4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

pajero z novej bane "moje"
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=13212
Stránka 1 z 2

Autor:  stanonb [ Pia, 17.06.2011, 14:04 ]
Predmet príspevku:  pajero z novej bane "moje"

Pajerko je 2,5 TD, trosku zdvyhnute, navijak 5,4t, snorchel, CB, svetelna rampa, 31ky MT KM2, podlozky. Vsetko som si robil sam a postupne

Obrázok

Obrázok

Autor:  tomasb [ Pia, 17.06.2011, 14:37 ]
Predmet príspevku: 

no pekne pajerko, vyzera zachovalo, mna by zaujimalo na kolesach mas kolko podlozky ? 30mm ? predok mas dost zdvihnuty, ale zaujimalo by ma, ci si tam nieco upravoval, lebo pri nasponovani torznych tyci sa to uz opiera o doraz :wink: my mame doma tiez pajerko, momentalne v rozobratom stave, ideme ho dat trosku do poriadku po rokoch,a asi aj trosku vaznejsie zdvihnutie :roll:

Autor:  stanonb [ Pia, 17.06.2011, 15:10 ]
Predmet príspevku: 

Dakujem. je to 94ka nejaka ta hrdza tam je. akurat som to odspodu osetroval. ono to len vyzera na fotke ze je to vysoko. bocny pohlad je pekne zadok o nieco vyssie. torzky su nasponovane tak aby bolo este dostatok vole na dorazoch a v zadu su struny z patrola ale som znich odpilil 1 a pol zavitu. Bolo to strasne vysoke. podlozky su 40 mm dural.

Obrázok

fotka ked este bolo "len" zdvyhnute a rozsirene, aj ked neni to odfotene celkom rovno. v skutocnosti je zadok vyssie. trebalo by fotku trosku pootocit

Obrázok

Obrázok

Autor:  tomasb [ Pia, 17.06.2011, 15:23 ]
Predmet príspevku: 

aha,tak to ako nase, my sme kupovali origo podvozok ironman,tak to slo pekne hore,ale aj po nasponovani torziek aby bolo miesto k dorazom, bol predok stale nizsie. no tie podlozky,takze vysledne ET mas teraz vlastne +6 ak dobre ratam a vyzera to skoro zarovno blatnikov. No pekna pracicka :wink: aj ten skryty navijak, my sme to tiez tak riesili aby sme nedrazdili organy :-D

Autor:  stanonb [ Pia, 17.06.2011, 15:29 ]
Predmet príspevku: 

pred tym som tam mal 31ky protektory truck 2000 a vyzeralo to ovela lepsie. nahovorili ma na BF Goodrich, uvidime ako sa budu spravat. len vyzeraju mensie, teda uzsie. ET-cko ti neviem povedat.

Autor:  efendi [ Pia, 17.06.2011, 16:22 ]
Predmet príspevku: 

pekne pajerko,, navyjak mas china?? a te struny nejsu dako dlhe??alebo sa mi len pozdava asik, ja tam mam patrolacke,,,kusek tvrde ale ujde to,,,

Autor:  stanonb [ Pia, 17.06.2011, 16:33 ]
Predmet príspevku: 

navijak je CBONE, struny su patrol ale neskor som znich pilil. mal som to 3 krat rozobrate kym som trafil vysku aby bolo dobre...ja som si myslel ze su nejake dlhe ale ked som rozobral stare tak boli vyssie iba o kusok, a nakolko su tvrdsie tak po odpileni boli rovnako vysoke ako seriove a auto ostalo pekne vyssie.

Autor:  farky [ Pia, 17.06.2011, 20:21 ]
Predmet príspevku: 

peknučké, máš len jednu sadu gúm? KM2 aj na zimu?

a k tomuto...
tomasb píše:
takze vysledne ET mas teraz vlastne +6 ak dobre ratam a vyzera to skoro zarovno blatnikov.

toto sami nezdá, ja som meral ET na týchto diskoch a vyšlo mi približne +9 alebo +10 a pri pri použití podložiek 40 mm trčia tieto disky približne rovnako ako plecháče s ET -25 bez rozšir. podložiek

Autor:  tomasb [ Pia, 17.06.2011, 20:48 ]
Predmet príspevku: 

to farky : vychadzal som z toho ze origo disky by mali mat et -46 ale neviem ci aj konkretne tieto hlinikace. jedna sa mi ze ake disky zhanat na nase aby to bolo pekne zarovno, pripadne jemne von, kedze sa chystame pouzit aj tie gumove lemy blatnikov 5cm.

Autor:  stanonb [ Pia, 17.06.2011, 21:09 ]
Predmet príspevku: 

ano mam iba jednu sadu. minulu sezonu som chodil na truck 2000. Je to vlastne terenne auto, na bezny zivot mam superb-a. Co sa tyka gum tak ked som mal tie Truck 2000 trcalo to tak ze som velmi uvazoval o gumenych lemoch, tieto km2 su uzsie, co ma trosku mrzii. Uvidim ako sa osvedcia, lebo planoval som povodne T3 a na nich by to vyzeralo lepsie..kilometrovy vykon by mal byt na km2 lepsii....cas ukaze

Autor:  tibik [ Sob, 18.06.2011, 10:13 ]
Predmet príspevku: 

..kilometrovy vykon by mal byt na km2 lepsii....cas ukaze[/quote]
OMYL derú sa skvor ako T2 alebo KM1 a dokonca my kus haluze prešpikoval priamo cez dezen pneu ako ražničí :-D čo pri KM1 nehrozilo bola tvrdšia guma a tak isto je tvrdšia aj na T2

Autor:  vladino [ Pon, 20.06.2011, 11:37 ]
Predmet príspevku: 

Pekne pajero skoro ako moje. :D

Dozadu si si mal dat pruziny z pajera wagon zvyhnutie tak isto ako mas teraz a je to mäkke ja ich mam tiez a som spokojny, a ma ich aj farky.
Kedze to mas do terenu volil by som T3 s KM2 sa nedaju porovnavat.
Dalsia vec zadny stabilizator vyhod prec , zacne to krizit

Stresnu rampu tam mas odkial alebo kde zohnal ?

Autor:  stanonb [ Pon, 20.06.2011, 20:10 ]
Predmet príspevku: 

tie patrolacke som zohnal za dobre peniaze, a vsetci basnili otom ze tam take su dobre tak som take zohnal...

Na gumy som zvedavy lebo ma presviedcali ani neviem kolky aby som jednoznacne dal KM2. ak budu zle tak sa im podakujem

stresna rampa je z casti home-made. Zaklad je pouzity z favoritovej zahradky a jakel som vymenil podla dlzky aku som potreboval. uchytene bez vrtania do kasne (diera musela ist iba na kable ) :roll:

Autor:  vladino [ Uto, 21.06.2011, 13:22 ]
Predmet príspevku: 

No su tvrdsie cize auto nalozis a stale je hore. Ja ak budem davat dozadu navijak tak budem musiet tiez dat asi patrolacke neviem kolko by to kleslo dolu.

Tie gumy ak chces vediet viac napr. tu viewtopic.php?t=2133&postdays=0&postorder=asc&start=75 alebo daj hore do vyhladavaca KM2 T3 najde ti dost toho

rampa sa mi paci

Autor:  stanonb [ Uto, 26.07.2011, 21:28 ]
Predmet príspevku: 

nejaka ta new fotka

Obrázok

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/