redukcke. inak ti to ten kardan v krizeni vzdy odtrhne a mozes lahko oddr...t aj sye samozrejme aj s redukciou.

YJ KAO píše:
b/ komplet new elektrika - minimálne odstránenie starej z pôvodných pripojení pred výmenou motora a prevodovky

CHero s akou novou elektrikou mi ho kua furt strasis... to ze tam chalani nechali stare kable nieje nova elektrika, bracho sa elektr. desi, tak ho pls nestras.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Naposledy upravil fajer dňa Ned, 07.02.2010, 9:30, celkovo upravené 1



Sob, 06.02.2010, 19:54
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.08.2009, 23:12
Príspevky: 34
Bydlisko: CZ
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Čao, jsi se ptal kde jsou ty obhajovači bývalého majitele, tak tady jsem.
Jen víš dobře co mně dostalo. Za ty peníze? To bylo to proč jsem se do tebe pustil, ale jinak vím že tohleto auto jen jezdilo a servisní intervaly byli akorát při tankování.

Nebylo to zaměřeno proti tobě samotnýmu.

Jinak pravidelně sleduju jak jste se do Wrány pustily a jak vám jde ODBORNÁ práce pěkně od ruky.
Jen tak dál, a bude více dobrých aut mezi lidma.

_________________
+420773933200


Ned, 07.02.2010, 22:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak teraz zadrbem trochu ale tie pera mam aj ja tak riešene ako vy a mám to kurwa tvrdé, pri tom som stabíky vyšmáral von... premýšlal som ešte nad tlmičmi, ale teraz ked budem dávat M461 nápravy tak bude treba aj dlhšie tlmiče... tak aké? popríp. z čoho? aby to mal v poho zdvih a bolo to komfortnejšie ako toto

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Uto, 09.02.2010, 1:32
Profil ICQ
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
11-12.2.2010 - priprrava a vyroba obrub na napravy,
nakolko povodne su v dezolate, musia ist nove, rpicom treba riesit sucastne aj zaklon diffov, uchytenie pier.
http://offroad.laugo.sk/viewer.php?albid=173&stage=2

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Sob, 13.02.2010, 0:42
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19
Príspevky: 431
Bydlisko: Modra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kajo naco su v tom drzaku listakov 3ry diery a nebolo by lahsie to spravit z ucka?


Sob, 13.02.2010, 13:17
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dobrá práca Fajer.

Filipe - veru nie U-profil vhodného prierezu proste nieje, najmä čo sa týka šírky a výšky, nakoľko to musí byť určitou časťou privarené na nohavicu. Rovnako dolažitá je aj hrúbka materiálu. Štandartné úchyty na XJ su tuším z nejakej 3-4mm materálu. Tie uchyty na YJ origo aracke su nedostatočné a su mierne zdeformované, nehovoriac o nevyhovujúcom uchytení ktoré s akrúti a umožnuje aj pohyb listov do strany. Tieto sú z 8mm plechu.

Z návrhu ktorý som robil sa vycházdalo z úchytov pre ford 8,8, ktoré su štandartne robené jednou firmou v USA. (názov nejako neviem vyloviť v pamäti).
3 dieri sú preto lebo aj pomocou nich sa doladuje umiestnenei nápravi a sklon.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Sob, 13.02.2010, 13:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RENSO píše:
mám to kurwa tvrdé, pri tom som stabíky vyšmáral von... premýšlal som ešte nad tlmičmi, ale teraz ked budem dávat M461 nápravy tak bude treba aj dlhšie tlmiče... tak aké? popríp. z čoho? aby to mal v poho zdvih a bolo to komfortnejšie ako toto


No mal možnosť previesť na tomto YJ a žeby to bolo moc zrovna pohodlné to nie, drmcá to jedna radosť. Jednak su tlmiče v prdeli a jednak komplet listy maju svoj život za sebou.

Aké v konečnom dosledku tam pôjdu tlmiče ešte nieje jasné uvidí sa podla dlžky čo bude treba nakoľko sa nanovo robia aj úchyty tlmičov.
Ja by som tam dal dnes asi monotube od RE, Twintuby, tlmiče od procompu a pod su dosť s kavlitou nahovno a nič to nevydrží. IM asi taktiež nie tvrdé bez nahodenia zbytočnej hromady železa na auto tiež nebudu fungovať. Nejako druhé nekomentujem nepoznám.

Kždopádne nejaký komfort nečakaj, to by trebalo struny aby to bolo komfortnejšie.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Sob, 13.02.2010, 14:21
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pokrok je neodvratiteľný za tie mesiace! Bolo to kus psycho, ale pokračuje to.
Stálo to zopár nervov, ale zháňanie nových,resp. starších dielov a súčiastok v top stave sa oplatilo. Máme pomerne výbornú prevodovku zo 4,2-vzniknuté nutné zlo prispôsobenia 4.0motor ku prevodovke zo 4,2 je vypúzdrenie ložiska, vymenená spojka-lamela,pritlačný tanier,ložisko, druhá redukčná- z tej mojej zostal triedený šrot.Foto prikladám

Obrázok

Veľmi zaujmavo dopadli hriadele /vybrúsené osadenia hriadelí mazané blatomazom/ a vidličky, ktoré boli vybrúsené aj mimo rozsah rotácie ozubení (musel to byť mazec presnosti vedenia hriadele) keď ozubenie-prevody ryhovalo držiak vidličky / zárez pri vodiacej tyčke/
Obrázok :smt123
vybrúsená vydlička
Obrázok :smt093

Tlmiče sú tiež po smrti, takže výmena z uaza 461, sú dostatočne dlhé. Staré vypadajú nasledovne:
Obrázok :smt078

Elektrika tam bola tiež trochu prehnatá. Keď to chlapci vystrihali, s malými úpravami zrazu všetko funguje :smt129

Obrázok

skid plate je po vyvarení a bude tam už v inej pevnostnej kategórii (dúfam):smt162
Obrázok
rám tiež nezostal neporušený - kopec dier a krásna fraktúra, ktorá robila z wrany dve v polovičke -riešenie preplátovať a poriadne prevariť!
Aj tak mali iný ritný samosvor keď s tým autom skákali na medziach - Wrana je fakt perfektná kára blbu vzdorná!!!
:smt123
Obrázok
Obrázok
Obrázok
nový výfuk nie po stranách ale pekne do zadu s ukončením za zadnou nápravou tak aby sa mi ho nepodarilo urvať! Ja ho aj tak asi dám :-D

Obrázok

Práve sa spracovávajú kardany s úmyslom dať do predu aj na za
dnú nápravu dvojkríž a spevnenie zadnej nápravy pozdĺžnym stabikom.

Pokračovanie bude na budúce! zatial good night!

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Pon, 17.05.2010, 22:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skid plate si nespúšťal, prevodku si spustil upravou silentblokov? alebo CV a SYE dostačujú?

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Str, 19.05.2010, 19:27
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Nóóó vitááj!
Renso žiadne spúšťanie!
Všetko vyriešia dvojkríže na kardany-v predu aj v zadu. Ten do predu možno nieje ani taký nutnýje to na hrane, ale do zadu je treba na klasický kardan je tam veľký uhol a potom ho príliš zalamuje a ide do trubiek.
Takže je treba mierne natočiť nápravu, ukotviť, pozdĺžnym stabikom ukotveným o rám a potom vymerať uhol a dĺžku kardanu, prasknúť tam dvojkríž a finito.
Práve naopak bodylift idem dať preč, lebo je to zbytočne vysoké(rebrik do budky)
Dôvod je že ešte to nechávam(zatial) na staré perá aj keď stoja uplne za ...,
výmena bude v ďaľšom kole a tie to tak pridvidvihnú (cca 10cm)že výška bude po vyhodení bodyliftu cca o 5cm vyššie ako je to teraz. To by už jednoduchý kardanový kríž nezvládal.

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Štv, 20.05.2010, 7:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25
Príspevky: 713
Bydlisko: Namestovo
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze ak som dobre pochopil tak pri vecsom lifte neptreba pustat prevodovku ale drbnut tam dvoj krize na obe strany kardanu??

_________________
JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,


Štv, 20.05.2010, 10:43
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Poslať xxx
veľmi správne-spúšťanie prevodovky nieje celkom šťastné riešenie aj keď na to samozrejmä vymysleli chytré hlavičky doplnky-každá vibrácia(nieje ich málo) na dlhšej ploche ukotvení robí svoje, ako aj namáhanie silenblokov na motore a prevodovke+ich prihnutie,ktoré zákonite dosiahneš pri spustení, presunutie oleja z motora do zadnej časti vane platí aj pre prevodovky(aj keď sa to zdá nepatrné ale po určitom množstve km .....)nemusí dostatočne primazávať a prepĺňať motor aj prevodovky vyššou hladinou oleja ako je predpísané tiež nieje moc vhodné a doliať na správnu hranicu bez rozrezaného motoru a prevodoviek, ako a kto určí koľko coperfield? atd atd atd atd .....................
Nechcem hrať múdreho ale tý ktorí tú káru konštruovali origo prevedenie neboli úplný k....... ale všetky tieto parametre museli brať v úvahu a rozpočítať,aby niečo to auto znieslo, inak by mohli motor s prevodovkami pre prestavbu postaviť aj kolmo.....

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Štv, 20.05.2010, 20:42
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
VEEEEĽMI ZAUJíMAVý POZNATOK - zadná náprava a jej práca pri dostaní do záberu - nevyhnutnosť použitia pozdĺžneho stabilizátora zadnej nápravy pri osadení pier pruženia nad nohavicu nápravy - krásne vidieť ako zvlní perá (kto chce vidieť výsledok tak to mám vo fyzickom vyjadrení na mojom vlastnom(niečo podobné sa deje aj pri osadení pier pod nápravu aj keď v nepomerne menšom rozsahu ale dej sa to aj tak - samozrejm§ je iné rozloženie ťažnej sily a správnejší záber - určite si to mrknite mne vypadli bulvy:
http://www.youtube.com/watch?v=M0_IPBsl7BI
http://www.youtube.com/watch?v=Hv6HZVv4GUo&NR=1

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Pia, 21.05.2010, 0:23
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: