Dnes je streda 7. mája 2025, meniny má Monika a zajtra Ingrida
Grand Cherokee WJ 4,7 V8 by romo11
Autor |
Správa |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
dnes som obvolal asi 5-6 e-shopov a BFG AT nikde nemaju, vraj ani v Madarsku v sklade michelinu niesu, vraj kvoli krize vyrobili minuly rok menej pneumatik a preratali sa, vsetky sa predali, nove budu az v prvej polovici marca...
31" som chcel povodne aj ja ale kedze s autom budem aj prives tahat nechcem moc trapit automatku a dam radsej pneu origo rozmeru...lift 2" pojde co najskor...len potom zas budem musiet riesit ako dat tazne nizsie na pouzitelnu vysku 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Pon, 18.01.2010, 22:33 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
videl som to aj tu na fore, existuje pre mna, ja mam origo US tazne- stvorhran- s ktoreho ide gula dole a nie rovno...bolo by to v celku jednoduche...
myslim ze pri 31" by automat "nemal mat ziadny" problem a este v kombinacii so 4,7 V8 ani nehovorim...ked pozries na tu taznu silu co das zan
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Str, 20.01.2010, 10:07 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
no ja uz som objednal Conti Cross Contact AT v rozmere 245/70 R16 a tazne tam nemam origo ale dorabane, zaves je na dva sroby a nie ten origo stvorhran...musei este premerat v akej vyske je gula a pripadne to nejak dam upravit ked bude po lifte moc vysoko 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Str, 20.01.2010, 10:47 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Dnes som dojazdil nadrz plynu a vysla mi spotreba cca 21,9l /100km, je v tom cca 260km po dialnici rychlostou 130km/h a cca 190km po BA v zapchach, studene staarty a trasy do 10km - cesta do prace.
Mal by som dotaz na ostatnych WJckarov s V8 ako ste na tom so spotrebou? Mne to pri tejto nizkej teplote a kratkych tratiach ukazuje na palubnom pocitaci priemerku az skoro k 25l, na dialnici to bolo 15,2l podla pocitaca.
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Str, 20.01.2010, 20:27 |
|
 |
lop21
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.08.2007, 20:54 Príspevky: 435 Bydlisko: Lučenec/Nitra
|
Momentalne jazdim tiez len kratke trate a 80% v lese, po lukach / teren spotreba plynu okolo 20litrov...ked som jazdil len na ceste+dialnica tak to bolo 16-17 podla toho palubaka...ale nejazdim moc mesto...inak pojdem do ba v piatok tak to odsledujem 
_________________ Človek je najmenej sám sebou ked hovorí za seba, dajte mu masku a povie Vám pravdu. O.Wilde
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 (LPG), 2,5"lift, AT , nejaká výbava
|
Str, 20.01.2010, 21:07 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
mne vychadza tiež teraz tak okolo 19 podla palubaku...a mimo mesta som sa dostal na nejakych 16,8..
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Štv, 21.01.2010, 0:34 |
|
 |
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
ROMO: Ak chces tahat privesy daj predpisane kolesa, pozri ci mas pridavny chladic prev. oleja, ak nie tak dokupit. Nadvihanym autom na velkych kolesach je zla stabilita pri tahani tazkych privesov. Ak das lift, aby si mohol dat vacsie pneu v zavislosti od velkosti pneu budes musiet menit prevody, inak nerataj ze automat ti vydrzi vela, a to nevravim ak budes tahat vlek.
V8 ma dost sily, aj 4 liter dokaze pekne rozmlatit automat ak tam das vacsie pneu a nezmenis prevody+ spotreba raketovo hore a dynamika jazdy...opacnym smerom.
|
Štv, 21.01.2010, 4:05 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
laci73: premyslal som nad tym a dosiel som asi na taky zaver ako ty pises, tie 2" smerom hore snad moc nepokazia na stabilite a pneu pojdu serioveho rozmeru...taham obytny prives ktory ma cca 1000kg, neni to az taka vaha ale predsa len je to zataz na auto...a chladic oleja prevodovky by to ak mam dobre informacie malo mat integrovany vo vodnom chladici...to este kuknem ked sa dostanem pod auto ci tam idu hadice
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 21.01.2010, 8:31 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
pri 2" lifte a 31 na V8 prevody na "ceste" urcite menit nemusi a v terene nebude jazdit s privesom ak tak tam da redukciu
a preco by mala byt blba stabilita pri lifte? vacsinou su prave tvrdsie a dajaju ich ludia aj koli tomu ze v serii sa to moc "naklana-hupe"...
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Štv, 21.01.2010, 13:09 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
jedna otazka? menil si uz olej v motore alebo aky tam mas? 5w40 alebo 10w40?
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Štv, 21.01.2010, 13:53 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
oleje som este nemenil, ale mam uz objednane komlpet od difov cez prevodovky az po motor a servo, vsetko pojde nove...co som sa bavil s Andrejom tak by tam mal ist 5w30 ak sa nemylim, alebo 5W40? 5W je tam urcite  vsak chalani uz vedia presne co dodat...
A k tomu liftu, ked sa riesi podlozkami pod struny a liftovymi tlmicami myslis ze sa nejak zmeni charakteristika podvozku? Struny ostanu tie iste, moze to menit len charakteristika tlmicov, nie?
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 21.01.2010, 14:46 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
tak by to malo byt...tvrdost pruzin ostava len tlmice sa menia="tvrdost tlmicov" ... oleje by ma zaujimali tiez sa chzstam menit a cosi je objednane= do difov a prevodovky len motor riesim este...manual udava 5w30 ale u nas asi radsej 5w40
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Štv, 21.01.2010, 14:55 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
5W40 by mal byt na vyssie teploty ak sa nemylim...ked mi dorazi balicek tak ti napisem presne aky olej mi chlapi odbornici na jeepky naordinovali 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 21.01.2010, 15:13 |
|
 |
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|

Pridavny chladic oleja nie je ten co mas spolu s vodnym. Je to maly chladic o velkosti asi 20x25 cm, este pred chladicom ak sa pozeras od masky.
Olej davaj predpisany, ak mas 5w30 davaj 5w30. Na SK nie su nijake extra podmienky, preco by si to mal menit, navyse u 5w 40, a u 10w40 mozes cakat mierne vysiiu spotrebu ako u 5w30. Novsie modely jazdia vsetko na 5w20. doporucil by som syntetiku.
Tahanie privesu. Vaha v tvojom pripade nehra velku rolu, ako ODPOR VZDUCHU, nakolko Grand je dost maly. Az das vecsi lift, zmeni sa ti tazisko auta.....a toto robi rozdiel podstatny rozdiel. Skutocne az trvas na lifte, viac ako 2" by som nesiel a vazne len 31 pneu. Aj tak pocitis ze auto je mierne lenivejsie, a ze ti trosicka vzrastla spotreba, vravim mierne. Ja som kedysi na cherokee 4,0 mal pneu 265/70 r15 a zralo to 20 l, rekord som mal 27 l v meste, ked som tankoval plnu nadrz.Ked som zmenil za 215/75 tak mi spotreba klesla len na 13 v priemere(15 v zime a 4x4). mal som standardne prevody, o dynamike jazdy je zbytocne sa bavit....velke kolesa len spolu s prevodmi. Na velkych gumach to nevladalo, nebrzdilo. Nevravim ze to neslo, ale na normalnych to slo lepsie. Ked som mal normalne pneu, nebol problem tahat aj nalozenu aviu.
|
Pia, 22.01.2010, 6:24 |
|
 |
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Citácia: videl som to aj tu na fore, existuje pre mna, ja mam origo US tazne- stvorhran- s ktoreho ide gula dole a nie rovno...bolo by to v celku jednoduche...
http://taznezariadenia.sk/doplnky/10

_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Pia, 22.01.2010, 9:37 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|