Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
LR Discovery 300tdi "Offroad project"
Autor |
Správa |
Palic11111
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 01.05.2010, 13:32 Príspevky: 122 Bydlisko: Piestany
|

Tak prisla zmena a z Range Roveru s automatom som presadol do Discovery 300tdi s manualom. Co vam budem hovorit, Velka zmena a ja som si pripadal pri prvej jazde ako keby som sedel za volantom prvykrat.
Pre discovery som sa rozhodol hlavne kvoli predchadzajucej skusenosti s Range Roverom. Solidna technika, nahradne diely dostupne a za "babku", mechanicke cerpadlo a celkovo elektricka nenarocnost konkretne u modelu Discovery 300tdi.
Discoska je uz od predchadzajuceho majitela celkom pekne upravena. Nainstalovany podvozok Terrafirma +2", pneumatiky BF Goodrich MT v rozmere 265/75 R16, pevnostny naraznik Famous Four, CB-cko, zabudovana navigacia Garmin StreetPilot. Takze celkom slusny zaklad. Najblizsie dni dostane auto navijak 12000lb so syntetikou zatial dopredu, ale v blizkej buducnosti chcem zapracovat na zadnom pevnostaku s montazou na navijak. Pribudne bodylift, podlozky nad struny, nejake tie svetla dopredu a dozadu, expedicna vybava t.j. postel, ulozne boxy, casom teplovzdusne kurenie.
Zatial som s autom spokojny co sa tyka jazdnych vlastnosti na ceste a z lahkeho pohladu aj v terene, nakolko som ho este moc nepotestoval v nehostinnych blatovych podmienkach.
Uvidime cim Discoska prekvapy v buducnosti.
Zopar premierovych foto.

_________________ Jeep Wrangler Rubicon, 37”
|
Pon, 05.12.2011, 0:37 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Gratrulácie  . Prajem vela spokojnosti ale tak o tej niečo vieš keď si mal LR už predtým  .
Dovolím si niaky ten dotaz...
Aké tlmiče tam máš? ProSport, AllTerain, BigBore....? A prečo chystáš bodylift? Drhnú kolesá o blatníky?
No každopádne čo najskôr poriadne vyskúšať hlavne nech poslúcha. 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Pon, 05.12.2011, 0:47 |
|
 |
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
na co body lift a podlozky nad struny?
|
Pon, 05.12.2011, 9:44 |
|
 |
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 480 Bydlisko: Partizanske
|
velmi pekné auto a ten predný narazník NO.1  tuším ti aj pretrčaju cez obrys dezen pneu že? alebo tá fotka klame
_________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
|
Pon, 05.12.2011, 10:19 |
|
 |
farky
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56 Príspevky: 462 Bydlisko: Nitra
|
celkom fajn a pekné, okrem ťažného... 
_________________Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka 
|
Pon, 05.12.2011, 15:31 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
GRATULUJEM
veľmi pekné najviac s ami páči ten predný nárazník
nech slúži 
|
Pon, 05.12.2011, 15:37 |
|
 |
petriiik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27 Príspevky: 1286 Bydlisko: Dohnany
|
s lemami co boli na discovere si co spravil?
_________________ lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!
|
Pon, 05.12.2011, 18:01 |
|
 |
Palic11111
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 01.05.2010, 13:32 Príspevky: 122 Bydlisko: Piestany
|
Tlmice na aute su Terrafirma Pro Sport +50mm.
Ano vzadu drhnu kolesa o lemy a blatniky takze preto bodylift.
Visby Bodylift uz bol spomenuty a podlozky pojdu v buducnosti kvoli pneu 33".
Ano kolesa pretrcaju cez karoseriu, budu namontovane origo lemy na discovery.
Farky neboj, tazne pojde dole. S tym sa neda v terene existovat.
Petriiik takto som to kupil a predne lemy som nedostal k autu. V zadu su este namontovane.
_________________ Jeep Wrangler Rubicon, 37”
|
Pon, 05.12.2011, 19:10 |
|
 |
Palic11111
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 01.05.2010, 13:32 Príspevky: 122 Bydlisko: Piestany
|
Dneska som si doniesol z cbone 2x navijak 12000lb s prevodovkou typu Warn so syntetikami, warn-ovy solenoid na odpajanie navijaku a cb-ckovu antenu Sirio Turbo 2000. Takze mam o zabavu postarane na najblizsie dni. 
_________________ Jeep Wrangler Rubicon, 37”
|
Pon, 05.12.2011, 19:12 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Ja ti do toho vôbec kecať ale bodylift je mi jednoducho proti srsti. Ja mám pneu ktoré sú takmer 33" v spojení s Terrafirma Allterain +2". Nemám bodylift a predné blatníky mám zrezané iba v rohoch a zadných som sa ani nechytil. Až v maximálnom vykrížení mi to o ne trochu škrkne. To ak by bolo také hrozné tak by som radšej prirezal plechy než si dvíhal ťažisko auta bodyliftom a riešiť kardany a uhol náprav kôli podložkám.
Ale samozrejme každému podla chuti a rob ako to vyhovuje tebe  ja nič, ja muzikant 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Pon, 05.12.2011, 23:09 |
|
 |
Palic11111
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 01.05.2010, 13:32 Príspevky: 122 Bydlisko: Piestany
|
Bodylift som mal aj na Range Roveri a viacmenej som tam neriesil ziadne podkladanie. Myslim si, ze toto sa tyka extremneho BL nie pri 4cm. Ale tak uvidim. Predne blatniky su zrezane, zadne su nedotknute. Disky maju dost minusove ET v mojom pripade, tak preto to chyta plechy. Ty mas origo disky tak preto ti nic neskrka. 
_________________ Jeep Wrangler Rubicon, 37”
|
Uto, 06.12.2011, 0:54 |
|
 |
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
bodylift ti zbytocne zvysi tazisko, zhorsi jazdne vlastnosti a ked auto vies jednoducho spravit tak aby nic nesuchalo, tak to nema zmysel...
|
Uto, 06.12.2011, 9:27 |
|
 |
Palic11111
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 01.05.2010, 13:32 Príspevky: 122 Bydlisko: Piestany
|
Podla mna ma BL zmysel. Radsej dam 2" bodylift, ktory mi okrem ineho zlepsi pristup k hornej casti ramu pri cisteni. Podla mna je lepsie zkombinovat BL s podvozkovym liftom ako mat len podvozkovy lift. Pri tom by si mal mat tazisko nizsie ako pri pruzinovom lifte. Nie?
_________________ Jeep Wrangler Rubicon, 37”
|
Uto, 06.12.2011, 11:50 |
|
 |
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
teoreticky ano, ja len tvrdim ze 4" lift (jedno ci BL alebo pruziny) je na d1 s 32/33" gumami nepotrebny.
ja by som si nechal +2" pruziny, doladil dorazy a v pripade ak chces aby ti to brutalne krizilo, tak pridal dlhe tlmice/hadice/konusy. ziskas tym brutalne krizenie, dobru stabilitu a ak zdvojis tlmice tak aj super jazdne vlastnosti...
cim nizsie tym lepsie podla mna;-)
|
Uto, 06.12.2011, 12:01 |
|
 |
Palic11111
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 01.05.2010, 13:32 Príspevky: 122 Bydlisko: Piestany
|
Visby ano v tom s tebou suhlasim, tiez neplanujem mat nad gumou mega priestor. Na tie 33 bude stacit asi BL. Podlozky a dlhsie tlmice pocitam do buducna. Lebo po 33 urcite budem chcet 35-ky. Alebo mozno pride neodolatelna ponuka a budu hned 35-ky. Samozrejme s tym by prislo aj zosilenie celeho spodku. Zatial si to ale pyta jemne doladenie dorazov, nakolko to predchadzajuci majitel nespravil a pridanie konusov. To budem urcite riesit najblizsie dni.
_________________ Jeep Wrangler Rubicon, 37”
|
Uto, 06.12.2011, 15:56 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|