Dnes je pondelok 29. apríla 2024, meniny má Lea a zajtra Anastázia
Naše Pajerko 3.5 V6 Wagon
Autor |
Správa |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
pavol2078 píše: vyzsi pdovozok hesh je otazka 50 eur a 3hodin roboty preboha ...
a dalsim faktorom mama vysvetli jej ze pri nastupovan si musi zobrat rebrik
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pia, 22.07.2011, 0:34 |
|
|
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1448 Bydlisko: povazska bystrica
|
to som mame tiez vysvetloval ale jedina vyhoda ze mam pevnostne naslapy takze to ma lahsie :d
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Pia, 22.07.2011, 17:46 |
|
|
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
tak gumy uz dorazili a oco uz siel na vcelin vyskusat hadam su dobre spravene
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Sob, 23.07.2011, 16:14 |
|
|
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
po odskusani gum paradicka davam foto zo vcerajska
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Pon, 25.07.2011, 20:30 |
|
|
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
potrebujem radu ohladom pajerka teda všetci čo máte pajerko 3500 V6 24v potrebujem vedieť či aj Vám dymí na bielo pajerko po štarte a cely čas počas jazdy cca 20 km a potom to prestane a nesmrdí to ako spálený benzín ale ako keby tab bolo trochu oleja kde mam hľadať chybu alebo je to normálne?
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Ned, 31.07.2011, 13:20 |
|
|
tomasb
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33 Príspevky: 360 Bydlisko: Banská Bystrica
|
tak sice nemam take pajerko, ale podla mna to normalne nie je velmi. ak sa nemylim tak dym do biela by mal byt sposobeny vodou, a do modra olejom. ak chces vediet ako sa ma chovat motor 3,5, tak kontaktuj jenkiho, pripadne vyckaj na jeho odpoved. este je otazne ci to robi pri akejkolvek teplote,alebo len pri chladnejsom pocasi.
_________________ Nissan Doublecab 2,5 D
Mitsubishi Pajero 2,8 TD
|
Ned, 31.07.2011, 14:30 |
|
|
Tepes
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 314 Bydlisko: Poltár
|
mne nedymí vôbec ...
1, otvor víko chladiča...ak na hladine pláva olejový povlak, prípadne po zošliapnutí plynu po naštartovaní bublinkuje
2, otvor víko na dolievanie oleja do motora ... ak je na víku biely magľajz ... treba vymeniť tesnenie pod hlavou
1 + 2 môže mať na svedomí prerazené tesnenie pod hlavou, prípadne praskutie hlavy a anásledne na to dymí z výfuku
no a potom ešte kopec dalších vecí môže byť chyba - od procesu správneho spaľovania , lembda sondu až po dáke pančované ksefnute palivo
|
Ned, 31.07.2011, 19:51 |
|
|
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
to tomasb: je to biely dym všimol som si ho už cez zimu ale to som si myslel že je to ok ale teraz bolo cca 15C von a zacitil som ako benzin spaleny ale s niečim a z výfuku biely dym ale pri teplejsom počasí je to iba keď naštartuješ a je studenýý motor tak zdymí a potom je to v pohode
to Tepes: tankujem len Shell V-power v chladiči je len od vrchnáka na vrchu zdrdzavena voda a ani na olejovom vrchnaciku nieje magľajs beli a lambda sonda musi byt ok ked to v piatok preslo emistnou len mali narážky že mame deravý výfuk ako rešeto teda neviem de je chyba
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Ned, 31.07.2011, 22:13 |
|
|
Tepes
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 314 Bydlisko: Poltár
|
v tom prípade nepomôžem...zmeraj tlak vo valcovh ... možno motor vybehany a žerie olej - možno vodítka ventilov ... no ja som podobný prípad...mne teraz klepe niekde v motorovom priestore...ale kedže to môže byť 200 vecí čo klepe, tak si to nevšímam ...zatiaľ je to slabý klepot a okrem mňa ho nikto nepostrehol, no ja ked idem autom, tak celý čas počúvam motor a nadávam na výtlky na ceste a cítim s autom ... akýkoľvek iný dym z výfuku ako má vychádzať by ma veru tiež poriadne naserinkal
|
Ned, 31.07.2011, 22:41 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Za normálnych okolností motor 3,5 V6 nedymí, dokonca ani po štarte. Ak je výfuk v poriadku, ten motor skoro nepočuť (na rozdiel od 3,0 V6 kde počuť na studenom motore obvykle hydroštely).
Teraz na Čavoji bol motor 3,5 V6 čo šiel iba na 4 válce a tiež to nebol tak extrémny rozdiel vo zvuku, ako by som čakal.
Rozdiel medzi bielym a "do modra" dymom sa niekedy zo začiatku ťažko pozná, ak to nie je už extrém. Treba ísť krok za krokom, vylúčiť najprv kritické ohrozenie (prasknutie hlavy/tesnení) aby nedošlo k havárii motora. A zmerať tlaky vo válcoch, porovnať ich rovnomernosť. Zatiaľ ma nič iné nenapadá.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pon, 01.08.2011, 10:08 |
|
|
tomasb
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33 Príspevky: 360 Bydlisko: Banská Bystrica
|
pridavam sa k jenkimu nazoru, skus zmerat tlaky vo valcoch, skus zhodnotit tvoje straty oleja pocas prevadzky, napriklad ja na mojom 2,0 benzine dolejem na jednu vymenu 13-15tis tych 0,3 az 0,4l oleja,aj to len aby hladina bola rovnaka vzdy. tvoj 3,5 bude mat asi vacsiu spotrebu, skus si pozret na nete kolko je normalny ubytok. este ak chces mozes skusit dat ruku priamo pred vyfuk a potom skus ovonat ci to niecim necitit.
_________________ Nissan Doublecab 2,5 D
Mitsubishi Pajero 2,8 TD
|
Pon, 01.08.2011, 16:28 |
|
|
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
tak oco tvrdil ze to je koli tomu ze je studeny motor pri starte ale po jenkiho odpovedi sme sa rozhodli ze pajerko pojde do servisu a najlepsie do BB do mitsubishi teda tak no treba to skontrolovat veruze dakujem za rady teda
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Uto, 02.08.2011, 12:25 |
|
|
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
takze smutna sprava v misubishi v BB mi Holly ml. odpovedal nasledovne :
Zmerat tlaky na tomto type motora uz nevieme, nakoko nemame a neda sa nam objednat pripravok.
takze je to velmi zle ak niekto vie kde sa daju zmerat tlaky vo valcoch na nasom type motora dajte mi vediet vopred dakujem
_________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"
|
Štv, 04.08.2011, 11:56 |
|
|
blato-Lubo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 22.11.2006, 13:12 Príspevky: 1104 Bydlisko: Lipt.Hrádok /LM/ Dohňany /PU/ Brezno - práca
|
Hesh píše: takze smutna sprava v misubishi v BB mi Holly ml. odpovedal nasledovne : Zmerat tlaky na tomto type motora uz nevieme, nakoko nemame a neda sa nam objednat pripravok. takze je to velmi zle ak niekto vie kde sa daju zmerat tlaky vo valcoch na nasom type motora dajte mi vediet vopred dakujem
neboj rozhodíme kontakty, neneháme ta v tom...
_________________Niva1,6 Niva1,7i Galloper2,5 TDi Patrol2,8-3,0 LR Disco1 300Tdi Honda CRV2,0 LR Disco1 200Tdi Nissan Terrano2W2,7tdi LR DiscoIITD5 autodolesa.sk Land Rover Club Liptov LandOFF service Offroad Club Luky offroadclubliptov@gmail.com 0908 384 826
|
Štv, 04.08.2011, 12:15 |
|
|
Tepes
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 314 Bydlisko: Poltár
|
dôvod nepovedal ???
hlboko je v hlave sedlo, či ako ???...lebo mám doma merač tlakov, ale ak je hlboko sedlo sviečky, tak to nezmerám !
|
Štv, 04.08.2011, 13:53 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot] |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|