Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
Autor |
Správa |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
|
Pon, 30.10.2006, 23:59 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
No pekne, rodinka jeep-pozitívnych sa nám utešene rozrastá.  Zdravím ťa a napíš nejaké údaje o tom peknom autíčku. motor? rozvodovka? prevodovka?....atd
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Uto, 31.10.2006, 18:32 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
no vidim ze jeep je aj u vas v klube velmi popularny... IT`S A JEEP THING... vsetci to vieme
tak sa mi podarilo kupit tohto.lenze ja som velmi velmi diesel pozitiv tak uvidim ako to s tym benzinom a lpg pojde.hlavne krutiaci moment...
tu 2.5 td som nechcel kvoli tomu ze to je to italy. a italy a diesel nejde do kopy.(asi si tam dam niekedy diesel od mercedesu  )
inak je to r.v 1988, 4 liter I6 benzin-plyn,na tacho 320000km(netusim ci skutocnych)limited takze v kozi a elektrike,automat,rozvodovka SelecTrac NP 242,zatial AT na origo kolesach,"pracovne"svetla na streche
budu aj nejake upravy do buducna:pevnostne,31"AT,navijak atd...
a je to nejak zdvihnute..neviem presne ako lebo:
niesom doma a este som mojho jeepka nazivo nevidel 
|
Uto, 31.10.2006, 22:15 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Ja som tiež 2,5TD VM nechcel ale láska k značke a presvedčenie o prednostiach dieselu všeobecne rozhodli. Ideálnu kombináciu by som videl v kombinácii Jeep ZJ s nezničitelným motorom LandRover 2,5TDi.  Samozrejme je to nereálne. Inak pevne verím že to VMko je len "netolerantné" voči blbému správaniu sa vodičov.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Uto, 31.10.2006, 22:28 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
jasne,voci blbemu spravaniu vodicov je "netolerantny" kazdy motor ale ten VM je asi este citlivejsi... je to predsa stroj a ten sa da zlym zaobchadzanim,povedal by som "robenim mu zle" pokazit.
vo vseobecnosti diesle vydrzia vecnost tomu kto s nimi citi...
ja uz som ich par mal,niektore dobre,niektore zle- to zaviselo na predchadzajucich majiteloch.
tak dufam ze ten tvoj mal "normalnych"majitelov..a ked ano tak verim ze vydrzi..
|
Uto, 31.10.2006, 22:46 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Vítaj v klube. Ja tiež mam 4l a plyn k tomu, posledne jazdenie som absolvoval cele na plyn a ani sa nejako drasticky nezvýšila spotreba, a čo týka výkonu zatial prešiel všetko načo stačili moje uzke BF. Nepoziťoval som nedostatok výkonu, skor som narazil na hranicu pneu. Ale ak sa podarí tak najbližšie idem montovať podložky a budu tam 31x10,5xR15, tak to bude ine cafe 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 01.11.2006, 9:55 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
to Andrej: vitam k klube
vykon toho 4 litru nespochybnujem,to ma vykonu az-az... len vazne tie pneu.ja tam mam tiez uzke na origo rafkoch a chcem davat tie iste pneu ako ty. podlozky myslis na zdvihanie alebo rozsirovanie?
uz som pisal ze neviem ako presne to mam zdvihnute ale tiez budem robit nejaky home made lift kit.aka svetla vyska musi byt pod prahom aby som tam bez suchania dostal 31"?
|
Str, 01.11.2006, 11:49 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Mal na mysli podložky na zdvihnutie idem hore 50mm v predu a 60mm vzadu koli 90l nadrži na plyn. Tým padom sa dostane auto vyššie a možem tam dať 31" pneu. Ono možno žeby tam nasadiť šli aj bez podložiek ale už asi by som nezatočil, drhlo by to o podblatníky v predu a vzadu. Toto je len nejaký zaklad a potom sa uvidí čo dalej pretože už aj tlmiče aj struny maju niečo zasebou a bude ich treba vymeniť.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 01.11.2006, 11:54 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Nejde o vysku pod prahom. Skratka pre 31" pneu musi byt pruzina dlhsia o 2". Pri original diskoch ti budu 31" pneu suchat o spodne rameno a stabilizator pri max. raide. Inak plati to co pise Andrej.
|
Str, 01.11.2006, 11:56 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
o.k rozumiem. ja to auto uz zdvihane mam,bolo mi povedane 8 cm v predu,vzadu neviem... nemam ho pri sebe
tak ked uz naliftovane tak aky disk s akym ET by tam mal ist na tie 31"pneu?
|
Str, 01.11.2006, 12:05 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Neviem ako na XJ ale na ZJ ET-5 az ET-12.
|
Str, 01.11.2006, 12:08 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No tak to amš výhodu, teda uvidíme čo zistíš ked to budeš vidieť a k tomu ET asi ta -10 -12 neviem presne Diesel ma 1" podložky pod kola teda šiel 2,5cm von a jedine čo mu trochu drhlo bol predný podblatník takže trochu rezal ale defakto sa k XJ može on vyjadriť mal ho upravené.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 01.11.2006, 12:09 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Pre 31" na XJ po 6,5cm podložkách pod pružiny a 2,5cm podložkách pod kolesá bolo treba trochu povyhýbať držiaky tých gumových krytov pred prednými kolesami.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 01.11.2006, 20:33 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
tak este sa vratim sem lebo tu sme o tom uz pisali a nejdem zakladat novu temu  prave riesim nove disky a nove pneu a neviem ci mam kupit tieto.su to 7x15 ET -6. tych 7 palcov sirka je na 31 pneu ok ale co to ET?bude to stacit?
disky dotz dakar maju dokonca ET +5
diesel ty si mal na XJ podlozky 2.5cm. a ake ET mal disk? myslim to takto: ked disk ma ET 0 a dam 25mm podlozky tak to je to iste ako keby som dal disk s ET -25 a ziadne podlozky. je to tak spravne?
myslim ze to ET je dost dolezite aby nebolo koleso ani moc vnutri aby nic nedrhlo pri max rajde ale na druhu stranu ked nemam moc velky lift tak ked bude moc trcat von aby sa aj pri max vykrizeni schovalo do blatnika.
sry ja viem....  ale radsej sa opytam skusenych.nechcem kupit blbost a nestoji to 5 korun 
|
Uto, 21.11.2006, 1:10 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
No podložky každopádne znižujú ET o svoj rozmer v mm tak ako píšeš. Len neviem aké ET majú moje origo disky.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Uto, 21.11.2006, 7:04 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|