Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 11:06
Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 91 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší
 Pinzgauer 710M 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
ked najviac blato ako pises a lesne cesty tak vidim to na T3 -ked to tie napravy vydrzia :)


Štv, 20.08.2015, 23:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Na YouTube majú T3. Jeden ma žilinské spz .

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Štv, 20.08.2015, 23:45
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40
Príspevky: 359
Bydlisko: Sp.Nova Ves
Odpoveď s citáciou
Ja by zvolil 117 silvery ovela lahsie ako protektor a cenovy rozdiel sa zmensuje

_________________
červene cherokee 96 prekopane na98


Pia, 21.08.2015, 7:32
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Totie gumy na pincka budú napiču akurát

Jaký to má origo rozmer?

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Uto, 25.08.2015, 15:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.09.2012, 15:10
Príspevky: 514
Bydlisko: Ružomberok
Odpoveď s citáciou
ja by som si tam skor vedel predstavit nieco na vzor nivackeho, pripadne T3

_________________
| pajero 2,8TD intercooler 3dv. r.97 + M/T toyo | facebook |


Uto, 25.08.2015, 15:13
Profil ICQ
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Aha, už vidím, 8,25 - 16

No jedna vec je aký tam chceš rozmer, čo máš v TP, a ako moc sa toho chceš držať

Druhá vec potom je, kam všade chceš jazdiť, či je priorita priechodnosť alebo univerzálnosť a bezpečnosť na ceste, a podľa toho vyberať vzorek

Do úvahy by pripadalo niečo v oblasti 255/85 R 16 (ale tých je málo dezénov na výber), 35x10,50 R 16, prípadne 285/75 R 16, ale tie sú už o trochu širšie (ale bežne ich na pincka dávajú)

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Uto, 25.08.2015, 15:42
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40
Príspevky: 359
Bydlisko: Sp.Nova Ves
Odpoveď s citáciou
toto by som si vedel na tom predstavit http://www.offroad-4x4.sk/index.php?act ... id=3005732 ,urcite s tym autom do prace jazdit nebude

_________________
červene cherokee 96 prekopane na98


Uto, 25.08.2015, 22:03
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Prečo? Ja na Simexoch do roboty jazdím, čo keď kým budem v robote vypukne válka? :-D

Ono totiž nejde až tak o pomer cesta/terén (ako mnohí mylne prezentujú), ale hlavne o priority, na čo tie gumy majú slúžiť. Ak mám štvorkolu a chcem sa s tým bežne prepravovať po ceste príčetnou rýchlosťou, a som schopný oželieť jazdné vlastnosti v teréne, tak pôjdem do cestnejších gúm, MT, AT. Ak je dôležitejšia vysoká priechodnosť vozidla za akýchkoľvek podmienok, tak tam dám SImexy/šípy, a musím akceptovať, že na ceste to bude mať svoje obmedzenia. Skutočnosť, koľko km naozaj najazdí po ceste a koľko mimo nej s tým v podstate vôbec nesúvisí.
Armáda sa kotúľa na viecmenej terénnych gumách furt, pritom niektoré vehikle za svoj život nezlezú z asfaltu, prečo? Pretože keby bolo treba, tak môžu zliezť, aniž by museli domov a prezúvať.

Totie silverstony xtreme by boli dobré, ale neviem či 33x9,50 nebudú malé; ja by som skôr uvažoval 35x10,50
alebo šípové silverstony MT117 v 285/85 R 16, ale o tých nemám žiadne referencie zatial

No hlavne to závisí čo od toho čaká majiteľ, potom sa dá ďalej vyberať

EDIT: 2 ManoM: no ja by som si tam skôr vedel predstaviť NT3ky v 9,00-16, lenže tie sa už dosť dlho nerobia (čo je škoda, NT3 neboli špatné a 9-16 je veľmi prítulný rozmer). Niekto tu v nejakom vlákne riešil NT3ky z Kachny, ale tie sú monštrum, neviem či by na pincka vošli bez ujmy.

Ja osobne by som asi išiel do tých šípových S/stonov (nie do MT117 eXtreme), aby sa k tomu autu aj hodili opticky.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Uto, 25.08.2015, 22:23
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40
Príspevky: 359
Bydlisko: Sp.Nova Ves
Odpoveď s citáciou
Male nie.ma to portaly,a nie vsetko co je velke je aj dobre ;) bral by som ohlad aj na pohonne ustrojenstvo(kua videl si tie diferaky?aby to aj slapalo po nejakom zasahu kutilom.na Sk neviem zi zozenies na to odbornika)sipy sa mi zdaju zaberovo ok len slapsie bocnice,i ked ani to nieje niekedy na skodu,toto moj nazor i ked vezmeme do uvahy vsetky vymozenosti v serii tohto vozu volim by som menej agresivne pneu

_________________
červene cherokee 96 prekopane na98


Str, 26.08.2015, 13:42
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
No, veľkosť si rozhodne majiteľ

Šípové MT117 práve nie sú až tak agresívne ako MT 117 Extreme, a okrem toho majú vzhľad origo vojenských pneu (MT117 je pajcát vojenského Goodyearu)

Aby bolo jasno, zľava doprava MT 117 Extreme, MT 117, MT 117 Sport - takže myslím tie v strede

Obrázok

Update: NT3ky v 9,00 - 16 ešte stále vyrába Petlas (TR), ale asi bude pakáreň ich zohnať (hľadať pod agro, nie pod 4x4 pochopiteľne).

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Str, 26.08.2015, 14:57
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 13.09.2011, 23:08
Príspevky: 172
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
chlapci z Nemecka jazdia na 6x6 s gumami BF Goodrich Mud Terrain T/A. Pri extremoch davaju retaze. A na Navigationsrally v pohode. Ked chces mozem ti na neho poslat kontakt. Ma tych Pinzov doma viacej.

_________________
Pajero II 2,5 TD, navijak 5,5 t, pevnostny, T3 31’
Pajero II 3,5 benzin, navijak 5,5 t ,KM2 33’
Outlander 2,2 DI-D 4WD, 115 kW
Octavia 2,0 TDI , 110 kW


Str, 26.08.2015, 16:46
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Mno, BFG MT by mohli byť, v 255/85R16, prípadne širšie v 285/75R16, oboje sú zhruba 34"ky
Ale BGF MT sú furt univerzálna guma; čo je na pincka poněkud kontraproduktívne, pokiaľ s ním nechce jazdiť skôr expedičky

Vzhľadom na motorizáciu a pôvodné obutie by som do moc širokých gúm nešiel

Každopádne sa najprv musí Puklo vyjadriť vo veci rozmeru a potom sa dá riešiť dezén

Predbežne uvažované sú
- 255/85 R 16 (BFG MT, AT, možno niečo iné)
- 285/75 R 16 (široký výber dezénov, od AT po T3)
- 285/85 - 16 (len tie S/stone MT117, tie sú ale v behúni značne užšie, viď foto)
- 33 x 9,50 R 16 (S/stone Extreme, možno nejaký Simex alebo S/swamper za šílené peniaze)
- 35 x 10,50 R 16 (detto)

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Str, 26.08.2015, 17:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.09.2012, 15:10
Príspevky: 514
Bydlisko: Ružomberok
Odpoveď s citáciou
mozno uz stihol aj kupit dake papuce :D

_________________
| pajero 2,8TD intercooler 3dv. r.97 + M/T toyo | facebook |


Str, 26.08.2015, 17:53
Profil ICQ
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
No, šak ja mu ich necpem, ja ich nepredávam :-D

Keby som ich mal vyberať ja, tak by som sa vyhol 285/75kám, lebo sú dosť široké a nízkoprofilové, zbytočná záťaž na motor a bude to vyzerať divne. S/Stony Extreme sú v teréne dobré gumy, ale na ceste ništ moc teda, a relatívne moderný dezén sa na to auto opticky nebude hodiť. To isté platí pre BFG MT KM2, navyše to sú univerzály a nie terénne. Pokiaľ mu ide o fakt maximálnu priechodnosť, tak asi tie S/stone Extreme.
Ja by som kúpil tie S/stone MT 117tky - majú vysoký profil, a pritom užší dezén, takže sú asi najbližšie tomu čo na tom má byť origo, plus je to pajcát vojenských goodyearov, tie gumy proste k tomu autu pasujú. Netuším aké sú v teréne, ale krátke a priame šípy by mali byť dosť dobré, a ten stredový pás by ich mohol zachrániť aj na ceste. Tipujem niečo medzi MTčkami a T3, ale ako som písal, nemám zatiaľ takmer žiadne referencie na ne.
Okrem toho sú cenove docela prítulné, čo je pri šiestich (siedmich?) gumách docela poznať.

Ale už končím a nech sa stane vôľa božia :-D

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Str, 26.08.2015, 18:09
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 26.03.2007, 22:52
Príspevky: 162
Odpoveď s citáciou
nemal som možnosť sa zapojiť do debaty.

Pozerám, že vybrať správne obutie je dosť alchýmia :)

zatial som nekúpil, pôvodné sú v rozmere 235/85 R16. Nechcem ísť do extrémne širokých.....

zatial sa mi najviac pozdávajú S/stone MT 117tky (MoostanQue).
Ako som písal: dôležitá je priechodnosť blato-kamen ale zabudol som dodať aj sneh!
predpokladám, že takáto kombinácia ani neexistuje.

Velmi dôležité je aby bola guma odolná voči bočným prierazom, minulý týždeň som jednu pochoval na kameni.

Tu je ale každá rada drahá, predpokladám.

_________________
niekedy sa sám seba pýtam, kto sme, odkial sme prišli a kam smerujeme..Potom si nalejem odpoveď a zas je dobre.

RR P38 V8
BMW 330XD
Pinzgauer 710M
AVIA 31T 4x4 sklápač
PV3S M1

ex: terrano II
ex: terracan
ex: xj 2:5TD
ex: RR P38 2.5 DSE
ex: ZJ 5.9


Str, 26.08.2015, 19:35
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 91 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot]


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: