Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 19:50
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 124 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Ďalší
 Pajero II 2.5 TD 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
to nebude čerpadlom keď naskočí na 3 valce :o rotačné čerpadlo má jeden element a dávkuje do všetkých valcov rovnako :smt017

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Str, 13.12.2017, 16:04
Profil ICQ
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 19.08.2015, 23:04
Príspevky: 152
Bydlisko: Vislanka
Odpoveď s citáciou
tak potom ? vstreky nastavene a nove zhavice tiez pal.filter tiez tak co to moze byt ? no padanie nafty by to nebolo ak odpali hned ale nnema pravydelny chod .


Str, 13.12.2017, 21:47
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.12.2015, 18:30
Príspevky: 112
Bydlisko: Milochov
Odpoveď s citáciou
Nejde Ti vzduch do čerpadla? Skús dať na prívod priesvitnú hadičku. Ak tam pôjdu bublinky tak pravdepodobne budú zlé hadičky čo idú od nádrže.


Uto, 19.12.2017, 20:51
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49
Príspevky: 521
Bydlisko: Kežmarok
Odpoveď s citáciou
Filip servus, treba začať od nádrže. Daj si záležať na trubkách a hadičkách, natlakuj vzduchom či ti niekde nevyfúkne. Palivový filter, môže tiež robiť paseku, ak je s menším prietokom. Ja som po repase čerpadla prešiel na kvalitnejší (hustejší) a problémy boli podobné, ale hlavne pri potrebe výkonu. Ten štart na tri válce, by som videl žhaviče, aj nový môže byť fuč, resp. dá sa odpáliť veľmi rýchlo. Nechaj to dva dni stáť a potom s kľudnou hlavou na to prídeš.

_________________
Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!

Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla

Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,


Uto, 19.12.2017, 22:13
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 19.08.2015, 23:04
Príspevky: 152
Bydlisko: Vislanka
Odpoveď s citáciou
zmeral som tlaky jeden mechanik povedal ze to je ok no druhy ze uz to ma za sebou . tak dufam ze este rok vydrzi potom tam hodim druhy motor ? nejake typi co tam dat okrem 2.8pajero .


Uto, 19.12.2017, 22:54
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 13.09.2011, 23:08
Príspevky: 172
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
3,5 benzin :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Pajero II 2,5 TD, navijak 5,5 t, pevnostny, T3 31’
Pajero II 3,5 benzin, navijak 5,5 t ,KM2 33’
Outlander 2,2 DI-D 4WD, 115 kW
Octavia 2,0 TDI , 110 kW


Uto, 19.12.2017, 23:46
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 19.08.2015, 23:04
Príspevky: 152
Bydlisko: Vislanka
Odpoveď s citáciou
tak este okrem benzinu to nemozem vraj aj bmw 3.0l tam sa da dat


Str, 20.12.2017, 0:30
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 04.06.2014, 23:25
Príspevky: 82
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Odpoveď s citáciou
A tlaky ti nepovedal ake boli ? 6 valec tam nevojde?


Str, 20.12.2017, 0:59
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 19.08.2015, 23:04
Príspevky: 152
Bydlisko: Vislanka
Odpoveď s citáciou
tlaky 25,24,24,29 . a ten 6valec hmm neviem no jeden PL to tam dal nejako


Str, 20.12.2017, 17:34
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 04.06.2014, 23:25
Príspevky: 82
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Odpoveď s citáciou
Podla mna tie tlaky niesu az take zle aby to zle startovalo alebo nemalo vydrzat dalsi rok jazdit. Ale nech sa vyjadri niekto skusenejsi :D


Str, 20.12.2017, 18:58
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Ned, 01.04.2012, 14:22
Príspevky: 319
Bydlisko: Šemša-KS
Odpoveď s citáciou
tapo píše:
A tlaky ti nepovedal ake boli ? 6 valec tam nevojde?

veď BMW 3.0 je 6 valec

_________________
ARO M461-motor Zetor 5211
JEEP XJ-4.0 LPG biely trojdveráčik,pevnosťák, navijak 5,5T, lift 3"


Str, 20.12.2017, 19:22
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 19.08.2015, 23:04
Príspevky: 152
Bydlisko: Vislanka
Odpoveď s citáciou
hej viem no najradsej by som tam dal asi 3.0 toyota 1kz-te 4 valec


Str, 20.12.2017, 20:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
fikl0sss píše:
tlaky 25,24,24,29 .

Na motoroch Mercedes roky cca 69-75 ,200 D-220 D-240 D podla manualu 25 atm. bol novy motor.18 atm. to este islo 10 rokov,15 atm to stale islo a dokonca to islo aj ked mat 1-4 atm,2-15 atm,3-17 atm,4-2 atm.A ze ked nalozim 2 tony tak ledva ide :mrgreen: Na 1 boli prepalene drazky na kruzkoch ako chodby od termitov,na 4 bol prasknuty piest cez ktory bolo vidiet ojnicu.Mozno este stara poctiva robota a material.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 20.12.2017, 23:40
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 19.08.2015, 23:04
Príspevky: 152
Bydlisko: Vislanka
Odpoveď s citáciou
ako motor ma tah ale za studena nepravidelne klepe a dymi na modro (olej) ked sa zohreje tak uz fajne ide


Štv, 21.12.2017, 19:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Zodrate alebo zapecene kruzky.Na jednom motori som tak mal .Pol litra oleja na 300 km.Takze som ho len dolieval .

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 21.12.2017, 21:23
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 124 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: