Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 23.04.2024, 12:03
Dnes je utorok 23. apríla 2024, meniny má Vojtech a zajtra Juraj




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 49 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 Pajero 2,8TD 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
ebay, predpokladam ze sa bude dat zohnat na vacsinu aut...
popripade najst velmi podobny a nieco prisposobit
popripade dat vyrobit namieru.

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Pia, 06.03.2015, 22:36
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
Ano, kupil som to cez ebay z UK od tamojších úpravcov - značka je Direnza.
Skús popozerať, dá sa aj vyrobiť na mieru, len tam bude asi iná cena...

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Sob, 07.03.2015, 11:28
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
Tak konečne prišli posledné tesnenia a semeringy, a môže sa dokončiť motor.

Obrázok

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Str, 08.04.2015, 15:46
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
Tak pomaly pokračujeme, upravovali sme riadenie, hlavná prevodka riadenia ostáva, na druhej strane miesto pomocného čapu pôjde upravená anglická prevodka, čo je v podstate večné riešenie. Vykuchali sme hydraulickú časť, mechanická časť ostala. Upravili sme aj páku na upravenú prevodku, aby tam nebol výkyvný čap, ale len otočný.

Na tyč riadenia sme privárali úchyt na tlmič riadenia, originál bol malý, kedže ako tlmič tam ide IM Foam Cell.

Potom sa všetko prebrúsilo, základná a vrchná dvojzložková farba.

Nejaké fotky:
Obrázok

Obrázok


A niečo z úpravy páky:
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Uto, 05.05.2015, 21:50
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
Tak po dlhej dobe sa pokročilo, dnes sme nahodili karosériu na rám.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Štv, 04.06.2015, 20:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2118
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Ejha, uz sa to zacina rysovat

Obrázok

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Štv, 04.06.2015, 22:18
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
Striekanie karosérie

Obrázok

Obrázok

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Pon, 03.08.2015, 22:29
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
Repasík pedálov
Obrázok

malý repas zadnej kľučky
Obrázok

..a osvetlenia zadnej ŠPZ
Obrázok

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Pon, 02.11.2015, 21:02
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Parada riadna :smt023 :smt023 a osvetlenie SPZ je original streknute zinkovim sprejom alebo je spravene nove ????

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Pon, 02.11.2015, 21:16
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
Osvetlenie je zachránené pôvodné, v galvanickom pozinku.

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Naposledy upravil Tomas.Z dňa Uto, 03.11.2015, 21:06, celkovo upravené 1



Pon, 02.11.2015, 23:11
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14
Príspevky: 280
Bydlisko: plavecke podhradie
Odpoveď s citáciou
no dobre sa stym hajes....aky lift to je?


Uto, 03.11.2015, 17:20
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
makak píše:
no dobre sa stym hajes....aky lift to je?


momentálne to má výšku pri zadnom kole od zeme po vrch strechy 212cm. Ale čakám že keh ho naložím tak si trochu sadne.

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Uto, 03.11.2015, 21:07
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14
Príspevky: 280
Bydlisko: plavecke podhradie
Odpoveď s citáciou
FUU...TO UZ JE NA REBRICEK... ;-)


Ned, 08.11.2015, 20:50
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
ten čap na anglickej servoskrini je v čom? v mosadznom púzdre?
vidím že máš iné riešenie ako ja a toto je asi lepšie :smt023

ja som pôvodný čap na anglickej servoskrini zanechal, len som ho odspodu zaistil proti výkyvu ale aby zostal otočný, je na ňom odspodu objímka s guličkovým ložiskom

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Pon, 09.11.2015, 16:44
Profil ICQ
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 08.05.2014, 21:10
Príspevky: 119
Bydlisko: Tvrdošín
Odpoveď s citáciou
farky píše:
ten čap na anglickej servoskrini je v čom? v mosadznom púzdre?
vidím že máš iné riešenie ako ja a toto je asi lepšie :smt023

ja som pôvodný čap na anglickej servoskrini zanechal, len som ho odspodu zaistil proti výkyvu ale aby zostal otočný, je na ňom odspodu objímka s guličkovým ložiskom



použil som nerez namiesto mosadze. A dal som tam mazničku. Malo by to vydržať hodne...
Ako si ho zaisťoval? Resp. ako si naň uchytil objímku s ložiskom? Máš nejaké foto?
To púzdro tam je spravené super, s tým som spokojný, a viac ukážu skusenosti, ale tu paku mam zvaranú, ked sa vložkovalo tak som to rozpílil, aby sa to dalo lepšie upnuť, myslel som, že tam su aj origo zvary, ale na CZ fore mi písali, že je to jeden kus, a kovadlina, že som to tak mal aj nechať, tak rozmýšlam, či to nespraviť ešte raz z nového kusu. Oni si myslia, že ten zvar nevydrží, neviem teda či to riskovať alebo nie.
A ako si vyriešil uloženie chladiča, ked si použil angl. prevodku?? Ja to akurát riešim, idem spraviť asi 3cm podložku medzi uložením na ráme a prevodkou, tej páke to je asi jedno, v akej je polohe, tam je to na tisíchrane...

_________________
Mitsubishi Pajero stále vo vývoji

00 421 948 529 882


Pon, 09.11.2015, 20:50
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 49 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: