Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan
Autor |
Správa |
sparco86
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
|
Pajero mi po dlhšej dobe zasa vycuclo peňaženku, keď si vypýtalo novú spojku, vodnú pumpu a repas štartéra  Popri tom už išli aj nové žhaviče a čidlo spiatočky... to čidlo meniť bez spustenej prevodovky musí byť iný zážitok  , to bola chuťovečka veru .... Už zase hrnie a vyčnieva z davu 
_________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD
|
Pia, 07.10.2016, 9:05 |
|
 |
sparco86
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
|
nekonečný príbeh .... moje pajero a rám... Pekelný vynález body 950 je minulosť ... nech žije Alkyton... uvidime no ...
_________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD
|
Ned, 27.11.2016, 20:23 |
|
 |
sparco86
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
|
Zmena zamestnania a ,,nové" služobné vozidlo... celkom som sa usmial, ked mi ho dali  Terrano II 2.7 TD Pajero ma pretesnené čerpadlo palivové a po zime zase hrnie, aspon som ho ušetril počas zimy od soly 
_________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD
|
Sob, 25.02.2017, 16:59 |
|
 |
Martinn
Učeň
Registrovaný: Uto, 24.03.2015, 19:23 Príspevky: 45 Bydlisko: BS
|
sparco86 píše: nekonečný príbeh .... moje pajero a rám... Pekelný vynález body 950 je minulosť ... nech žije Alkyton... uvidime no ... Zdar Čo hovoriš na ten Alkyton po par mesiacoch? Vidim že v zime si nejazdil, ale skus nejaky nazor napisat.
_________________ LR D1 300tdi
|
Ned, 26.02.2017, 17:35 |
|
 |
sparco86
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
|
Kamarade, aktuálne je rám pod pridruženou protikoróznou ochranou vo forbe blata, neni to videt ... jak to vyvapkujem, tak pozrem, ked tak spravim aj foto... 
_________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD
|
Uto, 28.02.2017, 20:05 |
|
 |
Mato8
Koumák
Registrovaný: Uto, 13.09.2011, 23:08 Príspevky: 169 Bydlisko: Trencin
|
_________________ Pajero II 2,5 TD, navijak 5,5 t, pevnostny, T3 31’ Pajero II 3,5 benzin, navijak 5,5 t ,KM2 33’ Outlander 2,2 DI-D 4WD, 115 kW Octavia 2,0 TDI , 110 kW
|
Uto, 28.02.2017, 23:17 |
|
 |
sparco86
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
|
Och ... hlava mi neberie môj volnobeh... Mal som po zohriatí vysoký volnobeh cca 1100 ot. Normálne studený motor nastartoval, volnobeh cca 850-900, po chvílke cca. 5 minut. nieco cvakne a volnobeh sa zdvihne... mne to pripadá ako keby bol sytic opacne... Po zohriatí som volnobeh manuálne upravil cez plynové lanko na tých cca. 850. No ráno studený štart bez plynu nieje možný, naskočí ale ide tak na cca. 600 ot. ba aj zdochne.... čo to môže byť ? nechcem mať zbytočne volnobeh tak vysoko... 
_________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD
|
Uto, 07.03.2017, 20:28 |
|
 |
farky
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56 Príspevky: 462 Bydlisko: Nitra
|
to cvaknutie bud asi relé žhavenia? 2,5 nemá zvonku na čerpadle nastavovač predvstreku a studeného voľnobehu? na 2,8 by som ti presne povedal čo s tým máš spraviť 
_________________Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka 
|
Str, 08.03.2017, 18:25 |
|
 |
fikl0sss
Koumák
Registrovaný: Str, 19.08.2015, 23:04 Príspevky: 152 Bydlisko: Vislanka
|
mne tiez tak startuje najprv akoby na 3 valce  pridam plyn na 3000ot. asi 4-5 sec. a potom rucny nastavim nech klepe na vyssich kym sa zohreje. Ale to cvaknutie bude asi rele na pravo pohlad z predu. Nechcelo mi zhavit tym padom som mal tazke starty hladal som chybu no zrejme bude v nejakom casovaci alebo nieco take lebo zhavilo len 1-2sec . tak preto som to spravil manualne na tlacitko pred startom 5-10 sec podrzim a brnk - ale ked pustim tlacitko tak zacne klepat ako som pisal na zaciatku atd. tazke to bude najskor nieco zo zhavenim, dozhavenim . neviem ci ti to pomoze  to je studeny start a ked pises ze po 5 min sa dvyhne volnobeh tak neviem no tiez som si vsimol ked sa chodim vozit ze sem tam mi zdvihne vysoko otacky ale pridam plyn a idem dalej 
|
Str, 08.03.2017, 22:14 |
|
 |
sparco86
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
|
Ahojte, zase mam taku zaujimavost.... Pajero vcelku nedymí, pokial mu nenaložím... Avšak, idem dole väčším brehom a brzdím motorom, tak mi ide z výfuku modrý dym... Čo to môže byť? Do nedavna to nerobilo... Zasa potom po rovine prestane...
_________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD
|
Ned, 16.04.2017, 9:04 |
|
 |
Fefe
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51 Príspevky: 1050 Bydlisko: Bratislava
|
modrý dym spravidla priesak oleja. semeringi na ventiloch,turbo,piestne kruzky.
a ujo google poradí ako vylúčiť alebo presne identifikovať príčinu.
_________________ Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik, ARB uzávierky diferenciálov + kompresor
|
Ned, 16.04.2017, 11:38 |
|
 |
sparco86
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
|
Dikes... čo to som pogooglil a asi gufera na ventiloch ...
_________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD
|
Pon, 17.04.2017, 12:53 |
|
 |
sparco86
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
|
Ahojte páni, potrebujem radu... Pajero slabo žhaví, teda krátko.... žhaviče mam menene minulý rok.... teraz keď sú teploty pod nulu tak zle štartuje... Nieje nejaký chyták jak docieliť správny čas žhavenia? Poprípade, nedá sa to prerobiť na vypínač, žeby som si manuálne požhavil kolko potrebujem ?
_________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD
|
Pia, 01.12.2017, 9:47 |
|
 |
vladino
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 24.03.2011, 15:17 Príspevky: 256 Bydlisko: ZA
|
Pajera maju viacero typov zhaveni neviem ake mas ty . Ja mam napriklad rychlozhavenie original a tam idu aj prislusne zhavice a voltaz Ak das uz ine hodnoty tak ti nemusi dobre zhavit lebo RJ je stavana na ine ako si dal
Vyrabaju uz rozne nahrady a su dlhsie kratsie a Voltaz sa tiez lisi v hodnocha a urobi to velmi vela. Ak mas origal zhavic co si vybral mas na nom napisane volty tie treba dodrzat a aj drzku a kupit vsetky 4nove take iste
Ak urobis zhavenie na gombik tak mozes ho prepalit odpadne ti spicka a prebehne turbom a si skoncil
_________________ Pajero II. 2,5TD GLX 3dv. Super Select, 2x navijak 5,5t, OME, CB, hi-lift, kladka, gurtne,...
|
Pia, 01.12.2017, 22:25 |
|
 |
fikl0sss
Koumák
Registrovaný: Str, 19.08.2015, 23:04 Príspevky: 152 Bydlisko: Vislanka
|
ahojte mam tiez problem , auto nezhavilo - dal som kabel od tlacitka na zhaviace cievky tak si zhavim rucne 5-15sec. auto naskoci ale tak na 3 valce a dost mu trva kym sa da dokopy. vstreky vsetky nove nastavene tlaky na 150 . tlaky vo valcoch tiez ok. takze uz mi ostava len pal. cerpadlo ako sa da zistit ci je zle bez toho aby som ho vybral ? ci musi ist na stolicu ?
|
Str, 13.12.2017, 12:48 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|