Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 19.04.2024, 14:31
Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
 Nove XJ - lestenka 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47
Príspevky: 657
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Pekne. :smt023

BTW: Ake tam mas listove pera a ake strmene?

Co do zachovania jazdneho komfortu, sa mi osvedcilo riesenie zdvihu len predlzenim strmenov a ponechanim povodneho tvaru a tvrdosti listovych per.

Pepo.

_________________
XJ


Str, 22.01.2014, 19:09
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Pera su Crown, tvrdost neviem.. Zavesi pera netusim, predlzene su vlastne o to o co je auto zdvihnute..

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Str, 22.01.2014, 21:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47
Príspevky: 657
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Dondo píše:
Pera su Crown, tvrdost neviem.. Zavesi pera netusim, predlzene su vlastne o to o co je auto zdvihnute..


Zda sa, ze si dal tvrdsie pera, ako boli povodne.... :smt017

Kolko maju listov? Mas nejake foto?

Pepo.

_________________
XJ


Str, 22.01.2014, 22:17
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Listy maju 4, viac ti nepoviem...fotku nemam a na aute ich velmi nenafotim.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 23.01.2014, 13:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47
Príspevky: 657
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Dondo píše:
Listy maju 4, viac ti nepoviem...fotku nemam a na aute ich velmi nenafotim.


Ked maju 4 listy, tak by to malo byt ako seriovka... dalo by sa este polemizovat o hrubke listov, ale tu som si nie celkom isty, ci Crown robi(l) aj silnejsie 4-lisotve pera pre XJ... to by mohli komentovat profici...

Jeden rozdiel ktory pri tej tvoje uprave vidim, su tlmice... tie by mohli jazdu pritvrdit... :smt017

Ja som tlmice nechaval seriove...

Ked uz nijak inak, vrece s 50 kilami piesku v kufri robi zazraky... jazda so zatazou je ladnesia - menej hrkotava, v zime naviac zvysi prilnavost zadnych pneumatik k povrchu namrznutej vozovky... :wink:

Pepo.

_________________
XJ


Pon, 27.01.2014, 0:33
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Tlmice su Rustys, a mam ich aj vpredu, a predok zostal uplne rovnaky ako pred upravou, preto mi to zase na tlmice nesedi, i ked moze sa to inak spravat pod zatazou ked na nich sedi vaha motora. Vzadu predsa len vela vahy na tom nieje... Ked poriesim ine veci ktore mam na plane tak zacnem asi zistovat ohladom tlmicov zadnych nieco, jazdit sa na tom da len je ten zadok ako na motokare. A ak ma to prestane bavit tak aj skor...

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Pon, 27.01.2014, 0:47
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Takze vyrazne pritvrdenie zadku maju na svedomi druhe tlmice, dnes som na skusku hodil seriove a jazda zrazu ako v perinke ( v porovnani s tym co to robilo predtym :lol: ) . Tak zatial nechavam seriove a do buducna budem muset nejake dlgsie poriesit ktore ale tak tuhe.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 30.01.2014, 18:14
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Pri prilezitosti vymeny tesnenia pod krytom ventilov, zacalo dychat a kedze mi motor netecie nikde tak som to rychlo vymenil a pohral sa aj s deklom ventilov... striekane sprejom do 500 stupnov, vytvedene hodinu pri 200 stupnov v trube a nasledne dotiahnutie detailov s bruskou...snad to nevyzera ako gic :lol:
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 20.02.2014, 19:16
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 19.02.2014, 13:09
Príspevky: 36
Odpoveď s citáciou
Pekne vypadá tiež som zvažoval podobnú kúpu :)


Pia, 21.02.2014, 0:23
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Tak nieco zaktualizujem, bol som na prehliadke s jeepom v Jeepparts a potesili ma, kilometre sedia nieje to stocene takze momentalnych 140 500km je skutocnych, akurat treba nejake loziska pomenit v prednom dife co bolo pricinou preco mi odislo gurero pod unasacom kardanu tak som provizorne vymenil len gufero nech som pojazdny a som bez predneho kardanu, zatial to drzi no do vymeny radsej bez kardanu...okrem toho difu je to ok.
Dalej som sa hral s tyckami stabilizatoru, prerobil som si povodne na odpojitelne nejak takto:

Na original tycku som dorezal zavit az do konca
Obrázok 
Obrázok 

Bolo treba kupit 2ks klbovej hlavice s vnutornym zavitom M10 a podla toho upravit konecnu dlzku zavitu
Obrázok 
Obrázok 

Dalej som z jokla vyrezal uchyt, vymeral a navrtal, k tomu narezal z tenkostennej trubky vymedzenia
Obrázok 

Po primerani na aute som zistil ze sa mi cela tycka predlzila ta muselo ist dolu uz neviem ci 4 alebo 5cm
Obrázok 

Tak a tu uz v konecnej podobe
Obrázok 

Nahodene na aute
Obrázok 

A odpojene
Obrázok 

K prerabke som musel kupit klbove hlavice, 4ks M10 srobov + podlozky + matky, dve karabinky, kusok oceloveho lanka, sponky za lanko, zavlacky na zaistenie tycky na srobe na naprave namiesto matky(tam bolo treba tie sroby aj skratit aby sa to dalo vysunut)...ostatne co dum dal.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Sob, 15.03.2014, 16:48
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 29.10.2012, 19:08
Príspevky: 71
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Pekná čistá práca,takým to podobným spôsobom to musím poriešiť aj ja.Ďíky za inšpiráciu. Kde sa daju kúpiť také kĺbové hlavice? :smt133

_________________
Jeep ZJ-5,2 V8,r.v.97
tel.0904 990 007


Sob, 15.03.2014, 18:41
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Dakujem, hlavice som bral zo stranky tme.eu v nasich obchodoch som to nezohnal a bola to najvacsia polozka vysli nejakych 24 eur ale je to aspon pevne a pozinkovane takze ani hrdza by nemala hrozit...ostatny matros stal okolo 4 eur takze cele to vyslo do 30 eciek. Ja som sa zase inspiroval hotovymi ktore sa predavaju napr na ebay ale okolo 100 e takze sa s tym oplatilo pohrat z mojho pohladu.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Sob, 15.03.2014, 18:55
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Po dlhom odkladani vymeny radiatora kurenia som sa pri prilezitosti plnenia klimi a po zisteni ze vo vyparniku bude riadna diera kedze to nedrzalo ziaden tlak do toho pustil. Radiator som mal doma asi pol roka, a vyparnik na klimu musel ist novy co dakujem chalanom z jeepparts za rychle zohnanie a prijatelnu cenu :smt156
Takze uz plnohodnotne kurim, a dufam aj ze chladit budem, ze uz nikde nebude klima fucat :lol:
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Sob, 31.05.2014, 23:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
pekne si sa pohral s tymi tyckami stabikov. vymena radiatora (asi aj vyparnika) caka aj mna, tak aspon vidim ako to vyzera. ja mam momentalne vyhadzane komplet koberce, sedacky - kvoli poslednemu 'brodeniu' v saigone :-D

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Ned, 01.06.2014, 19:18
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
No tak pevne nervy pri rozoberani :D skladanie je uz pohodka, najhorsie pri skladani bolo dostat cely ten box na svoje miesto a trafit tie stifty do dier... ostatne doskladanie uz nieje problem.. Ale druhy krat by som to uz nerobil asi keby to nebolo nevyhnutne. Dik zatial su ok a v terene super ked to viem odpojit a na ceste vedet aj relativne naletet do zatacky.... Pocul som ze bolo mokro v aute :D

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Ned, 01.06.2014, 19:27
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: