Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 29.04.2024, 0:16
Dnes je pondelok 29. apríla 2024, meniny má Lea a zajtra Anastázia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 271 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Ďalší
 Naše Pajerko 3.5 V6 Wagon 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pavol2078 píše:
vyzsi pdovozok hesh je otazka 50 eur a 3hodin roboty preboha ...

a dalsim faktorom mama :D vysvetli jej ze pri nastupovan si musi zobrat rebrik :-D

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Pia, 22.07.2011, 0:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1448
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to som mame tiez vysvetloval ale jedina vyhoda ze mam pevnostne naslapy takze to ma lahsie :d

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Pia, 22.07.2011, 17:46
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak gumy uz dorazili a oco uz siel na vcelin vyskusat hadam su dobre spravene

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Sob, 23.07.2011, 16:14
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
po odskusani gum paradicka davam foto zo vcerajska :D

Obrázok

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Pon, 25.07.2011, 20:30
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
potrebujem radu ohladom pajerka teda všetci čo máte pajerko 3500 V6 24v potrebujem vedieť či aj Vám dymí na bielo pajerko po štarte a cely čas počas jazdy cca 20 km a potom to prestane a nesmrdí to ako spálený benzín ale ako keby tab bolo trochu oleja kde mam hľadať chybu alebo je to normálne?

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Ned, 31.07.2011, 13:20
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak sice nemam take pajerko, ale podla mna to normalne nie je velmi. ak sa nemylim tak dym do biela by mal byt sposobeny vodou, a do modra olejom. ak chces vediet ako sa ma chovat motor 3,5, tak kontaktuj jenkiho, pripadne vyckaj na jeho odpoved. este je otazne ci to robi pri akejkolvek teplote,alebo len pri chladnejsom pocasi.

_________________
Nissan Doublecab 2,5 D

Mitsubishi Pajero 2,8 TD


Ned, 31.07.2011, 14:30
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51
Príspevky: 314
Bydlisko: Poltár
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mne nedymí vôbec ...
1, otvor víko chladiča...ak na hladine pláva olejový povlak, prípadne po zošliapnutí plynu po naštartovaní bublinkuje
2, otvor víko na dolievanie oleja do motora ... ak je na víku biely magľajz ... treba vymeniť tesnenie pod hlavou
1 + 2 môže mať na svedomí prerazené tesnenie pod hlavou, prípadne praskutie hlavy a anásledne na to dymí z výfuku
no a potom ešte kopec dalších vecí môže byť chyba - od procesu správneho spaľovania , lembda sondu až po dáke pančované ksefnute palivo :twisted:


Ned, 31.07.2011, 19:51
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to tomasb: je to biely dym všimol som si ho už cez zimu ale to som si myslel že je to ok ale teraz bolo cca 15C von a zacitil som ako benzin spaleny ale s niečim a z výfuku biely dym ale pri teplejsom počasí je to iba keď naštartuješ a je studenýý motor tak zdymí a potom je to v pohode
to Tepes: tankujem len Shell V-power v chladiči je len od vrchnáka na vrchu zdrdzavena voda a ani na olejovom vrchnaciku nieje magľajs beli a lambda sonda musi byt ok ked to v piatok preslo emistnou len mali narážky že mame deravý výfuk ako rešeto teda neviem de je chyba

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Ned, 31.07.2011, 22:13
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51
Príspevky: 314
Bydlisko: Poltár
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v tom prípade nepomôžem...zmeraj tlak vo valcovh ... možno motor vybehany a žerie olej - možno vodítka ventilov ... no ja som podobný prípad...mne teraz klepe niekde v motorovom priestore...ale kedže to môže byť 200 vecí čo klepe, tak si to nevšímam ...zatiaľ je to slabý klepot a okrem mňa ho nikto nepostrehol, no ja ked idem autom, tak celý čas počúvam motor a nadávam na výtlky na ceste a cítim s autom ... akýkoľvek iný dym z výfuku ako má vychádzať by ma veru tiež poriadne naserinkal


Ned, 31.07.2011, 22:41
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Za normálnych okolností motor 3,5 V6 nedymí, dokonca ani po štarte. Ak je výfuk v poriadku, ten motor skoro nepočuť (na rozdiel od 3,0 V6 kde počuť na studenom motore obvykle hydroštely).
Teraz na Čavoji bol motor 3,5 V6 čo šiel iba na 4 válce a tiež to nebol tak extrémny rozdiel vo zvuku, ako by som čakal.
Rozdiel medzi bielym a "do modra" dymom sa niekedy zo začiatku ťažko pozná, ak to nie je už extrém. Treba ísť krok za krokom, vylúčiť najprv kritické ohrozenie (prasknutie hlavy/tesnení) aby nedošlo k havárii motora. A zmerať tlaky vo válcoch, porovnať ich rovnomernosť. Zatiaľ ma nič iné nenapadá.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 01.08.2011, 10:08
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pridavam sa k jenkimu nazoru, skus zmerat tlaky vo valcoch, skus zhodnotit tvoje straty oleja pocas prevadzky, napriklad ja na mojom 2,0 benzine dolejem na jednu vymenu 13-15tis tych 0,3 az 0,4l oleja,aj to len aby hladina bola rovnaka vzdy. tvoj 3,5 bude mat asi vacsiu spotrebu, skus si pozret na nete kolko je normalny ubytok. este ak chces mozes skusit dat ruku priamo pred vyfuk a potom skus ovonat ci to niecim necitit.

_________________
Nissan Doublecab 2,5 D

Mitsubishi Pajero 2,8 TD


Pon, 01.08.2011, 16:28
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak oco tvrdil ze to je koli tomu ze je studeny motor pri starte ale po jenkiho odpovedi sme sa rozhodli ze pajerko pojde do servisu a najlepsie do BB do mitsubishi teda tak no treba to skontrolovat veruze :-) dakujem za rady teda

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Uto, 02.08.2011, 12:25
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze smutna sprava :( v misubishi v BB mi Holly ml. odpovedal nasledovne :
Zmerat tlaky na tomto type motora uz nevieme, nakoko nemame a neda sa nam objednat pripravok.

takze je to velmi zle ak niekto vie kde sa daju zmerat tlaky vo valcoch na nasom type motora dajte mi vediet vopred dakujem

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Štv, 04.08.2011, 11:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 22.11.2006, 13:12
Príspevky: 1104
Bydlisko: Lipt.Hrádok /LM/ Dohňany /PU/ Brezno - práca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hesh píše:
takze smutna sprava :( v misubishi v BB mi Holly ml. odpovedal nasledovne :
Zmerat tlaky na tomto type motora uz nevieme, nakoko nemame a neda sa nam objednat pripravok.

takze je to velmi zle ak niekto vie kde sa daju zmerat tlaky vo valcoch na nasom type motora dajte mi vediet vopred dakujem


neboj rozhodíme kontakty, neneháme ta v tom... :wink:

_________________
Niva1,6 Niva1,7i Galloper2,5 TDi Patrol2,8-3,0 LR Disco1 300Tdi Honda CRV2,0 LR Disco1 200Tdi Nissan Terrano2W2,7tdi LR DiscoIITD5

autodolesa.sk
Land Rover Club Liptov
LandOFF service
Offroad Club Luky

offroadclubliptov@gmail.com
0908 384 826


Štv, 04.08.2011, 12:15
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51
Príspevky: 314
Bydlisko: Poltár
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dôvod nepovedal ???
hlboko je v hlave sedlo, či ako ???...lebo mám doma merač tlakov, ale ak je hlboko sedlo sviečky, tak to nezmerám !


Štv, 04.08.2011, 13:53
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 271 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot]


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: