4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
L200 vs patrol wagon http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=4&t=21927 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | medal41 [ Pon, 14.11.2016, 14:36 ] |
Predmet príspevku: | L200 vs patrol wagon |
pohravam sa myslienkou prerobiť L200 rv 98 chyba mi tam vykon a predna tuha naprava tak ma napadlo použiť šasi s motorom s patrola a dak karoseriu L200-ky čislo by sa prevarilo bohužial rázvor patrola je +- o 50 cm dlhši možno by sa to dalo vyriešiť dlhšou korbou čo vy na to ?? |
Autor: | Janciak [ Pon, 14.11.2016, 15:42 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
heh znie to zxaujimavo ale dost komplikovane.... dopasovavat kasnu z L200 na patrolacky motor prevodovky aby to vsetko sadlo bude asi zaujimave... toho razvoru by som sa nebal nebolo by jednoduchsie prekopat l200 na napravy z patrola dako tam tu prednu dopasovat to by slo... |
Autor: | Janciak [ Pon, 14.11.2016, 15:44 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
alebo predaj l200 a zozen wagon patrol a prerob zadok.... zohnat patrol s org korbou bude asi v nasich podmienkach doooost problem ale bolo by to pre teba super riesenie |
Autor: | medal41 [ Pon, 14.11.2016, 15:50 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
Janciak píše: heh znie to zxaujimavo ale dost komplikovane.... dopasovavat kasnu z L200 na patrolacky motor prevodovky aby to vsetko sadlo bude asi zaujimave... toho razvoru by som sa nebal nebolo by jednoduchsie prekopat l200 na napravy z patrola dako tam tu prednu dopasovat to by slo... ano aj to je možnosť ale čo ten slaby motor |
Autor: | Janciak [ Pon, 14.11.2016, 16:52 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
nooo to je dobra otazka ale patrol v tomto smere tak isto moc neboduje napasovat tam daco ine nenapada ma nic takto ale urcite sa najde daka dobra volba... ale volbu davat kasnu z l200 na podvozok motor a prevodovku z patrola by som asi neriesil ked si tak kukam obrazky tych dvoch aut bolo by dost zlozite skusil by som kuknut po dakom starsom naftaku z mercedesu neviem presne oznacenie tych motorov ale dake 3litre tam boli celkom slusne |
Autor: | medal41 [ Pon, 14.11.2016, 18:44 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
Janciak píše: nooo to je dobra otazka ale patrol v tomto smere tak isto moc neboduje napasovat tam daco ine nenapada ma nic takto ale urcite sa najde daka dobra volba... ale volbu davat kasnu z l200 na podvozok motor a prevodovku z patrola by som asi neriesil ked si tak kukam obrazky tych dvoch aut bolo by dost zlozite skusil by som kuknut po dakom starsom naftaku z mercedesu neviem presne oznacenie tych motorov ale dake 3litre tam boli celkom slusne aspon ten ten vykon tam dostať takych 30 kobyl navyše by ma potešilo možno aj tu napravu by som oplakal |
Autor: | Tomrs [ Pon, 14.11.2016, 18:51 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
radový 6-valec z Patrola ti asi nevlezie na dĺžku pod kapotu L200 |
Autor: | Janciak [ Pon, 14.11.2016, 18:53 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
Tomrs píše: radový 6-valec z Patrola ti asi nevlezie na dĺžku pod kapotu L200 presne na to som myslel.... a prevodovka plus pridavka tiez nieje najmensia |
Autor: | medal41 [ Pon, 14.11.2016, 19:42 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
Tomrs píše: radový 6-valec z Patrola ti asi nevlezie na dĺžku pod kapotu L200 chcelo by to zmerať trošku ktory maju patrola keby bol niekto taký ochotny alebo nejaky napad ktory by pridal tych 20 30 koni |
Autor: | Janciak [ Pon, 14.11.2016, 19:55 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
mam este polku motora z patrola v garazi tak to kludne zajtra zmeriam |
Autor: | Branci [ Pon, 14.11.2016, 20:12 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
98 má ešte mechanické čerpadlo nie ? Trocha pridat na nafte a dat podložky pod banku na turbe možno aj vyhodit pretlakový ventil+niaký ten športový filter KN a hned bude auto živšie |
Autor: | efendi [ Pon, 14.11.2016, 21:40 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
Tomrs píše: radový 6-valec z Patrola ti asi nevlezie na dĺžku pod kapotu L200 nooo ak chladenie preroby na elektricke,, tak relativne by sa aj zmestil,, neni on az omoc dlchsi od pajerackeho,, podlamna s mensimi prerabkami by tam aj vpratal ten motor, len musi potom s chladicmy pravdepodobne aj spekulovat ,, posunut viacej dopredu atd,,treba vsetko pomerat,, |
Autor: | Janciak [ Pon, 14.11.2016, 23:27 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
ako l200 som nemal ale ten motor z patrola so vsetkym (vodna pumpa visko vrtula) ma na dlzku dost.. predsa len 4 valec vs 6 vale v rovnakom usporiadani kusok rozdiel bude... ako pise efendi mozno po prerabke chladenia (vrtula trci neskutocne daleko pred motor) zajtra to zmeiam ak nezabudnem |
Autor: | medal41 [ Uto, 15.11.2016, 12:04 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
Janciak píše: ako l200 som nemal ale ten motor z patrola so vsetkym (vodna pumpa visko vrtula) ma na dlzku dost.. predsa len 4 valec vs 6 vale v rovnakom usporiadani kusok rozdiel bude... ako pise efendi mozno po prerabke chladenia (vrtula trci neskutocne daleko pred motor) zajtra to zmeiam ak nezabudnem dakujem chlapi uvidíme ako cele vyjde myslite že sa to zmesti aj s prevodovkou?asi ten tunel bude treba prevariť asi tá prevodovka bude o dosť väčia |
Autor: | medal41 [ Uto, 15.11.2016, 12:06 ] |
Predmet príspevku: | Re: L200 vs patrol wagon |
Branci píše: 98 má ešte mechanické čerpadlo nie ? Trocha pridat na nafte a dat podložky pod banku na turbe možno aj vyhodit pretlakový ventil+niaký ten športový filter KN a hned bude auto živšie akú banku maš na mysli ?na čerpadle som už trošku pridal |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |