4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Dodge RAM 1500 5,7 Hemi http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=13817 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | YJ KAO [ Sob, 15.10.2011, 23:31 ] |
Predmet príspevku: | dodge ram 1500 |
Popravde velmi môžem tieto autá, tak to asi nebude uplne objektívne, ale pokúsim sa..... Mno velmi pekné aj tá spotreba je milo prekvapujúca, by som to nečakal na takú váhu a silu použitého železa (5,9HEMI) a najmä účelovosť vozidla - narvi tam 2tony a žiaden problém !!! Ja teda mám LPG vo Wranke (1700kg) a zatial to len testujem, ale musím priznať že na 4,0 L mám na jednu nádrž (cca 60L) aj s hodinovým jazdením v teréne a dosť mesto spotrebu 16,5 L na LPG tak v reále na ceste cca 13-15L podľa nohy. Klobúk dole ja by som mal na tom motore minimálne 30L Ten lift - nie som celkom zastáncom (pramení to z nie celkom dobrých predošlích skúseností a toho čo mám možnosť pozorovať), ja by som ho nedvíhal je pekný taký aký je, ale keď musíš tak musíš.... podľa mňa to nieje off v pravom zmysle slova, je to primárne tvrdý pracant .... do terénu by som volil niečo iné ako druhé auto-ale proti gustu žiaden dišputát. Kápni božskou aké tam sú nápravy. jedného času som to chcel kúpiť aj ja v singlecup verzií s 5,2L ale nedohodol som sa a to malo v predu Danu 60 a v zadu Danu 80- čo je velmi zaujímavé z titulu dlhodobého používania. A taktiež ma zaujíma pohodlie interiéru. |
Autor: | Dreamer [ Ned, 16.10.2011, 0:17 ] |
Predmet príspevku: | |
... ja vzadu vozim motorky , takze ked dve , tak max 250kg , co auto prakticky neciti , jedine musim ist pomalsie koli tomu , aby mi z korby nevyleteli ... spotrebu som dal objektivnu , podla litrov a poctu km , prepocitavam to zo zaujmu stale ... lift a prakticky vsetky upravy boli podriadene tomu , ze som to jednoducho chcel a paci sa mi to tak bez ohladu na vyuzitie v terene , kam aj tak velmi nechodim a ked , tak len velmi lahky ... vzadu naprava neviem ci je Dana , ale pravdepodobne nie , aspon to na nej nieje napisane a vpredu to ma dve trojuholnikove ramena , tuha naprava dopredu sa dava az od verzie 2500 a hore ... a do ineho motora ako 5,7 Hemi by som nesiel , skusal som diesel 5,9 Cummis tento rocnik , ale bolo to ako traktor , s tymto motorom a tymto vykonom je to relativne zive a celkom to reaguje na nohu ... co sa tyka pohodlia , tak nemam ziadne vyhrady , sedacky posobia jednoducho , ale su vynikajuc pohodlne , posed je skor vyssi , co ja preferujem , vydrzim v tom cestovat okolo 8 hodin uplne v pohodicke , trasy , kde ma v Oktavke po hodine islo porazit a mam tam povodny vyfuk , co ani menit nebudem - je tvovnutri neuveritelne ticho , nepocujes nic , co je problem , ked v meste ide sanitka , pocujemm ju pomerne neskoro ... inak maximalna spokojnost |
Autor: | laci73 [ Ned, 16.10.2011, 9:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak si skusal dodge s Cummins motorom, tak to musela byt 2500 alebo 3500. tie maju obe napravy tuhe. V zavislosti na rocniku moze byt 5,9 12v, alebo 5.9 24 v alebo 6.7 tiez 24 ventil. Na svojom mas napravu Dana 44 myslim, dana 60 a 80 sa davala do 2500 a 3500. cummins motor je podstatne vykonnejsi ako hemi, a ovela lepsi na spotrebu, ak neratame prestavbu na plyn. Jeho opravy su vsak drahe. je hlucnejsi, ale ma ovela vacsi tah hlavne do kopcov s tazkym privesom, nie zeby hemi netahal dobre, ale cummins potiahne viac a za menej penazi. tento rocnik co mas bol posledny s dobrych 1500, posledny model 2009-2012 uz ma na ( y ) podvozok. |
Autor: | JOJO2105 [ Pon, 09.04.2012, 21:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Veľmi pekné auto, keď to prebehne po našej ulici, nedá sa prehliadnuť, tá veľkosť, a hlavne ten zvuk motora. |
Autor: | FOGY [ Pon, 09.04.2012, 22:37 ] |
Predmet príspevku: | |
http://www.autooutlet.cz/cars-259-ford- ... plnky-2012 -ja by som radšej toto- |
Autor: | Dreamer [ Pon, 16.04.2012, 23:53 ] |
Predmet príspevku: | |
FOGY , treba kupit JOJO dik , mne sa zase zda , ze to znie ako vysavac a ide to velmi potichu ... ale premyslam momentalne o nejakej uprave palivovej mapy v kombinacii s nejakym rozumnym hardware , pretoze ako som cca o 12% zvycsil priemer kolies , tak nie celkom idealne to radi ... nieco hadam vymyslim , alebo vypatram |
Autor: | FOGY [ Uto, 17.04.2012, 11:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som teraz zainvestoval do nového wranglera JK, ale ten Fordík je neskutočný. To s tými kolesami treba poriešiť preprogramovaním automatu alebo skrátením prevodu. Aj ja som musel kôli kolesám skracovať , hoci mám manuál. Niektorí dajú na automatoch velké kolesá a potom im to jazdí celý čas na 4ke a ani o tom nevedia. S palivovou mapou to asi neporiešiš |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 17.04.2012, 11:46 ] |
Predmet príspevku: | |
treba upravit shift points prevodovky - prekalibrovat software na vacsie gumy. palivovu mapu by som moc nemenil a ka sa ti to zda tiche, tak Flowmaster to poriesi A ak sa ti to zda moc tiche, tak glasspack od RedHots. Ale to uz je na cestu na moj vkus trochu dost. A znie to takto: http://www.youtube.com/watch?v=XqDEhth6eQE |
Autor: | Dreamer [ Uto, 17.04.2012, 17:49 ] |
Predmet príspevku: | |
hm ... on ten zvukovy prejav urcite nieje priorita a jeho zmena by bola nanajvys dosledok pripadnych uprav , ktore by smarovali k nejakemu zvyseniu vykonu ... ano , ak by som sa dostal k rozumnej uprave shift points (rozumnej ako ze to pochopim aj ja , ze co sa tam bude diat) bol by som rad , ale kazdopadne stale premyslam nad mozno aspon 10%-nou upravou vykonu - nechcem ist do kompresora aby som nemusel menit pol auta , ale nieco , po com by sa laicky povedane motoru lepsie dychalo ... ale toto by bolo na dlhsiu diskusiu , pretoze zatial netusim , ake su moznosti ... kazdopadne zatial dakujem za rady |
Autor: | pablo [ Uto, 17.04.2012, 18:03 ] |
Predmet príspevku: | |
Dreamer píše: ale kazdopadne stale premyslam nad mozno aspon 10%-nou upravou vykonu - nechcem ist do kompresora aby som nemusel menit pol auta , ale nieco , po com by sa laicky povedane motoru lepsie dychalo ... čo tak niaky set od K&N http://www.knfilters.com/ |
Autor: | laci73 [ Str, 18.04.2012, 6:13 ] |
Predmet príspevku: | |
KN alebo cold air intake ti vela veci neporiesi, ale skus si kupit performance chip, s nim okrem upravy vykonu motora a krutiaceho momentu si upravis aj shifting points, speed limiter, conventor lock. v neposlednom pripade, si skontroluj ake mas prevody na diferaku, robili sa ramky s 3,55 ale aj s 3,92. Ak mas velke kolesa stalo by za zvazenie riesit prevody, aby si neporiesil uz aj tak poddimenzovanu prevodovku. |
Autor: | gargamel [ Pon, 23.04.2012, 21:48 ] |
Predmet príspevku: | |
dnes okolo piatej som isiel za tebou a nesvieti ti prave brzdove svetlo inak je to riadna opacha som sa citil asi takto http://www.svorka-disney-dogs.estranky. ... -psik.html ale hned by som menil |
Autor: | Dreamer [ Uto, 24.04.2012, 19:07 ] |
Predmet príspevku: | |
cau ... hadam som nezazeral , ak ano m to ja mam len taky xicht .. hej , o tom svetle viem , musim rozobrat tu plastovu somarinu , co su v nej ziarovky , tam bude njaky kontakt vysypany , lebo ziarovky su ok a stava tam ide , len si s tym davam nacas ... inak po necelych dvoch rokoch co to mam som vyslovene spokojny a keby som si teraz mal nieco kupovat , zase kupim to iste ... vyhovuje mi to po vsetkych strankach a ked spriemerujem doterajsie naklady vratane paliva a prepocitam na kilometer , tak niesu ovela vyssie , ako na beznych autach |
Autor: | gargamel [ Uto, 24.04.2012, 20:09 ] |
Predmet príspevku: | |
no veru mal si taky vrazedny pohlad a dufam, ze mas z tej vysky dobry vyhlad, lebo nebol by som rad, keby si mi vybehol na strechu mojho maleho bruchoplaza ze hups nevidel som ta |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |