Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Jeep XJ 4.0 HO 91", 4.5" RE, 31" AT   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Xader píše: Jo Jo, pekne postupne od najdolezitejsich veci     Andrej inak dvere mozeme kupit, len este s nimi pockame, lebo zvazujem, ze by som dal prelaknut cele auto, tak potom by sa aj dvere spravili nech to nie je "zlepenec"     
Ok tak idem zabeštelovať dverca, enem sa tedy friško kuken na lavé či niesu tiež celkom zhrdzavené dole žeby schosnovali obe dverca.     
To Ruta:
 Mueheh dobrá kombinace, mať aftiak na prasenie len do terénu asi by to bolo 4l XJ     začína s ami to fakt polubovať.  
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 11:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xader 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51 Príspevky: 135 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andrej píše: Xader píše: Jo Jo, pekne postupne od najdolezitejsich veci     Andrej inak dvere mozeme kupit, len este s nimi pockame, lebo zvazujem, ze by som dal prelaknut cele auto, tak potom by sa aj dvere spravili nech to nie je "zlepenec"    Ok tak idem zabeštelovať dverca, enem sa tedy friško kuken na lavé či niesu tiež celkom zhrdzavené dole žeby schosnovali obe dverca.      
No no , tak...pripadne aj oboje by som zobral keby boli na...aj vodicove     
Zajtra - v sobotu by si nemal cas mi spravit tu geometriu a "narovnat" volant...cudne sa s tym jazdi teraz     
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61  ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 11:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andrej píše: To Ruta: Mueheh dobrá kombinace, mať aftiak na prasenie len do terénu asi by to bolo 4l XJ     začína s ami to fakt polubovať.  
Mala pripominka, jsem blbec proto, ze s tim prasim jak v terenu, tak je to me jedine priblizovadlo i kamkoli jinam (prace, vylety a dalsi picoviny        )
 Takze bohuzel ne pouze do terenu - ale drzi!!!  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 11:45 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Xader píše: No no , tak...pripadne aj oboje by som zobral keby boli na...aj vodicove     Zajtra - v sobotu by si nemal cas mi spravit tu geometriu a "narovnat" volant...cudne sa s tym jazdi teraz     
Hm no moc nie v sobotu som mimo BA, ledaže by cestou v nedelu zastavil a spravil to     
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 11:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xader 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51 Príspevky: 135 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andrej píše: Xader píše: No no , tak...pripadne aj oboje by som zobral keby boli na...aj vodicove     Zajtra - v sobotu by si nemal cas mi spravit tu geometriu a "narovnat" volant...cudne sa s tym jazdi teraz    Hm no moc nie v sobotu som mimo BA, ledaže by cestou v nedelu zastavil a spravil to     
Jo, volaj...ak budes mat cas     
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61  ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 11:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xader 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51 Príspevky: 135 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ruta píše: Andrej píše: To Ruta: Mueheh dobrá kombinace, mať aftiak na prasenie len do terénu asi by to bolo 4l XJ     začína s ami to fakt polubovať. Mala pripominka, jsem blbec proto, ze s tim prasim jak v terenu, tak je to me jedine priblizovadlo i kamkoli jinam (prace, vylety a dalsi picoviny        ) Takze bohuzel ne pouze do terenu - ale drzi!!!  
Urcite nie si jediny...ja som na Y61 mal 35" MTcka a jazdil som v tym v terene a potom aj cely tyzden v praci      a fungovalo to     
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61  ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 13:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Xader píše: Urcite nie si jediny...ja som na Y61 mal 35" MTcka a jazdil som v tym v terene a potom aj cely tyzden v praci      a fungovalo to     
Tak to je kurwa dobre. Jsem zvědavý jak to bude na těch 32" vypadat.
 řekl bych, že dost dobře        
Budou to BFG?  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 13:05 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xader 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51 Príspevky: 135 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ruta píše: Xader píše: Urcite nie si jediny...ja som na Y61 mal 35" MTcka a jazdil som v tym v terene a potom aj cely tyzden v praci      a fungovalo to    Tak to je kurwa dobre. Jsem zvědavý jak to bude na těch 32" vypadat. řekl bych, že dost dobře        Budou to BFG?  
BFG AT na kazdodenne jazdenie - mal som ich aj na Patrole, aj teraz na Jeepe a som s nimi spokojny = budu na zimu a po zime sa budem obzerat po nejakych 32x10.5 MT a    
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61  ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 14:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Taky jsem si jako prvni pneu koupil BFG AT (tenkrat jeste 235/75 a i ty mi sveho casu pripadaly velke           ).
 Nicmene uzral cas a ted uz mi BFG MT 33x10,5 pripadaji tak akorat neli mensi.
 P.S: 32x10,5 v BFG nebudou, tam je sirka only 11,5 u 32".
 P.P.S. BFG AT jsou dle meho designove velmi pekne pryze.    
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 14:06 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xader 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51 Príspevky: 135 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ruta píše: Taky jsem si jako prvni pneu koupil BFG AT (tenkrat jeste 235/75 a i ty mi sveho casu pripadaly velke           ). Nicmene uzral cas a ted uz mi BFG MT 33x10,5 pripadaji tak akorat neli mensi. P.S: 32x10,5 v BFG nebudou, tam je sirka only 11,5 u 32". P.P.S. BFG AT jsou dle meho designove velmi pekne pryze.    
Ja  som mal na Patrole BFG AT 295/75 R16 co bolo nejakych 33" zhurba      a chovali sa super a moc sa ani nedrali na ceste, aj ked v terene oproti BFG MT to bolo ako ohen a voda      
P.S.: to som nevedel      dik. Tak budu 32x11.5 aj MTcka, mozno 33x10.5, ked budu hotove blatniky...to sa este uvidi, hlavne nech sa "zbavim" tychto malych koliesok, lebo to vyzera ako kolobezka     
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61  ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 14:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja som myslel dat prevody 4,56: 1 a nechat 31" pneu. (ak by teda auto z 32" vyzeralo lepsie...) Prave s tymi 31" by sa po meste dobre jazdilo. 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 14:55 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xader 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51 Príspevky: 135 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						dado píše: Ja som myslel dat prevody 4,56: 1 a nechat 31" pneu. (ak by teda auto z 32" vyzeralo lepsie...) Prave s tymi 31" by sa po meste dobre jazdilo.  
Teraz mi je momentalne jedno ci dam 31" alebo 32" ATcka, lebo to bude na jazdenie po ceste a sem-tam terenik... MTcka by som uz chcel bud 32" alebo trochu vacsie. Tak myslis, ze mam ist skor do 31x10.5 ? lebo cena oproti 32x11.5 je rovnaka...rozdiel asi 150,-SK na gumu.
 4,56 sme vylucili kvoli tomu, aby som nemusel na ne cakat 2-3 mesiace kym dojdu z USA      preto 4,11:1 , ale ved aj tie by mohli stacit, co myslis ?     
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61  ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 15:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ak sa môžem ako úplná lama len tak naokraj a nesmelo vyjadriť, tak môj názor je, že na daný účel a veľkosť pneu 32x10,5 sú pre XJ s 4.0 prevody 4,11 akurát.  Na 4,56 by to bolo síce živšie, ale zasa pomalšie.
 Keby to bolo LEN do terénu, tak to je o inom.
 
 A porovnávať ZJ a XJ je trochu zavádzajúce. Na ZJ by som tie 4,56 dal.
 Tam kde XJ-čkom ten 4liter nádherne cvičí, pri ZJ sa už trochu zadýchava.
 
 Ja mám v mojom bezrámovom SUV s najhorším talianskym motorom prevody 3,73. Zatiaľ. Budú 4,11. Tiež som uvažoval o 4,56. Zavrhol som to a to presne z tých dôvodov , ktoré som napísal.  Moje auto je daily driver (to že s ním robím p*/.?::?-ny  v teréne je druhá vec).
 
 A aby to niekoho neplietlo, tak ja mám manuálnu prevodovku, Xader automat. Jednotka na automate AW4 je asi ako dvojka u manuálu.
 Točák mám vyšší ako 4liter. Výkon nížší o cca 30 kW. Ale môj motor NIE JE séria. 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 15:15 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pal 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja mam 4.56 , pneu maju v reale na priemer 32´´ a pri 90km/h tocim pri LockUpe na stvorke necelych 2000 otacok. Pricom mozem s prehladom jazdit po meste 60 na zaradenej stvorke. Pri 2000 tockach mozem mat k dispozii po zosliapnuti pedalu ihned plny krut a gulat sa touto rychlostou do kopca. Urcite by som nemenil za 4.11. 
					
						 _________________ zelena mrdka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 15:28 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dzordzo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 26.02.2007, 14:27 Príspevky: 399 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 2-3 mesiace nie je taka doba. par x sa vyspis a je to tu. otvoria sa ti moznosti dat vacsie pneu. a ty ich budes chciet, ked ta tak sledujem. ked uz, tak uz. daj 4,56. 
					
						 _________________ unlimited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 21.11.2008, 17:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |