Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 0:54
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 56 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4
 jeep cheroke 4,7 v8 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1886
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
No ano,ale ono sa kupuje až po konzultacii s ludmi co sa tym živia,ci a ako je kompletný ten ktory kitt,co vsetko to obnáša,nekupuje sa to co mi vyhovuje cenovo,niekedy je lepsie pockat a došetriť a kúpiť kvalitný podvozok,ktory aj nieco vydrží a hlavne vtedy ked chceš jazdiť off road(tým nemyslím obrubník pri tescu)

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Pon, 13.03.2017, 16:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
JOE66 píše:
Radost upravovat tie Legendy :smt126



tak málokde máš toľko kociek aby si mohol skladať. A niekde natlačiť nejaké podložky zase nieje úprava a už vôbec nie nejaký relevantný lift. Ale o tom sa tu žu viedli dlhosiahle debaty.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 13.03.2017, 17:54
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 12.01.2017, 23:04
Príspevky: 31
Odpoveď s citáciou
no ak som dobre pochopil k tej mojej sade by mi malo stacit dokupit este vrchne stelovcie ramena potom zadne stelovacie ramena a zosilnene zadne stabilizacne tycky to takzvane A co je v zadu tam mam novy cap a nove silenbloky niekto by mi nevedel dat radu odkial by som to mohol kupit a este ten kardan neviem ci nebude kratky vypodlozit podlozkou ja viem ze je tam este X veci ale chcel by som aby to tak neplavalo a pouzit auto len na prilezitostny off road nie profesionalny a sem tam aj pred tim spominanim tescom zamachrovat


Pon, 13.03.2017, 18:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 03.07.2011, 11:10
Príspevky: 847
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Celé zle. Od začiatku celé zle. Takýmto štýlom ťa to bude stáť kopec peňazí, roboty a nervov. Zver to niekomu kto to vie alebo sa osobne vyber za palom ako ti ostatne aj navrhol.
Bez urážky - môj názor :smt006

_________________
MAZDA CX-30
EX: Jeep Grand Cherokee Overland 2004
2.7 Diesel
bbooble zavináč gmail.com


Pon, 13.03.2017, 19:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Booble, prečo by nemal pokračovať ako doteraz? Zobral to offroadovo - vybral si najhoršiu a najdrahšiu cestu! :-D :-D :-D

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Pon, 13.03.2017, 23:34
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Na Vlastnych chybach sa uci najlepsie-aj najdrahsie :smt021 :smt126 .


Uto, 14.03.2017, 0:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
No čo dodať :smt017

Začneme zase trochu polopatisticky.

Zadná náprava:

Je fajn že si menil silenbloky v A-ramene a čap. Akurát drobnosť. Ako ste nalisovali tie silenbloky? Sú smerové, a pokiaľ ich nenalisuješ tak ako majú byť umiestnené, tak vydržia skoro nič a zase sa začnú trhať. Toto riešenie je bohužiaľ vzhľadom na dnešnú predávanú gumu na chvíľu a skôr na cestné vozidlo v sériovom stave ako na nejaké lifty a behanie po teréne. Možnosťou je výmena za iný typ ramena z iným uložením. Jediné čo som našiel okrem samohomodomo výroby je rameno od RC a to zrovna využíva nešťastné seriové silenbloky (nejako špeciálne som nepátral čo tam je). Takže zase verzia o kúsok lepšia ako sériový stav. Ak Palo vie aké rameno kúpiť nech hodí do pľacu info cenu ako vyzerá a uvidíme. Ináč zatiaľ nekúpiš nič moc iné. Moje mám vo fáze kreslenia dokumentácie, ale ešte chvíľu potrvá kým bude na svete.

Spodné ramená máš pôvodné? Ak áno aký je stav silenblokov. Ak sú tam xy stovák km tak ich stav bude tak ako poväčšinou u iných vozidiel na výmenu. Radi sa trhajú a potom náprava má možnosť otáčania (kmitania) sa okolo horného čapu, nakoľko dole ju nič nedrží poriadne. takže ak ich vymeníš za aj hoc RC čo máš v predu tak bude náprava na svojom mieste a nebude v priečnom smere pohyblivá.

Tyčky stabilizátora, predlžené zadné som moc nevidel. Nikto to bohužiaľ nerieši. Takže jedine že si niečo vyrobíš najlepšie aby boli vymeniteľné silenbloky. Samotný stabilizátor je pomerne subtílny ale na seriový stav dostatočný.

Každopádne si treba uvedomiť že vozidlo máš vyššie ako je seria, podvozok je nato aby náprvay krížili a nie aby auto sedelo na ceste ako nejaký vw golf v metle na hlinách. Takže nejaké húpanie nakoľko je podvozok mäkší musíš skusnúť a naučiť sa s tým jazdiť. Čiastočným riešením by bolo použitie nadstaviteľných tlmičov ale tie sú cenovo inde a ako kúpený lift :-D

Predná náprava:

Áno ideálne by bolo vymeniť aj predné ramená, nakoľko ich máš seriové, vydržia chvíľku. Potom aj tak budeš musieť ich meniť a aj silenbloky v náprave pre horné ramená.

Všeobecne:

predpokladám podľa skúseností že pri montáži liftu ste sa neunúvali povoliť skrutky na ramenách čo zostávali na aute. Bežná vec. :-D ´Dôsledok je ak ste to tak spravili tak pri jednak položení auta na zem ste silenbloky napružili a pri prvom výjazde do terénu ste fajnovo všetko potrhali. Gratulujem. Občas je nutné rozmýšľať dopredu, alebo sa pýtať. takže tu máš aj čiastočnú odpoveď na to prečo je to také rozkvedlané.

Všetko sa dá spraviť, len buď treba vedieť, alebo sa pýtať alebo mať dosť kreditov na účte :-D

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 14.03.2017, 9:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Andrej, to o tych nepovolenych sroubach na ramenach a nasledne obtrhanych silenblokoch som mu pisal na predoslej strane.

Apropo, druhou obvyklou chybou byva nedotiahnutie po spusteni zo zdvihaku, vsak? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Uto, 14.03.2017, 9:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1886
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
Aj to sa stava a potom rozmýšľas co to bucha!? :smt017

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Uto, 14.03.2017, 9:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
enduro píše:
Apropo, druhou obvyklou chybou byva nedotiahnutie po spusteni zo zdvihaku, vsak? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


JJ stáva sa všeličo v zápale boja :smt121

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 14.03.2017, 11:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
Andrej píše:
enduro píše:
Apropo, druhou obvyklou chybou byva nedotiahnutie po spusteni zo zdvihaku, vsak? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


JJ stáva sa všeličo v zápale boja :smt121

A.


:D eeej toto mi je dobre zname :D :D :D som skoro letel s trolom do garadu ked som sile do tisovca... tak to je ked skladas auto vo stvrtok do polnoci namiesto registracie :D

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Uto, 14.03.2017, 15:11
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 56 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: