Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 3:30
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 85 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Ford Explorer V6 4,0 SOHC LM 
Autor Správa
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 22.07.2013, 12:05
Príspevky: 159
Bydlisko: LM
Odpoveď s citáciou
Neviem no ja by som asi rovno kupil cely vyssi podvozok od OldManEmu
I ked to je cenovo inde...ale ja to budem pravdepodobne riesit tak

_________________
BMW 530i V8 - 225/35R19 + 255/35R19 style 95 / 3,07 LSD / Aero packet
Ford Expedition 4,6i V8 XLT
ex Ford Explorer 4,0i V6 XLT - 33x12.5 - 8x15 ET-25 / 2" lift podvozku / 2" bodylift - ex
_________________
Klub tvoria ludia, nie auta...


Sob, 13.09.2014, 20:29
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 12.04.2014, 22:09
Príspevky: 80
Bydlisko: Lipt. Mikuláš SVK/DE Irschenberg
Odpoveď s citáciou
mas nejaku stranku na to ? aby som vedel ci setrit ci sa na to vys*at...:D

_________________
Jaro Filip "stredoslovaci" : Nik nieje tak veľký, aby sa do truhly nezmestiu...

Ford Explorer 4,0i V6 SOHC/// 33x12.5 - 8x15 ET-25 /// 6" lift /// naviják 5,4T
VW Golf IV, 1,8T 132 kW (svk fullka :) )


Sob, 13.09.2014, 20:31
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 22.07.2013, 12:05
Príspevky: 159
Bydlisko: LM
Odpoveď s citáciou
treba googlit, ale ako pozeram OME uz asi pre Explorer nerobi...vsade pise "Out of stock" :shock:

_________________
BMW 530i V8 - 225/35R19 + 255/35R19 style 95 / 3,07 LSD / Aero packet
Ford Expedition 4,6i V8 XLT
ex Ford Explorer 4,0i V6 XLT - 33x12.5 - 8x15 ET-25 / 2" lift podvozku / 2" bodylift - ex
_________________
Klub tvoria ludia, nie auta...


Sob, 13.09.2014, 21:27
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 12.04.2014, 22:09
Príspevky: 80
Bydlisko: Lipt. Mikuláš SVK/DE Irschenberg
Odpoveď s citáciou
takzeeee??.. :shock: :shock: :shock:

_________________
Jaro Filip "stredoslovaci" : Nik nieje tak veľký, aby sa do truhly nezmestiu...

Ford Explorer 4,0i V6 SOHC/// 33x12.5 - 8x15 ET-25 /// 6" lift /// naviják 5,4T
VW Golf IV, 1,8T 132 kW (svk fullka :) )


Ned, 14.09.2014, 20:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Listové péra treba nahamrovať. A vydržia ďalších 20 rokov než si znovu sadnú.
Tu už to bolo riešené na fóre, treba pohľadať a nájdeš aj kontakty.

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Pon, 22.09.2014, 14:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
No hej len veľmi záleží v akom stave sú preá pred hamrovaním. Ak sú nahovno úplne tak to hamrovanie je skôr na efekt a krátku dobu, potom aj tak ten lisťák kľakne.

Akurát som mal v rukách XJ kde majiteľ dal nahamrovať perá lebo sadnutý zadok, a dnes po cca 1roku je stav dosť žalostný, perá sa ohýbaju tam kde nemajú, a za chvíľu praknú.

Ak ich má prehnuté opačne tak by som sa na to vykašľal, niet nad nové perá, ak chce aj dvíhať tak najlepšie nejakú sadu na lift spoza mláky.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Naposledy upravil Andrej dňa Štv, 25.09.2014, 9:11, celkovo upravené 1



Str, 24.09.2014, 10:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Andrej pravdu máš :smt023
To auto bolo moje a stav listov zodpovedá tomu že to auto nedostávalo po krku a malo sa u mňa veľmi dobre :smt151

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Str, 24.09.2014, 11:12
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 12.04.2014, 22:09
Príspevky: 80
Bydlisko: Lipt. Mikuláš SVK/DE Irschenberg
Odpoveď s citáciou
Vladko ja som nikde nepisal ze su opotrebovane alebo doje*ane alebo nieco podobne... len si myslim ze take veci je lepsie mat do "zalohy" ked su v dobrej cene... ale do buducna by som to chcel dat na OME len nikde neviem najst nieco co by bolo kompatibilne s mojim Fordom... :/


apropooo nevie niekto niekde zohnat nejaky "certifikat" aby som mohol zapisat do TP moje aktualne gumy? moze byt aj po anglicky len aby tam boli udaje o aute ze je mozne to tam mat urcite viete ako by to cca malo vyzerat len ani to neviem nikde zohnat a pisal som uz asi vsade na SVK vo Forde nula bodov v CZ ma odporucili na DEKRASK ale tam mi nikto neodpisuje pisal som uz asi 3-m maniakom ti tiez bez sance tu v nemecku take gumy asi ani nevideli tak neviem :(

_________________
Jaro Filip "stredoslovaci" : Nik nieje tak veľký, aby sa do truhly nezmestiu...

Ford Explorer 4,0i V6 SOHC/// 33x12.5 - 8x15 ET-25 /// 6" lift /// naviják 5,4T
VW Golf IV, 1,8T 132 kW (svk fullka :) )


