4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Pajero Wagon 2,5TD
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=12230
Stránka 1 z 2

Autor:  Tomo [ Ned, 16.01.2011, 17:05 ]
Predmet príspevku:  Pajero Wagon 2,5TD

Ahojte, dovolte aby som Vám predstavil mojho tatoša. Už aj s new pneu :D


Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Autor:  Oron72 [ Ned, 16.01.2011, 18:22 ]
Predmet príspevku: 

este by to chcelo trochu zdvihnut
inak fesak

Autor:  pavol2078 [ Ned, 16.01.2011, 19:14 ]
Predmet príspevku: 

preco si sa rozhodol pre 2,5?

Autor:  Tomo [ Ned, 16.01.2011, 21:49 ]
Predmet príspevku: 

ano chcelo by to zdvyhnut, ale zatial neviem ako.

preco 2,5? ani neviem, ked som to kupoval tieto auta som nepoznal nejak zblizsia :D ,a v tom case ani nebolo z coho vybrat, podotykam ze je bez SPZ, uvazujem vsak aj nad prihlasenim mam ho hlavne na dovoz dreva, je to ovela pohodlnejsie a rychlejsie ako stary zetor a odvezie sa viac ludi.
no a teraz by som sa najradsej len tak vozil po kopcoch :-D

Autor:  pavol2078 [ Ned, 16.01.2011, 22:54 ]
Predmet príspevku: 

nevies ako jednodoche tiez idem dvihat pajero dozadu struny z trola wagona Y60 v predu dosponovat torzky a mas to zdvihnute v priemere o 10cm vzadu a 6vpredu:)

Autor:  OFFroad4wd [ Pon, 17.01.2011, 11:55 ]
Predmet príspevku: 

Oron72 píše:
este by to chcelo trochu zdvihnut
inak fesak

práve som to chcel napísať :D

Tomo vitaj pekný tátoš aj fajné gumy
nechceš len bodylift 2" popodkladaj kastu po 2puky naseba a už budeš vyšší :wink:

Autor:  Tomo [ Pon, 17.01.2011, 18:31 ]
Predmet príspevku: 

dakujem za pochvalu :D

to zdvihnutie na torzkach a strunach znie fajnovo, uz som trosku o tom cital, tak letmo. len aby torzka vydrzala.

aj o tych pukoch som niečo zapocul, a kde sa to vlastne podkladaju??

ale teraz ma iné trapi, tecie mi vodna pumpa a nemozem sa vozit :(
tu krepu pumpu by som aj vymenil ale do rozvodov sa nechcem pustat.

Autor:  duro103 [ Pon, 17.01.2011, 21:43 ]
Predmet príspevku: 

co myslis ze ta 2,5 motor je zla?
radsej mal kupit 2,8?

Autor:  Tomo [ Pia, 04.02.2011, 17:43 ]
Predmet príspevku: 

huraaaaaaa, uz to mám opravene, :-D :-D :-D

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 06.02.2011, 12:23 ]
Predmet príspevku: 

chlapi neradte mu 2" bodylift, lebo to je naozaj zle riesenie...

... to uz mensie zlo je to prisponovanie torziek a zadne struny z GR ale doporucujem kontrolu v akej kondicii su tlmice, tie struny z trola su na pajero pomerne dost tvrde ak to pajerko jazdi prazdne a nema ziadne upravy vzadu (naraznik atd) aby to neposkakovalo, alebo zohnat nejake poriadne stare struny vymackane, pajeristi vzdy ked im davam struy z GR hladame tie najhorsie, tie su potom akurat (zdvih je skoro vzdy cca 8-11 cm)

Autor:  Tomo [ Ned, 06.02.2011, 13:03 ]
Predmet príspevku: 

mne by stacilo zdvihnuť predok aspon kusok, lebo tie 31" T3 mi škrú o vnutorny blatnik pre rychlejsom prejazde cez jamy. inak to je v pohode. alebo mam nizsie cely predok ako by mal byť? može sa aj to stať? alebo su naprd tlmiče? :(

Autor:  Oron72 [ Ned, 06.02.2011, 13:22 ]
Predmet príspevku: 

skor pruziny ako tlmice

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 06.02.2011, 13:34 ]
Predmet príspevku: 

no, tam su torzky, nie pruziny a tie sa daju napruzit, aj ked treba brat ohlad na to co uz maju za sebou, videl som uz aj zlomene torzky koli velkemu predpätiu...

...kazdopadne treba brat do uvahy, ze cim viac napruzit torzky, tym viac roboty s tym budu mat tlmice, preto som vyzsie pisal o kontrole tlmicov, idealne vymenit za nieco lepsie = realne sa moze stat, ze ak zdvihnes predok, zhorsia sa jazdne vlastnosti, lebo tlmice uz nebudu stihat utlmit tu silu a este k tomu väcsie a tazsie kolesa...

Autor:  Tomo [ Sob, 30.04.2011, 16:35 ]
Predmet príspevku: 

okey, chcel by som trosku dosponovať torzky, ale neviem ako na to.
čo mám povoliť? potočiť? auto musi byt cele zdvihnute? alebo len jedna strana a potom druha? dakujem
Obrázok

Autor:  efendi [ Sob, 30.04.2011, 17:18 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
no, zhorsia sa jazdne vlastnosti, lebo tlmice uz nebudu stihat utlmit tu silu a este k tomu väcsie a tazsie kolesa...


mnoo RADKO, neviem ako ktore tlmicee, ale moje sa daju nastavit, su nastavitelne, mam prepinac na polohy 3 .. neviem ci to maju kazde pajerka,,

co sa tyka torziek, daju sa v pohode spanovat, vydrzia vela,,aleeeeeeee, je tu teda su dva problemos,,ak to nadvyhnes poriadnee, pri pruzeni horne ramena budu buchat o doraznik,, a druha vec jeee ze manzety sa na poloosiach budu velmi triet, co pozdejsie zapricini ich skore opotrebovanie, a taktiez budu velmi trpiet klby,,na poloosiach,,je to take sproste riesenie na pajerach,,totis oni neboli vyrabane na offroad upravy len co je pravda..
avsak co som sa dopocul, ze v madarsku robia take upravy, ze tam davaju tuhu napravu z patrola, teda zo spaniela, ma tam byt udajne stejny prevod ako na pajeru, a montuju tam miesto torziek spiralove pruziny..

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/