4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=19574
Stránka 13 z 21

Autor:  pampuch131 [ Str, 14.11.2018, 22:17 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Možno keby v TP neboli popísané pikacoviny konkrétne katalyzátor ktorý ako som sa včera dozvedel XJ ani ZJ z motorom VM nemali tak by sa to nedialo.

Autor:  janoP [ Str, 14.11.2018, 22:30 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

čo by sa nedialo ???? pokial viem, tak vytáčajú všetko...... aj majiteľa auta :-D

Autor:  pampuch131 [ Str, 14.11.2018, 22:35 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Ide o to,ze motor bez katu má iné hodnoty dymivosti ako motor s katom,no a kedze podla TP auto kat má tak ho trápili az mi bolo doplacu.A nasrany som este dnes :smt151

Autor:  janoP [ Str, 14.11.2018, 22:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

a keď je zaslepene EGR ??? je to lepšie či horšie ?

Autor:  pampuch131 [ Str, 14.11.2018, 23:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Egr prepúšťa spaliny pri nízkych otáčkach,ked ten motor točia na 4900ot tak je zavrety

Autor:  Andrej [ Pia, 16.11.2018, 7:59 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Kat bez kat je jedno.
vychádza to z nejakých debilných metodických pokynov, keďže celé tieto pseudo emisie nevedia odsledovať pod záťažou tak to vytáčajú na voľno, akože simulácia záťaže a bla bla. je to nagrc, najmä keď si človek uvedomí že v podstate v tých otáčkach ani nejazdí. Už sa desím po 4 rokoch z toy nakoľko ten otáčkomer ide pomerne vysoko.

A.

Autor:  BOOBLE [ Pia, 16.11.2018, 10:01 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Ja keď som bol s mojou 2.7 prvý raz na emisnej, tak som s úžasom hľadel na tie otáčky a debilné reči, že to dymí. Pýtam sa či je podľa neho normálne na diesli točiť 4700 ? Odpoveď: takto sa má jazdiť. Kua, takú by som mu pr... po tej sprostej hlave :smt021

Autor:  pampuch131 [ Pia, 16.11.2018, 20:37 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Nechci vediet ako som vyzeral ja ked mi točil motor až k 5 tim tisícom,asi takto :smt010 Ja jazdím z VMkom tak do 3000/ot,táto procedúra si hned vyžiadala svoju daň,zacali tiecť obe hadice od termostatu a alternator(zrejme uhliky)nejak divne smrdí po spalenine a nedobija

Autor:  pampuch131 [ Ned, 25.11.2018, 13:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Teraz som prišiel z garáže.Ako som vyššie písal auto prestalo dobíjať po trápení na ek,stk.Včera som demontoval alternátor a rozobral.Mal som doma jeden altík z granda 2,5td tak som skúsil urobiť z dvoch jeden.Pred chvílkou som to poskladal,vyskúšal a altík na voľnobeh dáva 10-11 po pridaní plynu sa ručička vyšplhá na 14 aj kúsok.Môže byť chyba v regulátore,ak áno dá sa vymeniť samostatne,alebo treba celú RJ? Jedná sa o XJ 2,5td rv 98 Ďakujem (Bateria je úplne nová má cca týždeň)

Autor:  pampuch131 [ Pon, 26.11.2018, 18:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

No aby sa mi nehnusilo dnes po príchode na parkovisko v praci sa moje ZJ 5,2 rv 93 rozhodlo ma zas trochu nasrat,vypnem svetlá,motor a ventilátor(interierovy)si veselo fičí ďalej,odpojil som baterku,pri odchode z práce som len priložil späť +kontakt ventilátor sa rozbehol na plné gule bez kľúča,ten nebol ani v spinacke,čo to žeby rezistor,či?

Autor:  OGO [ Pon, 26.11.2018, 18:39 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Nebude to mať náhodou nejaký súvis s tou opravou alternátora, že dačo tam nesadlo dobre a teraz to tam zrobilo tú šarapatu s ventilátorom ??? Každopádne ten ventilátor z dakadiaľ dostáva prúd, nebude spínačka v skrate ? Alebo nejaké relátko zlepené, neodpojilo ?

Autor:  pampuch131 [ Pon, 26.11.2018, 18:46 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Nie Ogo dobijanie blbne na synovom XJ,táto milá príhoda sa udiala dnes na mojom ZJ 5,2v8 rv93

Autor:  efendi [ Pon, 26.11.2018, 20:48 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

pampuch131 píše:
Nie Ogo dobijanie blbne na synovom XJ,táto milá príhoda sa udiala dnes na mojom ZJ 5,2v8 rv93


mal som to aj na mojom ZJ,, rezistor...bol posmrti,, vymenil som a bolo OK,, :smt017

Autor:  pampuch131 [ Pon, 26.11.2018, 20:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Nemsom si istý Laci,lebo ked sa pojebabral rezistor na zeninom predfaceliftovom ZJ 5,2v8 tak ventilátor isiel len na plné gule ale vypnúť išiel uplne v pohode,skúsil by som ho vymeniť len už doma nemám žiadny a 100e za nový dať nechcem,keď si nie som istý či to bude v tom.

Autor:  pampuch131 [ Štv, 29.11.2018, 20:36 ]
Predmet príspevku:  Re: Moje ZJ 5,2V8(1993,1995)

Okrem inych vecí ktore potrebujem riešiť na svojom ZJ potrebujem poriesit pneumatiky veľkosť mi je jasná 31x10,50 r15 a mám vyhliadnute dve značky Goodyear Wrangler Duratrac AT a BF Boodrich AT ko2,pre ktoré sa rozhodnúť? Ďakujem. :-D

Stránka 13 z 21 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/