4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Nadišiel ten čas
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=11587
Stránka 1 z 6

Autor:  Sparco505 [ Sob, 09.10.2010, 19:09 ]
Predmet príspevku:  Nadišiel ten čas

Takže som tu zase, všetci ma tu poznáte ako bezvodičákového mladého uživatela tejto stránky a bol som tu iba kvoli otcovej Navare, no časi sa zmenili medzi časom som spravil vodičák a kúpil Fabiu :( (celé zle) no ale dnešným dňom som hrdým majiteľom tutoho tohoto :D ja viem Patrol to nie je ale chcem to do školy+mesto+nejakýmenší terén+radosť s toho že mam 4x4 :), tu fotke:Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Autor:  PALOLOSONEC [ Sob, 09.10.2010, 19:37 ]
Predmet príspevku: 

Cau sused.prajem ti teda vela šťastných a bezproblémových km ci uz na ceste alebo teréne. No mal si zálusk na inú znacku. Ked ju pojdes trochu prevetrat daj vediet

Autor:  petriiik [ Sob, 09.10.2010, 19:57 ]
Predmet príspevku: 

tak takuto verziu vydim 1. krat tak nech sluzi ako ma :wink:

Autor:  Macej [ Sob, 09.10.2010, 20:39 ]
Predmet príspevku: 

Pripájam sa a tiež prajem vela šťastných, beznehodových a offroadových km, radosti a málo starostí :wink: . A predpokladám že to asi nechceš nechať v seriovom stave že? :) :wink:

Autor:  fajer [ Sob, 09.10.2010, 20:44 ]
Predmet príspevku: 

mozno to bude zniet pateticky, ale volba bola podla mna spravna.
Neviem preco vladne vseobecne skepticky azor na dane auto ci uz 3dv. alebo 5dv.
Sporticka v danom modelovom rade vie a je schopna zrovna tak ako napr. Gitara, o ktoru si tu - kedze je to sUZUKI, nikto neobtrie skarede slovo. Podvozkove skupiny ci front alebo rear su temer zhodne, dokonca mam niekedy pocit ze korejec je trochen viac dimenzovany.
Neviem aku mas motorizaciu, diesel ma problem s chladenim, nakolko kazdy majitel serie na kontrolu VISKa a cistoty chladica. 2.0 benz je temer bez problemov. vykon dostatocny a na rekukcii pouzitelny aj v tazsich podmienkach,
Tak sa nedaj zastrasit a smelo to potrap v tazsich sekciach.
Nadstavbovy kit podvozku bude trochu hladanie vhodnych alter. s inych vozidiel , ale da sa aj to.
RADOFFROAD uz updatoval taketo nieco a celkom uspesne(jazidl som to).

Vrhnut sa do paaatrala hned na uvod svojej off kariery je temer hlavou proti muru vsak jasan :-)

Autor:  ferjon [ Sob, 09.10.2010, 21:59 ]
Predmet príspevku: 

fajer pisal velmi mudro.
Auto maš perfektne dimenzovane je myslim viac ako vitarka.
Určite budeš spokojny.
Akurat jednu malu radu urob antikorozne opatrenia karoserie. :wink:

Autor:  pejo [ Sob, 09.10.2010, 22:13 ]
Predmet príspevku: 

tuším v r. 2007 boli v Tisovci na Kii Sportage poliaci. Nasypali do nej asi dosť peňazí, bola dobre upravená a priechodnosť mala výbornú. Viacerí sme zírali, čo tam tá Kia robí. Škoda, že sa neukázali aj v Dolinke.
Táto krátka verzia sa páči aj mne, šikovné autíčko.

Autor:  Senator [ Sob, 09.10.2010, 22:21 ]
Predmet príspevku: 

fajer píše:
mozno to bude zniet pateticky, ale volba bola podla mna spravna.
Neviem preco vladne vseobecne skepticky azor na dane auto ci uz 3dv. alebo 5dv.
Sporticka v danom modelovom rade vie a je schopna zrovna tak ako napr. Gitara, o ktoru si tu - kedze je to sUZUKI, nikto neobtrie skarede slovo. Podvozkove skupiny ci front alebo rear su temer zhodne, dokonca mam niekedy pocit ze korejec je trochen viac dimenzovany.
Neviem aku mas motorizaciu, diesel ma problem s chladenim, nakolko kazdy majitel serie na kontrolu VISKa a cistoty chladica. 2.0 benz je temer bez problemov. vykon dostatocny a na rekukcii pouzitelny aj v tazsich podmienkach,
Tak sa nedaj zastrasit a smelo to potrap v tazsich sekciach.
Nadstavbovy kit podvozku bude trochu hladanie vhodnych alter. s inych vozidiel , ale da sa aj to.
RADOFFROAD uz updatoval taketo nieco a celkom uspesne(jazidl som to).

Vrhnut sa do paaatrala hned na uvod svojej off kariery je temer hlavou proti muru vsak jasan :-)


akoby som.... ha ha :D
furtom si davam najtazsie prekazky aby som mal co robit pri ich zdolavani...
ale toto sa mi paci koli tomu ze to je mensie a asi o polovicu lahsie ako moje...mne nevadi co mam len to ze je to tazka krava... :cry:

Autor:  YJ KAO [ Sob, 09.10.2010, 22:38 ]
Predmet príspevku:  kia

pekné, ľahké čo je dôležité v teréne asi najviac a s redukciou! Ak to má 130koní na 2,0 16V tak absolútne nieje o čom! A ešte KABRIO!!! mňam
Pohraj sa s tým a odvďačí sa ti.

Autor:  Sparco505 [ Sob, 09.10.2010, 23:23 ]
Predmet príspevku: 

Dakujem ze chvalite Palo ano ty vies ze som pokukoval po XJ alebo ZJ 4litry ale stále som pozeral aj Vitary a aj Sportage a Vitary sa mi vzdy najviac pacili hardtopy a ked som raz pozeral tie Sporteg tak pozerám že hen hardtop pozeral som jak blazen a hned sa mi zalubila takze este pre upresnenie tato Sportage je 2000 rok, TACHOMETROVYCH 127tis.km (mozme aj nemusime verit) a je to 2.0 16V 94kW (128PS) zatiaľ som max. spokojný :)

Autor:  marisko [ Ned, 10.10.2010, 11:00 ]
Predmet príspevku: 

toto sa vyrábalo/skladalo v Nemecku v Karmann-e pre západný trh takže by som sa nebál kvality. Ale hneď si kúp nové voľnobežky (manuálne) lebo originály sú veľmi chúlostivé.

Autor:  fajer [ Ned, 10.10.2010, 11:10 ]
Predmet príspevku: 

to pejo:
pamatam na tych poliakov velice moc dobre, ze by bolo to ich kiatko neako nazbrojene... no prvy pohlad bol ze sa asi opomenuli kde a co idu jazdit...
ale ked sa poliaci za 8mou specialkou vynorili za poslednym autom nasej partie, bolo o com polemizovat, a tak sme sa zacali dotazat co a ako.
Poliaci to nemali neako extra upravene , len nakolko vozidlo nema idealne predpoklady na dobru adheziu k povrchu - predna naprava nieje tuha a vozidlo ma kratke ramena predne aj zadne, tak chalaniska implementoali autolocker na predok aj zadok, samozrejme v predu su volnobezky.

Polemizujeme o schopnostiach vozidiel kde v predu je nezavisle zavesenie a vzadu tuha naprava ( pajero I,II ; teranno II ; sportage ; galloper ; a pod. ) a ja zatial aj s vlastnej skusenosti nemozem poedat nic zle na dane vozidla a ich schopnosti. Napr. v Motesiciach jazdil niekto na pajereII a teda mne sa neuveritelne pacil. Vodic mal auto max. zvladnute a "v ruke" a toto je najdolezitejsia suciastka offroadingu. Nepomoze nam ani wrangler ci kratky pratol, pokial bude za volantom sediet buran.
Toto bolo na tych poliakoch pozoruhodne,. Oni proste isli technicky a ziadne nasilie..

Autor:  Sparco505 [ Ned, 10.10.2010, 19:13 ]
Predmet príspevku:  prvá vacsia skuska - na ...

Cavte ludia no zrovna štastný nejsom boli sme sa previest sem do hor take blato trošku a tak a jak sme jazdili sme zistili 2H (všetko OK) 4H(4x4ka nejde) 4L (redukovane rychlosti su no 4x4 nejde) kontrolka svieti že je zapnute 4x4 aj páka v pohode sa radí na 4x4 no auto stale ide iba na zadný nahon a predné kolesa vobec nic ale hovorim kontrolka svieti redukcia ide ale predné kolesá nie, jak sme zapadli tak sme sa teda pokusali odtial dostat tak hrabala a veci podobne no zrazu skapala štartujeme nič stále nic prišli sme na Navare skusali sme s káblami startovacimi lebo to vyzeralo na baterku no skúšame a stale nic tak ma kusok potiahol spustil som sa kopca a naštartoval no s tým aj nejaký divný zvuk pri pridávaní ale auto ide normalne neviem čo a jak dalej preto mi pomoze setko co napíšete...

Autor:  fajer [ Ned, 10.10.2010, 19:28 ]
Predmet príspevku: 

takze :
pravdepodobna zavada ohladom startovania je strater , prip. jeho napajanie...
pravdepodobnou zavadou predneho pohonu je nezapnute , prip. zle volnobezky.,
bolo by vhodne auto dat na zdvyhak , potom skusit potocit prednym kardanom a sledovat ci diferencial pracuje ako ma = ak zastavis lave koleso a potocis kardanom , prave koleso musi byt pretacane a naopak.
pokial toto bude v poriadku treba skusit priradit 4x4 a stlacit spojku, pokial viem tak kia nema medzi diff = budes spolu s prednyum tocit aj zadny.
Ale najpravdepodobnejsie budu zle volnobezky. to je najslabsie miesto sustavy.

Autor:  Sparco505 [ Ned, 10.10.2010, 20:03 ]
Predmet príspevku: 

fajer píše:
takze :
pravdepodobna zavada ohladom startovania je strater , prip. jeho napajanie...
pravdepodobnou zavadou predneho pohonu je nezapnute , prip. zle volnobezky.,
bolo by vhodne auto dat na zdvyhak , potom skusit potocit prednym kardanom a sledovat ci diferencial pracuje ako ma = ak zastavis lave koleso a potocis kardanom , prave koleso musi byt pretacane a naopak.
pokial toto bude v poriadku treba skusit priradit 4x4 a stlacit spojku, pokial viem tak kia nema medzi diff = budes spolu s prednyum tocit aj zadny.
Ale najpravdepodobnejsie budu zle volnobezky. to je najslabsie miesto sustavy.

a cca by si mi vedel povedat kolko to € tie volnobezky???? a kde sa daju zohnat ? a to startovanie no vtedy to neišlo dobre uuplne to vyzeralo na baterku no po napojení káblov startovacích nič to isté..

Stránka 1 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/