Štv, 25.09.2014, 1:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Dobre si zváž čo chceš výmenou podvozku dosiahnúť. Máš ho dvihnutý na 35" kolesá, čo je do terénu tak akurát a nepotrhá ti to poloosi. Amíci v takejto konfigurácii jazdia rock crawling a to auto jednoducho vydrží.
Mal som v pláne dorobiť ku kompresoru manuálne zdvíhanie zadku - teraz sa dvíha sám podľa zaťaženia. Tým by si dosiahol to, čo majú dnes niektoré autá, že ak do kufra niečo dávaš, tak sa zadok zníži aby si nemusel nakladať vysoko a potom po naložení ho dvihneš.
V predu máš možnosť vymeniť torzky.
Výmenou podvozku prídeš o komfort - teraz je to mäkká pohodlná limuzína. Potom to bude tvrdý nepohodlný traktor.
Rozdiel je v tom, že teraz sa v teréne nesmieš nechať rozkývať, tvrdý podvozok ťa v teréne rýchlejšie stabilizuje. Ak si si toho vedomý, tak nepotrebuješ výmenu podvozku ale ako šofér na to musíš pamätať.
Je to napr. prudký padák dolu (zjazd do debry) a na jeho konci prudko zabočiť. To je miesto kde je na mäkkom podvozku lepšie dole zastať a stabilizovať auto a pomaly to vybrať. Tvrdý podvozok ti to umožní prejsť plynule.
Ak už cítiš potrebu investovať do podvozku, tak daj dopredu automatickú uzavierku a dozadu elektrickú. A máš vymaľováno :smt151

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Štv, 25.09.2014, 5:38
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 12.04.2014, 22:09
Príspevky: 80
Bydlisko: Lipt. Mikuláš SVK/DE Irschenberg
Odpoveď s citáciou
ok cize podvozok zatial riesit nejdem.. :D ale ohladom tych kolies ste mi mohli niekto nieco napisat...

PS: teraz v oktobri sa idu menit komplet vsetky naplne v aute plus brzdy a ide sa dorabat splynovač s nadrzou namiesto rezervy chcel by som dozadu pod nadrz vyriesit nejaky "pancier" konstrukciu proti prerazeniu v terene ale myslim ze to bude zbytocne lebo do terenu necuvam a ked tak mam tam tazne (doraz) tak pohoda... ide sa riesit STK EK radsej to mam naraz vsetko v jeden datum tak aj koli tomu chcem tie kolesa poriesit ked uz sa bude pisat plyn do papierov tak by som tam aj kolesa šupol :D

_________________
Jaro Filip "stredoslovaci" : Nik nieje tak veľký, aby sa do truhly nezmestiu...

Ford Explorer 4,0i V6 SOHC/// 33x12.5 - 8x15 ET-25 /// 6" lift /// naviják 5,4T
VW Golf IV, 1,8T 132 kW (svk fullka :) )


Štv, 25.09.2014, 15:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2118
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Tomo, ten "pancier" daj, cúvať budeš hocikedy aj v teréne. A o tom, že častokrát keď zoskočia kolesá do jamy a vtedy si auto sadne na nádrž alebo na skalu nejdem ani písať. To je bez debat. Sprav ho rovno a budeš mať pokoj a istotu.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Štv, 25.09.2014, 15:24
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 12.04.2014, 22:09
Príspevky: 80
Bydlisko: Lipt. Mikuláš SVK/DE Irschenberg
Odpoveď s citáciou
okej prehovoril si ma.. cize musim oprasit kontakty z LM strojarni.. :D apropoooo ohladom tych kolies nikto nic?.. :-O :shock: :shock: :shock:

_________________
Jaro Filip "stredoslovaci" : Nik nieje tak veľký, aby sa do truhly nezmestiu...

Ford Explorer 4,0i V6 SOHC/// 33x12.5 - 8x15 ET-25 /// 6" lift /// naviják 5,4T
VW Golf IV, 1,8T 132 kW (svk fullka :) )


Štv, 25.09.2014, 15:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
ohladne tcyh pneu nvm ako to je lebo ak som spravne pochopil tak pneu servis moze dat len certifikat na alt rozmery a tie nas dako nezaujimaju predpokladam.
Tie velke rozmery ako 33" a hore sa riesia dost tazko ak mate dakto legalnu a uplne cistu cestu aj ja by som prial vediet

a ten pasncier daj urcite ako pisal luther ja som vel krat ostal visiet kadejako a nacuval do skal pnikov a podobne

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Štv, 25.09.2014, 15:29
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 12.04.2014, 22:09
Príspevky: 80
Bydlisko: Lipt. Mikuláš SVK/DE Irschenberg
Odpoveď s citáciou
pani co mi davala potvrdenie o montazi splynovaca mi povedala ze staci normalny klasicky ydrap papiera (certifikat) je jedno v akom jazyku co musi obsahovat VINcislo auta popis auta rozmer gum ktore chcem zapisat plus peciatka tej organizacie co mi to schvaluje v mojom pripade by to mal byt predajca FORD ale zevraj tieto rozmery FORD ani nepozna... skusal som uz kontaktovat kadekoho ako som uz pisal ale bezvysledne nikto mi nevie povedat ako to ma vyzerat keby bolo na mne tak to napisem nejako a dam tam peciatku "zverolekara" a skusim ci mi to schvali ale bojim sa ze tym premrham sancu to opakovat ak by som bol neuspesny...

ten pancier dam... i ked to zvysi dost razantne vahu auta...

_________________
Jaro Filip "stredoslovaci" : Nik nieje tak veľký, aby sa do truhly nezmestiu...

Ford Explorer 4,0i V6 SOHC/// 33x12.5 - 8x15 ET-25 /// 6" lift /// naviják 5,4T
VW Golf IV, 1,8T 132 kW (svk fullka :) )


Štv, 25.09.2014, 15:35
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 27.01.2014, 11:45
Príspevky: 27
Odpoveď s citáciou
Tak podla mna ti tam staci 2mm plech a pohodicka ochrani prihnes vyklepes :-)

_________________
Dajte ma na styri ja uz pojdem sam :-)

Patrol y60


Pia, 26.09.2014, 0:18
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 85 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: