Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
Autor |
Správa |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
ja som mal presne ten isty problem ako je na druhom videu... ked sme sli do strmeho kopca a ked som pridal tak normalne len drb,drb,drb,drb...pozeram co je potm som vystupil kukam a nikde nic tak som ostal vonku sadol oco za volant a vravim pridaj,,tak ked pridal tak sa tie pera zvlnily ako voda a hruska normalne kdesik drbla az o kasnu alebo kde no stranse zvuky to vydavalo...ale to bolo aj tym ze tie pera boli uz 2xpo smrti...
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Pia, 21.05.2010, 7:39 |
|
 |
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
pani ten 3rety bod napravy ma ist rovnbezne s kardanom?
|
Str, 02.06.2010, 22:35 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
no niesom si isty ,ktora zlozka je tu staticka a ktora dynamicka.
na par minut som mal pocit ze by ten stabik mal zacinat v bode pera,
ale po uvahe zistujem , ze aj tak sa bude dlzka pera menit od zataze = stabik by mu zamedzoval pohyb. Tudiz by som povedal ze stabik by mal pracovat subezne s kardanom ale musi mat vyriesene aj dlzkove vyrovnanie. Pozdlzny stabik ma za ulohu zamedzenie zmeny uhla hrusky zadneho kardanu , ale pohyb pred/vzad nemoze riesit = musi mat dlzkove vyrovnanie.

_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Štv, 03.06.2010, 4:05 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Fajer, trochu kreslíš mno nie správne
Úchyty na náprave nesmú byť symetrické ako si kreslil, spodný bod úchytu má byť povedzme v strede nápravy a horný čo ty máš pod perom musí byť v úrovni tuším predného úchytu listu alebo zhruba v tej výške. Dlžková kompenzácia je na húpačke ramena v predu. Viacej bude asi zrozumitelnejšie ked to bude na YJ hotové.
Len pre inšpiráciu z ktorej vychádzame.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 03.06.2010, 10:54 |
|
 |
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
pani a nemohol by ten treti bod spraveny podobne ako to maju land rovre trojuholnikove rameno a gulak ktory je chyteny na strede difu? pytam sa lebo to budem muset riesit aj ja, lahnem pod sama a kuk kryze otlacene od toho ako sa pri zabere zdviha dif 
|
Štv, 03.06.2010, 19:31 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
to andrej: nem pravda, jediny dovod na "vysunutie" je zhorsena svetla vyska a moznost ze s tym niekde zapries., ale mechanicky to funguje tak ako som to kreslil., pokial to das tak ako popisujes, tak sa moze stat ze stelovacie rameno - horne budes mat v zlom uhle
to \fillipe: ano aj to je moznost , ale komplikovanejsia a viac pouzivana pri viacbodovom zaveseni napravy na ramena , pri perach je tato volba schodnejsia.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Štv, 03.06.2010, 22:53 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No ono fungovať to bude tak či tak páč kompenzácia je na kyvnom ramene. A týmže to pojde hore sa nič nezmení a ani nič nezhorší prejazdnosť už určite nie páč horný uchyt je hore nie dole.
Ale priečka už je pod autom spravená, dnes ideme basliť úchyty a rameno.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 04.06.2010, 10:04 |
|
 |
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
kajo a ete jedna otazka ake dlhe ma bit to rameno,rovnako ako kardan alebo polovica dlzky pera,teda od stredoveho srobu co drzi zvazok po konec pera oka?
|
Pia, 04.06.2010, 14:42 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
ten stabik pracuje v drahe kardanu = dlzka kardanu
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Pia, 04.06.2010, 15:15 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
Andrej píše: No ono to fungovať bude, horný uchyt je hore nie dole.
Ale priečka už je pod autom spravená, dnes ideme basliť úchyty a rameno.
A.
krásne napísané:) väčšinou horný úchyt je hore, sus to ešte raz-celkom prča.
Stabik je na
http://offroad.laugo.sk/viewer.php?albid=201&stage=2
Iné tam asi nonspekulation. Kajo to napísal dobre rameno sa má rovnať dĺžke kardanu, takže ak ste už zbaslili priečku, tak treba dať majzla či bude v danej dĺžke ako kardan. Nezabudnite na dýchanie náprav a prevodoviek. Ps : kardany sú "už" hotové. Hovoril som s Lacim a v pondelok ich môžte vyzdvihnúť.
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Ned, 06.06.2010, 8:08 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Skôr blbo napísané horný úchyt má byť nad vyššia nad nohavicov v tvojom prípade bude až nad listami.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 07.06.2010, 10:21 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
A sme konečne pojazdný!!!
pomenené všetko podstatné -medzikus medzi volantom a sedlom, brzdy, predok kotúče, vzadu zatial bubny(do času než sa vyserú), repas diffy (samozrejmä oba), druhá redukčka+ normálna prevodovka(idú výborne až nad očakávanie aj vzhľadom k prevodu difov (5,13:1) - pojazd na redukovanej jednotke je to fakt Lunochod!!! ak by si vedľa kráčal tak sa fakt nudíš:)
A vôbec viac menej celý spodok okrem nových pier!.
Prvé dojmy kostitras na 35" CRAPYCRAVLER- s heslom "Vaše hovná naša radosť"
Najzaujmavejší je pozdĺžny stabik zadnej nápravy a jeho práca a kontrast s velkostným pomerom iných lunochodov obdobného charakteru rovnakej kategórie.
Asi to bude chvílu trvať než si s Ykaom potykám ale snáť to vydrží!
Po opave s mojou malou dcérkou- 165cm
nasledovala výmena pevnosťákov :

_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Sob, 26.06.2010, 0:07 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Ned, 27.06.2010, 12:03 |
|
 |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
ja len že dcéru máš peknú 
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Ned, 27.06.2010, 13:13 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
peknú peknú... 
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Ned, 27.06.2010, 16:53 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|