Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 23:22
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 6 ] 
 Mitsubishi Pajero V60 r.v.:2000 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
Moje Pajero ešte pred menšími úpravami
Obrázok 
Obrázok 


Štv, 19.03.2015, 21:46
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
Porobil som zopár úprav, hlavne to začalo čerpadlom, ktoré mi umrelo. Závisle s tým som sa dal do výmeny komplet palivového systému a ešte mi má prísť odlučovač, ktorý dám ako predradené hrubé prečistenie pred palivový filter, ktorý mám aj s predhrevom nafty. Nové riadenie s čerpadlom, vodiaca lišta na rozvodoch, nové tesnenia. Prečistil som komplet celé sanie, zaslepil egr ventil, keďže nie je elektronický. Sacie potrubie vyzeralo ako výfukové... A potom prišla na rad výmena strún, tlmičov, prachové kryty na kotúčových brzdách a ošetrenie komplet podvozok, karoséria...
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 


Naposledy upravil Martin26 dňa Pia, 20.03.2015, 12:40, celkovo upravené 1



Štv, 19.03.2015, 22:00
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
odhrdzovač extra bol dobrý pomocník

Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 

a potom základný penetrátor, povrchová zložka čiernej farby a podblatníky Gravitom

Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 
Obrázok 


Štv, 19.03.2015, 22:09
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
A konečný výsledok, ešte navijak do originál nárazníka.

Obrázok 

Obrázok 


Štv, 19.03.2015, 22:11
Profil
Čumil

Registrovaný: Uto, 20.11.2012, 19:38
Príspevky: 6
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
super :smt156


Štv, 26.03.2015, 20:03
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
ešte jedna menšia úprava, o palivovom systéme na 3,2-kách je dosť popísané na anglických a ruských fórach. Veľa ľudí tam písalo o problémoch s nečistotou v palivovom systéme a následne aj poškodením čerpadla. Tak aj ja som predradne zaradil, pred palivový filter, ešte odkalovač s filtračnou vložkou, s väčšími mikrodierami vo filtrácii na zachytávanie hrubých nečistôt, hlavne olupujúcej sa farby z vnútra nádrže. prietok odkalovača je 150L/hodina.

Obrázok 
Obrázok 


Pon, 06.04.2015, 22:13
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 6 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: