Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Autor |
Správa |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2118 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Ako pisal Tomrs, skor by som volil nejaky nesmrtelny jednoduchy mechanicky VW alebo Mercedes motor. 2.0HDi je urcite jeden z lepsich motorov, ale do Hiluxu by som chcel nieco, co bude klepkat navzdy. Kazdopadne drzim palce v prestavbe a budem to sledovat. Mas to prakticky zadarmo a uz mas zaplatenu aj svoju robotu, tak preco to neskusit
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pia, 20.02.2015, 21:40 |
|
|
tapo
Učeň
Registrovaný: Str, 04.06.2014, 23:25 Príspevky: 82 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
Mozem sa spytat co je ine na motore v golfe IV a motore v passate? Sak su to tie iste motory len maju ine drziaky kvoli inemu ulozeniu, inu olejovu vanu a par blbosti.... Blok je ten isty
|
Pia, 20.02.2015, 22:43 |
|
|
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2118 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Sam si si odpovedal
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pia, 20.02.2015, 22:45 |
|
|
tapo
Učeň
Registrovaný: Str, 04.06.2014, 23:25 Príspevky: 82 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
no hej. Ide len o to ze ci motor z golfa ci z passata stale je na tom istom, a musi vyrobit nove uchyty. Nic by tym motorom z passata nevyhral
|
Pia, 20.02.2015, 23:04 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
Neviem prečo ale trochu mi tu uniká pointa ... Pokial dobre čítam bavíme sa všetko o motoroch z osobných aút ktoré stačí ze v 40 stupnovych teplotách vrcia pol hodiny na voľnobeh a automaticky zapína vysko ci elektrika chladenie otázka je Ma niekto pocit ze tie motory vydržia polhodinove ci dlhšie intenzívne trápenie v blate ci výjazdoch v ktorých sa bavíme o rýchlostiach 20-30-40 km/h na 2-3 redukovanom prevodovom stupni v plných otackach ? Lebo ja osobne ten pocit nemám intenzívne prehrievanie = problémy s tesnením s hlavou kedže každý jeden motor ktorý tu bol spomenutý ju ma hliníkový každé jedno s tých aút bolo konštruované na "vysoké" rýchlosti kde sa počíta aj s náporovym chladením ....budú sa dobre znášať všetky tie čídla elektrina tesnenia z hrubým blatom vodou ked sú konštruované na cestu a vývojári nepočítali ze sa zahrabu do polovice masky do bahna? Hmmm nieje problem hodiť akýkoľvek motor do ľubovoľného auta v prvom rade ide o účel a životnosť ....nebolo by kednoduchsie oturbovat 2-L motor vyhrať sa s ním ako si robit zbytočne problémy no a v neposlednom rade spomeniem totálne znehodnotenie auta ....ako celku
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Ned, 22.02.2015, 0:08 |
|
|
adrenix
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.09.2010, 9:28 Príspevky: 328 Bydlisko: Piestany/Bratislava
|
jankarol píše: Neviem prečo ale trochu mi tu uniká pointa ... Pokial dobre čítam bavíme sa všetko o motoroch z osobných aút ktoré stačí ze v 40 stupnovych teplotách vrcia pol hodiny na voľnobeh a automaticky zapína vysko ci elektrika chladenie otázka je Ma niekto pocit ze tie motory vydržia polhodinove ci dlhšie intenzívne trápenie v blate ci výjazdoch v ktorých sa bavíme o rýchlostiach 20-30-40 km/h na 2-3 redukovanom prevodovom stupni v plných otackach ? Lebo ja osobne ten pocit nemám intenzívne prehrievanie = problémy s tesnením s hlavou kedže každý jeden motor ktorý tu bol spomenutý ju ma hliníkový každé jedno s tých aút bolo konštruované na "vysoké" rýchlosti kde sa počíta aj s náporovym chladením ....budú sa dobre znášať všetky tie čídla elektrina tesnenia z hrubým blatom vodou ked sú konštruované na cestu a vývojári nepočítali ze sa zahrabu do polovice masky do bahna? Hmmm nieje problem hodiť akýkoľvek motor do ľubovoľného auta v prvom rade ide o účel a životnosť ....nebolo by kednoduchsie oturbovat 2-L motor vyhrať sa s ním ako si robit zbytočne problémy no a v neposlednom rade spomeniem totálne znehodnotenie auta ....ako celku Nechce sa mi zapajat velmi do tychto internetovych zabomysich vojen. Ale ze by 2,4 td teda 2lt alebo 2lt-e boli motory ktore by nejak extra znášali teploty to sa povedať neda. Rovnako hlavy na 2lt, skor problem ako bezproblem. Ano urcite naj naj volba by bola 3,0 z toyoty. Ale ten motor sa neda zohnat za rozumne peniaze. A ak mi niekto povie ze da, tak sup sem, hned ho berem
_________________Pajero V20 3.0 V6 - SOLD Daihatsu Feroza F300 LandCrusier LJ73 http://www.4x4life.sk/
|
Pon, 23.02.2015, 13:48 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
co su rozumne peniaze?.....liatinova hlava ma problem s prehrievanim? ....mam zdvojnasobeny vykon motor sa sprava odspodu lepsie ako trojliter .....mas problem na svojej toyke problem s teplotou ?...hladaj chybu kdesi inde motor je jednoduchy s dlhou zivotnostou postav auto k nam resp nieje problem ta previest na mojej a spadne ti sanka ....pracovalo sa na tom cca rok no uz mozem prehlasit ze vsetky muchy mam vychytame a efekt je 100%
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Pon, 23.02.2015, 13:54 |
|
|
adrenix
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.09.2010, 9:28 Príspevky: 328 Bydlisko: Piestany/Bratislava
|
janko, stretli sme sa v tisovci a nezdalo sa mi ze by si mal dvojnasobny vykon. No ale mozne to je. Verim ze mas vykon aj patricne odmerany. A vobec to neber ako utok na tvoju osobu,budem rad ak sa ti od tisovca podarilo co to poriesit a pripadne sa podelis o rady a napady ak sa stretneme na Tisovci aj tento rok.
Co je drahy motor, no trojliter tak 1000 eur a to este nie je zaruka ze k nemu bude spravny zvon prevodovky. Samozrejme hovorime o motore neznamej kvality a kilometrov. Alebo das cca 2500 za 4runnera z GB. A to je rozdiel oproti 150 eur co dal do toho chalanisko. Netvrdim ze je to jedine dobre riesenie ktore mohol chalan spravit, ale mate prehnane reakcie.
A nie nedam auto k vam, vase technicke riesenia mi prisli nepremyslene,nelogicke a nefunkcne. Samozrejme za ten rok co sme sa nevideli sa to mohlo zmenit. Klud a mier priatelia;) nechajte chalana nech si razi svoju cestu, poradte mu s konkretnymi problemamy ale ten spravny smer nech si hlada sam.
_________________Pajero V20 3.0 V6 - SOLD Daihatsu Feroza F300 LandCrusier LJ73 http://www.4x4life.sk/
|
Uto, 24.02.2015, 9:01 |
|
|
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Jankarol ake upravy si natom robil? to ma zaujma len tak zo vseobecnosti
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Uto, 24.02.2015, 9:39 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Aké žabo-myšie vojny, toto je fórum a na fóre sa diskutuje, nie len pritakáva. To nie je len kritika to sú aj dobre mienené rady. Ten motor to auto znehodnotí, takéto prestavby väčšinou končia fiaskom, ale len málokto to prizná, buď potom žije v sebaklame, alebo sa to snaží predať. 1000,- € za dobrý motor je veľa? Najlacnejšie riešenie nie je vždy to najlepšie a v konečnom dôsledku môže byť ešte drahšie. Rovnako ako brať si za príklad garážové prestavby puberťákov z USA, ktorý si za jedno vreckové kúpi auto, vytuní ho aby mohol pred školou zagumvať.
Vyjadril som len svoj názor, nikomu neber jeho a aj napriek tomu, že si myslím, že vynaložené úsilie neprinesie očakávaný efekt (čo je veľmi subjektívne) držím palce
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Uto, 24.02.2015, 10:52 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
tomato píše: Jankarol ake upravy si natom robil? to ma zaujma len tak zo vseobecnosti Hybridné turbo, cooler, večsie vstreky, upravene čerpadlo hliníkový chladič na mieru ( trosku boli problémy s teplotou a viac menej sériový chladič to uz mal za sebou) , zmenené prevody v skratke .... Auto na voľnobehu fúkne 1,1 az 1,2 baru zaberá od cca 1200 otáčok takze turbo dieru sme eliminovali úplne .... Nesystémové a nefunkčné riešenia co máš konkrétne nemysli? Kľudne môžme veci riešiť aj cez súkromne správy Ked máš záujem o komplet 3l motor s turbom alternatorom na komplet je tu jeden na predaj chalan za neho pýta 1500 e auto malo nabehane 250 000 km poctivých motor 100% takze žiadna mačka vo vreci ....
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Uto, 24.02.2015, 12:27 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
co je hybridne turbo? kolko ti turbo tlaci pri cca 2000 az 2500 ot? kolko tlaci maximalne?
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Uto, 24.02.2015, 12:29 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
bull4x4 píše: co je hybridne turbo? kolko ti turbo tlaci pri cca 2000 az 2500 ot? kolko tlaci maximalne? Hybridné turbo to je prakticky turbo vyskladane na mieru na ten ktorý motor tym ze sa zmenší výfuková časť zvýšiš jeho účinnosť sú to v podstate 3 turba zložené do jedného pre porovnanie Séria 0,5 baru max 1,0 bar Hybrid max 1,7 baru Nábeh 1200 otáčok v priemere fúka 1,5 -1,6 baru v celom spektre otáčok a ihneď bez nejakých výpadkov v tlaku pri stálej rýchlosti cca 90 km/h samozrejme tlak klesne no po zošliapnuti plynu ci do kopca ci pri predbiehani máš k dispozícii plny výkon hneď Na redukovanom prevodovom stupni vedia kolesa zalíškať na asfalte na pneu 35x11,5/16 na 3. Prevodovom stupni je to kedykoľvek k predvedeniu ak je záujem
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Uto, 24.02.2015, 12:38 |
|
|
adrenix
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.09.2010, 9:28 Príspevky: 328 Bydlisko: Piestany/Bratislava
|
jankarol píše: bull4x4 píše: co je hybridne turbo? kolko ti turbo tlaci pri cca 2000 az 2500 ot? kolko tlaci maximalne? Hybridné turbo to je prakticky turbo vyskladane na mieru na ten ktorý motor tym ze sa zmenší výfuková časť zvýšiš jeho účinnosť sú to v podstate 3 turba zložené do jedného pre porovnanie Séria 0,5 baru max 1,0 bar Hybrid max 1,7 baru Nábeh 1200 otáčok v priemere fúka 1,5 -1,6 baru v celom spektre otáčok a ihneď bez nejakých výpadkov v tlaku pri stálej rýchlosti cca 90 km/h samozrejme tlak klesne no po zošliapnuti plynu ci do kopca ci pri predbiehani máš k dispozícii plny výkon hneď Na redukovanom prevodovom stupni vedia kolesa zalíškať na asfalte na pneu 35x11,5/16 na 3. Prevodovom stupni je to kedykoľvek k predvedeniu ak je záujem Urcite mam zaujem a tesim sa na predvedenie. Tisovec ides?
_________________Pajero V20 3.0 V6 - SOLD Daihatsu Feroza F300 LandCrusier LJ73 http://www.4x4life.sk/
|
Uto, 24.02.2015, 12:56 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
Áno idem určite sa tam vidíme
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Uto, 24.02.2015, 13:07 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|